Brug

Ruud Harmsen

Geheel af-onderwerps: dit weekend, waarschijnlijk vanwege waterstand
en wind pas zondag vanaf 20 uur, met klapstuk om 22:00 (dus in het
donker), gaan ze een ijzeren brug van 5000 ton uit 1936 opvijzelen en
uitvaren. Spectaculair! Vanmiddag heb ik de voorbereidende bouwsels
van de firma Mammoet bekeken. Zag er wel stevig uit.

Soon on a live-stream near you. Ik woon er ca. 5 km vandaan, maar ga
ook niet in persoon kijken.

pe

De Lekbrug toch? Ik hoorde dat ze de zware machinerie op de zuidelijke
aanbruggen hebben gezet. Wat dat dan ook moge wezen, aanbruggen.

--
LaTiE FijN zIJn

Bakel

Dank je. Scheelt weer een postje.

pe

Ik werd ervan beschuldigd de landuse=grass onder de aanbruggen te hebben
gemapt op de OpenStreetMap. Nou vraag ik je! Ik map toch zeker alleen de
node network route relations voor de Knooppuntnet planner!

--
LaTiE FijN zIJn

Bakel

Dat mag ik hopen, ja. Tsjongejonge.

Ruud Harmsen

5 Nov 2021 22:37:17 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:
Een stuk wegdek op pijlers in de uiterwaarden. Die aan noordzijde zijn
al helemaal gesloopt.

Bakel

Belachelijk. En de aanbruggen?

Ruud Harmsen

5 Nov 2021 23:11:57 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:
Aan de noordkant ligt nu allemaal zand en van die rijplaten. Daar was
een heftruck allemaal heftige glasflessen terug op een vrachtwagen aan
het laden. Voor autogeen lassen misschien?

De aanbrugpeilers (-pijlers?) hebben ze gesloopt. Twee hoofdpijlers
blijven staan, want daar zitten vanuit een voormalig
verdedigingsdenken kazematten in, die geschikt zijn als
vleermuisverblijf. (Weten die vleermuizen dat ook al, is dat
overlegd?)

Bakel

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:

> [...]
> verdedigingsdenken kazematten in, die geschikt zijn als
> vleermuisverblijf. (Weten die vleermuizen dat ook al, is dat

Ook belachelijk dat ze de aanbrugpeilers hebben gesloopt, alleen maar
omdat er geen kazematten in zaten. Zo kortzichtig weer.

pe

Pijlers. Tssss.
Peilers zijn mensen die kijken hoe hoog het staat/diep het is, letterlijk
of figuurlijk.

--
LaTiE FijN zIJn

Ruud Harmsen

Sat, 06 Nov 2021 20:49:33 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Waar haal je dat?

>Zo kortzichtig weer.

Ruud Harmsen

6 Nov 2021 10:54:28 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:
Ja. Staat me overigens bij dat beide woorden uiteindelijk dezelfde
etymologie hebben evenals pilaar.

pe

Daar mag je dan nog wel even induiken.

--
LaTiE FijN zIJn

Dirk T. Verbeek

Op 06-11-2021 om 10:47 schreef Ruud Harmsen:
> Aan de noordkant ligt nu allemaal zand en van die rijplaten. Daar was
> een heftruck allemaal heftige glasflessen terug op een vrachtwagen aan
> het laden. Voor autogeen lassen misschien?

Mogelijk lachgas, dat is modern.

wugi

Op 6/11/2021 om 19:42 schreef Ruud Harmsen:
Pijl wel, peil niet: < pegel (vgl. zeil, zegel, teil, tegel, sein,
zegen), peg(ge), wellicht verwant met L. en G. woorden voor stok, en dus
bacil en bakterie.

--

guido wugi

Willem Steunkous

Dirk T. Verbeek wrote:

> Mogelijk lachgas, dat is modern.

Lachglas dan in zijn geval.

WS

Izak van Langevelde

Mja, van die golfspiegels...

--
Grinnikend door het leven...

Ruud Harmsen

6 Nov 2021 19:09:51 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:
>Daar mag je dan nog wel even induiken.

https://en.wiktionary.org/wiki/peil#Etymology_1
https://en.wiktionary.org/wiki/pegel#Dutch
https://en.wiktionary.org/wiki/Reconstruction:Proto-Germanic/pagilaz
Dat laatste waarschijnlijk niet-IE.

https://en.wiktionary.org/wiki/pijler
Dat is wel een doublet van pilaar, beiden uit het Volkslatijn.

Wat handig is, is dat ik voortaan nooit meer hoef te twijfelen over de
spelling: ik weet dat 'niveau' in het Duits Pegel kan zijn (ook Ebene
trouwens), en Nederlands peil blijkt dus een variant waarbij die g een
j is geworden en vervolgens verdwenen is, of samengevloeid door een
tweeklank.
--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Ruud Harmsen

Sat, 6 Nov 2021 20:36:49 +0100: wugi <br...@wugi.be> scribeva:
>Pijl wel, peil niet: < pegel (vgl. zeil, zegel, teil, tegel, sein,
>zegen), peg(ge), wellicht verwant met L. en G. woorden voor stok, en dus
>bacil en bakterie.

Ja, interessant! Onzeker weliswaar, maar wel fascinerend.

Ruud Harmsen

Sat, 6 Nov 2021 20:06:43 +0100: "Dirk T. Verbeek" <di...@example.com>
scribeva:
Ja, vast. Maar een zwaar broeikasgas, daarom raar dat ze het ook in
veganistische slagroom als drijfgas gebruiken. Ik koop nu in plaats
daarvan zelf te kloppen pakjes, ook van de AH, op basis van soja (met
kartonnasmaak, en toch per saldo lekker) of kokos.

Ruud Harmsen

Live-stream:
https://www.youtube.com/embed/FFMoA9fs-h4?autoplay=1

Ze gaan NU het ponton onder de brug varen. Mis het niet!

Bakel

Hoe kan iets naar karton smaken en per saldo toch lekker zijn?

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 10:10:49 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
scribeva:

>Live-stream:
>https://www.youtube.com/embed/FFMoA9fs-h4?autoplay=1
>
>Ze gaan NU het ponton onder de brug varen. Mis het niet!

Daar rechts in beeld zie je de televisietoren, vlak waarbij ik woon.
De beelden zijn van zuid-oost naar noord-west gefilmd.

Bakel

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:

> Live-stream:
> https://www.youtube.com/embed/FFMoA9fs-h4?autoplay=1
>
> Ze gaan NU het ponton onder de brug varen. Mis het niet!

Er rijden nog auto's over de brug. Kunnen ze die mensen niet even
waarschuwen?

Bakel

Ik zie de toren. Kun je niet naar een herkenbaar punt lopen en even
zwaaien?

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 20:12:13 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Probeer het zelf maar. In combi met Alpro lime-lemon bijvoorbeeld.

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 20:17:44 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Neen. Te laag, en geen tijd voor: ben intussen een belangrijk en
belangwekkend artikel over de grammatica van het Interlingua aan het
schrijven, n.a.v. gisteren op Facebook gerezen misverstanden.

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 10:13:53 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
scribeva:

> [...]
>
>Daar rechts in beeld zie je de televisietoren, vlak waarbij ik woon.
>De beelden zijn van zuid-oost naar noord-west gefilmd.

Het autoverkeer gaat ondertussen gewoon door. Maar dat is
gezichtsbedrog.

Bakel

> [...]

> belangwekkend artikel over de grammatica van het Interlingua aan het
> schrijven, n.a.v. gisteren op Facebook gerezen misverstanden.

Keer nou tijdelijk even terug op aarde. Je kunt nog net die brug over
voordat ze hem weghalen en dan naar het strandje vooraan in beeld. En
dan even zwaaien.

Bakel

Hoezo? Het is haske live.

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 20:15:06 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Dat zeg ik, dat is gezichtsbedrog

Er liggen twee nieuwe betonnen bruggen achter, met het wegdek een stuk
hoger dan van de oude, vandaar dat je vrachtwagens door de oude heen
kan zien.

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 10:25:54 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
scribeva:
Rechts in de hoek, die slanke pijlers, die zijn van de nieuwe
brug(gen).

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 20:24:19 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Kan niet, is allemaal afgesloten, voor de veiligheid en tegen
ramptoeristen. Gisteren ben ik er wel geweest, op de fiets, gekeken
vanaf de andere brug. Ik was niet de enige.

joh

Die kwamen vast naar jou kijken. Stond Bakel er ook tussen?

> Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Bakel

Ik heb nog naar Ruud gezwaaid, maar die stond in zichzelf gekeerd
Interlingua te prevelen.

joh

Een werkbezoek in het kader van zijn Nijhoff-vertaling wellicht?

Bakel

Ik dacht dat hij Multatuli aan het vertalen was, zonder Max Havelaar
ooit gelezen te hebben, omdat het niet over Ruud Harmsen gaat.

Ruud Harmsen

> [...]

>Live-stream:
>https://www.youtube.com/embed/FFMoA9fs-h4?autoplay=1
>
>Ze gaan NU het ponton onder de brug varen. Mis het niet!

Ze waren nog een paar boutjes vergeten aan te draaien, vandaar dat die
hoogwerker nog even bezig is.

pe

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:
> Live-stream:
> https://www.youtube.com/embed/FFMoA9fs-h4?autoplay=1
>
> Ze gaan NU het ponton onder de brug varen. Mis het niet!

Grappig dat je die auto's er nog overheen ziet rijden. Lijkt.

--
LaTiE FijN zIJn

joh

On Sunday, November 7, 2021 at 10:45:58 AM UTC+1, Bakel wrote:

> Ik dacht dat hij Multatuli aan het vertalen was, zonder Max Havelaar
> ooit gelezen te hebben, omdat het niet over Ruud Harmsen gaat.

Ruud schaakt op vele borden.

Bakel

Dat is ook weer waar. Zie rudhar.com.

Jos Bergervoet

On 21/11/06 12:18 AM, Bakel wrote:

> Dat mag ik hopen, ja. Tsjongejonge.

Dat kan wel zijn, maar dan nog.. zo'n map is vaak een hellend vlak!

--
Jos

Jos Bergervoet

Ik zou daar toch niet veel lust toe voelen.. Alpro lime-lemon is
zonder karton al vies (alleen vanilla en coconut zijn enigszins
tolereerbare smaken, bij Alpro). Maar er ligt hier een groter, een
meer fundamenteel logisch probleem!

Want zelfs al zouden we de genoemde combinatie proberen, en zelfs
al zou die lekker zijn, dan nog is de vraag niet beantwoord hoe
dat nu in Godsnaam kan! En dat was de gestelde vraag (afgezien van
mijn toegevoegde suggestie in welke richting er gezocht dient te
worden, nl.religie toegevoegd..)

--
Jos

Izak van Langevelde

Vooral op damborden, ganzenborden, soepborden, ontbijtborden en
halmaborden, vermouth ik...

--
Grinnikend door het leven...

Ruud Harmsen

Sun, 7 Nov 2021 12:35:50 +0100: Jos Bergervoet
<jos.ber...@xs4all.nl> scribeva:

>Ik zou daar toch niet veel lust toe voelen.. Alpro lime-lemon is
>zonder karton al vies

Vandaar dat ik soms stad en land moest afreizen om het te vinden.
Gelukkig heeft de plaatselijke AH deze smaak nu vrij consequent.

> [...]
>dat nu in Godsnaam kan! En dat was de gestelde vraag (afgezien van
>mijn toegevoegde suggestie in welke richting er gezocht dient te

Dit gaat mij te diep, ik haak even af.

Ruud Harmsen

Sun, 7 Nov 2021 02:06:08 -0800 (PST): joh <josh...@gmail.com>
scribeva:
En ik kan niet eens schaken, ook nog.

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 10:56:58 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
scribeva:

>Sun, 07 Nov 2021 10:10:49 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
>scribeva:

>Ze waren nog een paar boutjes vergeten aan te draaien, vandaar dat die
>hoogwerker nog even bezig is.

Regendruppels zijn inmiddels weggeveegd door een vent met een sigaar
(serieus, ik heb hem gezien, puur toevallig toen ik na een uur weer
even keek!), dus nu beter beeld. Ponton ligt nog steeds stil. (Duwboot
moet blijven duwen, denk ik, want stroming.)

Pancho Sanza

Ruud Harmsen ha scrittu:

>Live-stream:
>https://www.youtube.com/embed/FFMoA9fs-h4?autoplay=1

>Ze gaan NU het ponton onder de brug varen. Mis het niet!

Ik krijg weer een Herald Of Free Enterprise gevoel. Daar zat
je ook uren naar iets te kijken waar niets leek te gebeuren.

--
Pancho

Pancho Sanza

Bakel ha scrittu:

>Keer nou tijdelijk even terug op aarde. Je kunt nog net die brug over
>voordat ze hem weghalen en dan naar het strandje vooraan in beeld. En
>dan even zwaaien.

Ik zie nu (13:54) helemaal rechts in beeld wel iets staan wuiven. Zou
Ruud de verleiding toch niet hebben kunnen weerstaan?

Er zijn trouwens ook weer regendruppels zichtbaar op de lens. Kan die
meneer met de sigaar niet even langskomen om het zaakje weer droog te
wrijven?

--
Pancho

Pancho Sanza

Ruud Harmsen ha scrittu:

>Neen. Te laag, en geen tijd voor: ben intussen een belangrijk en
>belangwekkend artikel over de grammatica van het Interlingua aan het
>schrijven, n.a.v. gisteren op Facebook gerezen misverstanden.

Je moet dat natuurlijk wel relatief zien. Belangrijk en belangwekkend,
voor de plm 250 Interlingua sprekers, had Ruud er aan moeten toevoegen.

--
Pancho

Rein

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:
> 6 Nov 2021 10:54:28 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:

[knip]

> Ja. Staat me overigens bij dat beide woorden uiteindelijk dezelfde
> etymologie hebben evenals pilaar.

en ...?

(Niet fout, hoor, maar onbeholpen. Als je 'evenals pilaar' op de
plaats van het overbodige 'uiteindelijk' had gezet, had
'Staat me overigens bij dat beide woorden evenals pilaar dezelfde
etymologie hebben'
me niet in verwarring gebracht.)

--
<

Pancho Sanza

Ruud Harmsen ha scrittu:

>Daar rechts in beeld zie je de televisietoren, vlak waarbij ik woon.
>De beelden zijn van zuid-oost naar noord-west gefilmd.

Het is nu 15:04 en er lijkt helemaal niets veranderd te zijn aan die
brug. Maar de televisietoren zie ik niet meer. Zouden ze per ongeluk die
gesloopt hebben?

--
Pancho

Jos Bergervoet

Daarom had ik nu juist zo'n prachtige brug opgezet!

> ik haak even af.

Spelbreker..

--
Jos

Izak van Langevelde

On 07/11/2021 13:54, Pancho Sanza wrote:
> Bakel ha scrittu:

> Ik zie nu (13:54) helemaal rechts in beeld wel iets staan wuiven.

Zal Beatrix wezen...

Dirk T. Verbeek

Op 07-11-2021 om 12:29 schreef Jos Bergervoet:
Over hellend vlak, het is nu 16:10 en het uitvaren gaat niet van een
leien dakje.

pe

Goed dat je het er even bijzegt, anders had ik dat niet doorgehad.

--
LaTiE FijN zIJn

pe

Ik zie er eentje heftig ijsberen op de brug.

--
LaTiE FijN zIJn

pe

Hoeveel daarvan liggen er op een IC?

--
LaTiE FijN zIJn

Maarten van Tilburg

Op 07/11/2021 om 06:12 schreef Bakel:

> Hoe kan iets naar karton smaken en per saldo toch lekker zijn?

Het was smakelijk karton. Denk ik dan.

Dirk T. Verbeek

Op 07-11-2021 om 16:55 schreef pe:
Een televisietoren?
Misschien zoeken ze hem want de lichten zijn aangegaan.

Pancho Sanza

Dirk T. Verbeek ha scrittu:

>Een televisietoren?
>Misschien zoeken ze hem want de lichten zijn aangegaan.

Waarschijnlijk was dat 1 van de slopers die de schroevendraaier zocht,
want het schijnt dat het hele zaakje vertraging heeft opgelopen omdat 1
schroefje niet los wilde. Ze hadden daar WD-40 opgespoten, maar toen
bleek dus die schroevendraaier te zijn zoekgeraakt.

Inmiddels hebben we ook al geen beeld meer. Heb ik mooi de hele dag voor
niks aan m'n computerscherm gekluisterd gezeten!

--
Pancho

Dirk T. Verbeek

Op 07-11-2021 om 18:09 schreef Pancho Sanza:
Het is me wat wanneer zelfs Youtube er genoeg van heeft.

Ruud Harmsen

Sun, 7 Nov 2021 15:29:18 +0100: Izak van Langevelde
<eeza...@xs4all.nl> scribeva:
Nee, die staat natuurlijk aan de andere kant, bij de Beatrixsluis, dat
spreekt.

Ruud Harmsen

7 Nov 2021 15:57:40 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:
Daar mag ik om privacyredenen geen mededelingen over doen. Los van het
feit dat ik de data niet heb.

Er zijn overigens in Nederlands slechts 5 sprekers, waarvan 2 actieve.

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 15:04:24 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Zet je autoradio aan, dan weet je het.

joh

En om privacyredenen kan verder niet meer onthuld worden dan dat er minstens één van die twee niet Ruud Harmsen heet.

Bakel

Ja, ik ben nog steeds benieuwd naar het 'per saldo'-proces dat leidt
van 'dit smaakt naar karton' naar 'dit is lekker'.

Izak van Langevelde

De menukaart, vermoed ik...

Bakel

Pancho Sanza <span...@gmail.com> wrote:

> Bakel ha scrittu:

> Ik zie nu (13:54) helemaal rechts in beeld wel iets staan wuiven. Zou
> Ruud de verleiding toch niet hebben kunnen weerstaan?

En dan mis ik het ook nog!

Pancho Sanza

Ruud Harmsen ha scrittu:

Het lijkt me dat de taal zelf, als zodanig, al amechtig aan de beademing
hangt.

>Er zijn overigens in Nederlands slechts 5 sprekers, waarvan 2 actieve.

Het zou tragisch zijn als 1 van die 2 actieven niet Ruud's echtgenote
is, want dan zou Ruud de hele dag voor de kat z'n viool Interlingua
zitten lullen.

--
Pancho

Izak van Langevelde

Even onder ons: zou het je verbazen?

Pancho Sanza

Bakel ha scrittu:

>En dan mis ik het ook nog!

Bij nader inzien denk ik dat het 1 van Marsman's ondenkbaar ijle
populieren moet zijn geweest.

--
Pancho

Bakel

Ja, dat zou een verklaring zijn.

Pancho Sanza

Izak van Langevelde ha scrittu:

>Even onder ons: zou het je verbazen?

Eerlijk gezegd denk ik dat Ruud's eega 10 jaar geleden uit ballorigheid
een cursus Chinees heeft gevolgd en heden Ruud's Interlingua gebabbel in
Mandarijn beantwoordt.

--
Pancho

Pancho Sanza

Bakel ha scrittu:

>Ja, dat zou een verklaring zijn.

Je kunt het zo gek niet bedenken of er zijn mensen die het lusten.

--
Pancho

Bakel

Misschien organiseren ze van over de hele wereld bijeenkomsten via
Zoom of hoe heet die software? Dat zou mevrouw Harmsen ook een beetje
ontlasten.

Bakel

Nee :)

Bakel

Maar die zeggen dan meestal niet dat het naar karton smaakt. "Het
smaakt naar karton, heerlijk!" hoor je niet vaak.

Pancho Sanza

Je zegt het zelf al: "niet vaak". Maar je hoort het dus wel, soms.
Zo ken ik bv 2 personen die karton erg lekker vinden(*).

(*) Vooral kartonnen dozen karton.
--
Pancho

Ruud Harmsen

Mon, 08 Nov 2021 05:39:31 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Nogmaals, probeer het zelf, dan weet je het. Het is niet in woorden te
vatten.

Ruud Harmsen

Mon, 08 Nov 2021 05:57:39 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Neen.

Ruud Harmsen

Mon, 08 Nov 2021 06:08:13 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Je snapt het weer niet. Niet de eerste keer. Hopeloos.

Rein

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:
> Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:

[knip]

> Je snapt het weer niet. Niet de eerste keer. Hopeloos.

"duiken. Hou ik niet van." (RH)

--
<

Rein

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:
> Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:

[knip]

> Nogmaals, probeer het zelf, dan weet je het. Het is niet in woorden te
> vatten.

Bakel

Ze zullen aan vezels geen gebrek hebben.

Ruud Harmsen

Sun, 7 Nov 2021 21:27:50 +0100: add...@request.nl.invalid (Rein)
scribeva:

>[knip]

>"duiken. Hou ik niet van." (RH)

Ik hoef jouw jarenlange rotzooi en getreiter niet blijvend te
accepteren.

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 20:33:01 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Ik zeg het nog één keer: probeer het zelf, dan weet je het.

Ruud Harmsen

Sun, 7 Nov 2021 10:27:53 -0800 (PST): joh <josh...@gmail.com>
scribeva:
Wel hoor. Ik geef mezelf toestemming dat te onthullen en die
toestemming trek ik (hoewel dat mijn eeuwigdurend recht is) niet in.

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 19:45:38 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Ik gebruik de taal thuis nooit en niemand van mijn familie of
verwanten houdt zich ermee bezig. Bovendien gaat je dat niks aan.

Ruud Harmsen

Sun, 07 Nov 2021 19:58:43 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Neen en neen. En het gaat je niks aan.

pe

> [...]
> feit dat ik de data niet heb.
>
> Er zijn overigens in Nederlands slechts 5 sprekers, waarvan 2 actieve.

Ze zwijgen in alle talen, waaronder interlingo?

--
LaTiE FijN zIJn

pe

> [...]
> van de firma Mammoet bekeken. Zag er wel stevig uit.
>
> Soon on a live-stream near you. Ik woon er ca. 5 km vandaan, maar ga

Wedden dat zelfs dit op een pot altijdopdemangezijk uitdraait?

--
LaTiE FijN zIJn

Rein

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:
> Pancho Sanza <span...@gmail.com>

[knip]

> Ik gebruik de taal thuis nooit en niemand van mijn familie of
> verwanten houdt zich ermee bezig. Bovendien gaat je dat niks aan.

Da's al de tweede keer dat ik je ergens op zie ingaan terwijl je
zegt dat het de ander niks aangaat. Raar, hè?

--
<

Rein

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:
> Pancho Sanza <span...@gmail.com>

[knip]

> Neen en neen. En het gaat je niks aan.

Wel erop ingaan terwijl je zegt dat het de ander niks aangaat.
Raar, hè? Of gaat het misschien om een principe?

--
<

Pancho Sanza

pe ha scrittu:

>Wedden dat zelfs dit op een pot altijdopdemangezijk uitdraait?

Wedden dat pe weer eens een altijdopdemangezijk naspelling over dit
onderwerp heeft gepotst?

--
Pancho

Pancho Sanza

Ruud Harmsen ha scrittu:

>Ik zeg het nog één keer: probeer het zelf, dan weet je het.

Ik ben blij dat je er nu eindelijk over ophoudt.

Weet je wie dol op karton zijn? De slakken in mijn tuin!

--
Pancho

pe

Hee, wat leuk, een meelifter.

--
LaTiE FijN zIJn

pe

Pancho Sanza

Rein ha scrittu:

>Da's al de tweede keer dat ik je ergens op zie ingaan terwijl je
>zegt dat het de ander niks aangaat. Raar, hè?

Ik vind dat juist leuk. Raar maar leuk.

In een ander nieuwsgroepje liet Ruud mij ongevraagd weten dat hij alle
6 strijkkwartetten van Bela Bartok uit zijn hoofd kent. Je hebt niks
aan die informatie, maar toch intrigeert het mij in hoge mate waarom
Ruud mij dat vertelt.

--
Pancho

Pancho Sanza