Matthijs heeft spijt (J/N Doorhalen wat niet van toepassing is.)

Pancho Sanza

Crosspost naar nl.media.tv,nl.taal.media.tv,nl.media.reality-soap

"De huidige leiding van BNNVara is in de afgelopen maanden in aanloop
naar de publicatie van de Volkskrant meermaals met Van Nieuwkerk om
tafel gegaan. Daaruit kreeg de omroep de indruk dat de presentator spijt
had van zijn gedrag. Die indruk veranderde echter toen Van Nieuwkerk
afgelopen vrijdag in een verklaring reageerde op de onthullingen.
Volgens BNNVara haalde hij daarin uit naar collega’s en ontbraken
excuses.

Vijf kwartier later stuurde Van Nieuwkerk nog een verklaring naar de
Volkskrant, waarin hij wel spijt betuigde, nadat BNNVara hem had laten
weten de eerste verklaring niet afdoende te vinden. Desondanks was het
kwaad al geschied: ‘Wij moeten vraagtekens zetten bij de oprechtheid
van dit tweede statement aangezien deze tot stand is gekomen nadat wij
Matthijs van Nieuwkerk hebben laten weten dat we teleurgesteld waren
over het eerste statement’, aldus BNNVara tegen de Volkskrant.

Die reactie steekt Van Nieuwkerk, zegt hij tegen persbureau ANP: ‘Het
feit dat mijn werkgever openlijk twijfelt aan mijn oprechtheid, maakt
een verdere samenwerking onmogelijk.’ Van Nieuwkerk presenteert op dit
moment drie programma's bij BNNVara: Matthijs Gaat Door, The Connection
en Chansons."

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/matthijs-van-nieuwkerk-legt-werk-neer-en-breekt-met-bnnvara~bd37a84b/

Nou, zeg het maar. Heeft Matthijs spijt, of voelt hij zich verongelijkt,
of beide, of geen van beide.

A Spijt
B Verongelijkt
C Beide
D Geen van beide

Onder de goede inzendingen wordt een VHS band met oude DWDD afleveringen
(die ik nog op zolder bleek te hebben liggen) verloot.

Uitgesloten van deelname zijn^H^H^H^H is het wicht.

--
Pancho

Ruud Harmsen

Mon, 21 Nov 2022 17:55:26 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
>Uitgesloten van deelname zijn^H^H^H^H is het wicht.

Je bent een walchelijk figuur.

Bakel

Claudia de Breij, ik bedoel h@wig vraagt er wel een beetje om met haar
"moraalriddertje".

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

Nou vooruit, ze mag wel meedoen. Tevreden nu?

>Je bent een walchelijk figuur.

Het is "walGelijk", met een g.

--
Pancho

'n Gannefkerel

Getweetsd.

--
'n Gannefkerel
"Romance @ short notice was her specialty" [H. H. Munro]

Pancho Sanza

Na tusia e 'n Gannefkerel:

>Getweetsd.

Leuk om te lezen, maar daar ging het niet om. Heeft Matthijs (die jij
blijkbaar het liefst keihard op zijn bek zou rammen) spijt, voelt hij
zich verongelijkt, beide of geen van beide?

Laten we in ieder geval voor nu proberen bij het onderwerp te blijven
in plaats van boel te verzi^H^Hvuilen met "meningen" over anderen.

Dan kan Ruud, of desnoods het wicht, later wellicht een nieuwe draad
starten waarin de nl.taal regulars hun ongenoegen over mij vrijelijk en
ongegeneerd ruim baan mogen geven.

Ik kijk er nu al naar uit en heb alvast een teiltje klaargezet.

--
Pancho

Bakel

'n Gannefkerel <no_e...@invalid.invalid> wrote:

> Getweetsd.

Afgeleid van het werk woord tweedzen?

Ruud Harmsen

Mon, 21 Nov 2022 20:51:57 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Ik heb het woord als kind geleerd met een ch, dus dan schrijf ik het
ook zo. Walgen heeft wel een g. Waarom weet ik niet. Toch weer talig.
Ook chatferdamme, zo geleerd, met een ch.

h@wig

> Bakel:

Mooi voorbeeld van afzeikcultuurtje, weer.

[..]

> Claudia de Breij, ik bedoel h@wig vraagt er wel een beetje om met haar
> "moraalriddertje".

Niet stoken Bakel, "moreaalriddertje" was de tekst van de taaltrol
tegen flibsy toen hij opmerkingen over PS maakte en ik vraag nergens
om.

Alles wat achter de schermen van DWDD gebeurde, afzeiken, pesten,
intimideren en schelden, speelt zich ook af achter het schermpje van de
zelf benoemde taaltrol Pancho Sancha. Als je (hij) VN zo'n
communicatiegestoorde LUL vindt, kijk dan eens in de spiegel ipv "de
moraalridder" uit te hangen tov MvN.

Ik doe een debreijtje door niet op Van Nieuwkerk te reageren omdat het
hier in dit taaltribunaal niet relevant is hoe ik over hem denk. Geen
zinnig mens zal het goedkeuren, overigens.
Jij doet een franskleintje door weg te kijken en goed te praten dat
hier op kleine schaal hetzelfde gebeurt als bij DWDD. Op LUL na wordt
er hier niet bij geschreeuwd, als dat het kriterium is voor
grensoverschrijdend gedrag, maar je zal maar iemand in je omgeving
hebben zoals de Pancho Sancha die nog geen zin kan zeggen zonder iemand
af te zeiken.

Bij DWDD werden degenen die het meldden ook weggezet als 'overdreven,
dramatisch en dat hoort erbij". Om daarna het verwijt te krijgen 'dat
ze het pikten'.
Ik kan een janineabbrinkje doen door en weg te gaan uit een verziekte
omgeving. Maar helaas voor jullie...ik laat me niet wegpesten. Ik kies
voor wat ik gisteravond op TV hoorde over pestgedrag: 'we moeten naar
een aanspreekkultuur'.
Bij deze dan.

pe

Da's fout. Walgelijk, van walgen.

--
LaTiE FijN zIJn

Izak van Langevelde

Ik dacht dat het het gelijk was van de beste stuurlui?

--
Grinnikend door het leven...

Pancho Sanza

Na tusia e pe:

>Da's fout. Walgelijk, van walgen.

Ik ben blij dat jij het met me eens bent.

Eigenlijk dacht ik dat Ruud dat "walchelijk" een beetje eufemistisch
bedoelde, zoals bijvoorbeeld iemand uitmaken voor penis terwijl lul
bedoeld wordt, of, om het iets plastischer uit te drukken, een dildo
insmeren met vaseline voordat je 'm iemand in z'n reet propt.

Het zou nu makkelijk voor mij zijn om Ruud's bal terug te kaatsen met
"insgelijks" maar dat doe ik niet. Ik vind Ruud namelijk helemaal niet
walgelijk en/of walchelijk, alleen maar heel erg RAAAAARRR !!!

--
Pancho

h@wig

Ruud Harmsen:
>Pancho:

> Ik heb het woord als kind geleerd met een ch, dus dan schrijf ik het
> ook zo. Walgen heeft wel een g. Waarom weet ik niet. Toch weer talig.
> Ook chatferdamme, zo geleerd, met een ch.

Schreven jullie god dan met ch?
In de middeleeuwen was het wel ooit walghen.

Zeeuwen zeggen:
"waggelen 1 ww.: doen walgen, onpasselijk maken. Door metathesis uit
walgen" Dat zal wel op Walcheren zijn:)

Rink

Op 21-11-2022 om 21:57 schreef Pancho Sanza:
Zoals gewoonlijk gaat het in de nieuwsgroep nl.taal niet over het
onderwerp zoals de eerste poster van een draad het heeft bedoeld.
Daarom lees ik nl.taal niet meer.

Om toch maar even mee te doen aan het gedrag in nl.taal :
Kan iemand mij vertellen, waar ik de nieuwsgroep nl.taal.media.tv kan lezen?
Mijn newsserver weigert mijn reactie te aanvaarden, dus die groep heb ik
er af gehaald.

En om dan toch ook even het onderwerp aan te raken:

Ik denk dat MvN nu "politiek correct" spijt heeft.
Hij moet wel, anders komt zijn dikke salaris voor een paar
muziekprogramma's in december in gevaar.

Al vele jaren geleden was ook buiten de VARA al bekend dat MvN
een moderne slavendrijver is en slachtoffers maakt. Dat was voldoende
voor een paar bekenden van mij om daar niet te gaan werken.
Nederlandse steden en de regering maken excuses voor dingen
die eeuwen geleden zijn gedaan door mensen die allang dood zijn,
maar laten moderne slavendrijvers gewoon doorgaan.

Wat de groep over reality-soap hiermee te maken heeft weet ik niet,
dus die heb ik er af gehaald.

Rink

Ruud Harmsen

Tue, 22 Nov 2022 13:30:11 +0100: h@wig <hedwig.d...@planet.nl>
scribeva:
Hulde.
--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Ruud Harmsen

22 Nov 2022 13:10:40 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:
Ja. Morfologisch fout, maar zo heb ik het als kind opgepikt, dus zo is
het.

Ruud Harmsen

Tue, 22 Nov 2022 14:29:17 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
>Het zou nu makkelijk voor mij zijn om Ruud's bal terug te kaatsen met
>"insgelijks" maar dat doe ik niet. Ik vind Ruud namelijk helemaal niet
>walgelijk en/of walchelijk, alleen maar heel erg RAAAAARRR !!!

Een compliment. Proud to be me.

Ruud Harmsen

Tue, 22 Nov 2022 14:38:49 +0100: h@wig <hedwig.d...@planet.nl>
scribeva:

>Ruud Harmsen:

>Schreven jullie god dan met ch?

Nee, dat dan weer niet.

>In de middeleeuwen was het wel ooit walghen.

Dat is alleen spelling, de klank was die van nu.

>Zeeuwen zeggen:
>"waggelen 1 ww.: doen walgen, onpasselijk maken. Door metathesis uit
>walgen" Dat zal wel op Walcheren zijn:)

Zegt nu niks.

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

[Hele grote knip]

>Hulde.

Was het nou echt nodig om dat gejammer in z'n geheel te kwoten, alleen
om er 1 woordje "Hulde" onder te typen? Of deed je het met opzet, om het
onder mijn aandacht te brengen in een poging het vuurtje nog eens lekker
verder op te stoken?

In dat geval: helaas pindakaas.

--
Pancho

wugi

Op 22/11/2022 om 17:09 schreef Ruud Harmsen:
Hear hear.

--
guido wugi

Bakel

h@wig <hedwig.d...@planet.nl> wrote:

> [...]
> zelf benoemde taaltrol Pancho Sancha. Als je (hij) VN zo'n
> communicatiegestoorde LUL vindt, kijk dan eens in de spiegel ipv "de

Als je het gedrag van MvN afkeurt, ben je dan een moraalridder?

> [...]
> Jij doet een franskleintje door weg te kijken en goed te praten dat
> hier op kleine schaal hetzelfde gebeurt als bij DWDD.

Wel een leuk idee. Iedereen is een franskleintje, een vannieuwkerkje,
een wyniaatje, een koekoekje of een abbrinkje, waarbij de laatste twee
natuurlijk een compliment zijn. Nieuwe terminologie voor
conflictsituaties.

> [...]
> grensoverschrijdend gedrag, maar je zal maar iemand in je omgeving
> hebben zoals de Pancho Sancha die nog geen zin kan zeggen zonder iemand

Ik heb ooit gevraagd waar jullie animositeit vandaan kwam en die bleek
in een andere nieuwsgroep ontstaan te zijn. Daar weet ik dus niks van.
Jullie houden die ruzie allebei in leven door vervelend tegen elkaar
te doen. Wat moet ik daar verder mee? Ik heb daar geen rol in.

> [...]
> omgeving. Maar helaas voor jullie...ik laat me niet wegpesten. Ik kies
> voor wat ik gisteravond op TV hoorde over pestgedrag: 'we moeten naar

Ik zou het niet zo zwaar opvatten. Je hebt ruzie met iemand. Dan zou
ik twee mogelijkheden zien. Vrolijk terugruziën of de persoon
negeren. Ik deed bij Rein meestal het eerste. Maar ik zou me er in
ieder geval niet druk over maken. Het is maar een nieuwsgroep, niet
een familielid of collega.

Bakel

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:

> Tue, 22 Nov 2022 13:30:11 +0100: h@wig <hedwig.d...@planet.nl>
> scribeva:

Ik wil ook een fanboi.

Pancho Sanza

Na tusia e wugi:

[Grote knip]

>Piep!

Vader was niet thuis,
moeder was niet thuis.
Piep! zei de muis
in het voorhuis.

--
Pancho

Flibsy

Merk op dat de betreffende aangesprokene de accurate beschrijving van zijn
eigen gedrag ontwijkt. Hij blijft er blind voor en doet dat *bewust*: knipt
de betreffende tekst weg en klaagt als deze geciteerd wordt.

--
Flibsy

Bakel

'de betreffende aangesprokene' :)

Ruud Harmsen

Tue, 22 Nov 2022 18:00:18 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:

>Na tusia e Ruud Harmsen:
>
>[Hele grote knip]

>Was het nou echt nodig om dat gejammer in z'n geheel te kwoten, alleen
>om er 1 woordje "Hulde" onder te typen?

Ja.

>Of deed je het met opzet,

Ja.

>om het onder mijn aandacht te brengen in een poging het vuurtje nog
>eens lekker verder op te stoken?

1) Het stoken doe je helemaal zelf.
2) Jouw blokkeerbeleid is mijn zaak niet en interesseert me niet.
3) Ik deed het om duidelijk mijn standpunt kenbaar te maken.

>In dat geval: helaas pindakaas.

Interesseert me niet. Je doet maar.

Ruud Harmsen

Tue, 22 Nov 2022 18:42:20 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Dat je de kritiek eens serieus zou nemen, hadden we ook niet echt
verwacht, natuurlijk, hè?

Ruud Harmsen

Tue, 22 Nov 2022 17:12:42 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
scribeva:
Zegt me niks, bedoelde ik.

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

[wugi doet Piep!]

>Dat je de kritiek eens serieus zou nemen, hadden we ook niet echt
>verwacht, natuurlijk, hè?

Grappig genoeg was het wel het zo ongeveer het eerste bericht van onze
Belgische vriend waarvan ik begreep wat hij ermee bedoelde.

Slapjes Me2 smiespelen vat ik trouwens niet echt op als kritiek.

--
Pancho

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

> [...]

>2)Jouw blokkeerbeleid is mijn zaak niet en interesseert me niet.
>3)Ik deed het om duidelijk mijn standpunt kenbaar te maken.

Ik zie jouw Hulde wel degelijk als een doelbewuste poging van jou om mij
tegen het wicht op te hitsen.

En dan maar net doen of je naam Haas is.

--
Pancho

pe

Ja, dat komt door dat wal-gen.

--
LaTiE FijN zIJn

pe

Je weet nu dat het fout is, grashopper.

--
LaTiE FijN zIJn

pe

Rink <rink.hof.ha...@planet.nl> wrote:

> [...]
> er af gehaald.
>
> En om dan toch ook even het onderwerp aan te raken:
>
> Ik denk dat MvN nu "politiek correct" spijt heeft.

Heeft niks met politiek of correctheid te maken, het is gewoon nepspijt
achteraf.

Bakel

grasshopper

pe

Nee, ik weet zeker dat hij geen gras wil kopen.

--
LaTiE FijN zIJn

Ruud Harmsen

Tue, 22 Nov 2022 22:30:38 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:

>Ik zie jouw Hulde wel degelijk als een doelbewuste poging van jou om mij
>tegen het wicht op te hitsen.

Niet alles omdraaien. Jij bent hier fout, niet zij, niet ik. Don't
blame the victim.

Ruud Harmsen

22 Nov 2022 21:39:22 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:
Ja en? En daarvoor niet? Ik moet hypercorrect kunstmatig gaan praten,
vind je?

pe

Nu praat je opzettelijk kinds. Kan ook.

--
LaTiE FijN zIJn

Bakel

pe <p...@pe.pe> wrote:

> Nu praat je opzettelijk kinds. Kan ook.

Als Ruurd met een spraakgebrekje geboren is, moet de spelling daaraan
aangepast worden.

pe

Maar hij zegt zelf dat hij het alleen maar aangeleerd heeft.
Volgens mij is hij net als iedereen afatisch, dislektisch en apraktisch
geboren, en voor menigeen eindigt het ook zo.
De uitspraak van walgelijk is in het westen inderdaad meestal >walche...
maar als je dat zo opsrijft moetsje ook de rest verspreektalinoteren, dus
>walcheluk<. Finník dannèh.
Beetsje halfewegenun woort gaan zitte legge lope wissele, sammenouwebbe.
Jeuchfetegewoordug.

--
LaTiE FijN zIJn

Jan van den Broek

2022-11-23, pe <p...@pe.pe> schrieb:

[SChnipp]

> Beetsje halfewegenun woort gaan zitte legge lope wissele, sammenouwebbe.
> Jeuchfetegewoordug.

Probeert iemand tot een comprimis te komen, dan is het weer niet goed.
--
Jan v/d Broek
balg...@dds.nl

Pancho Sanza

Na tusia e Rink:

>Zoals gewoonlijk gaat het in de nieuwsgroep nl.taal niet over het
>onderwerp zoals de eerste poster van een draad het heeft bedoeld.
>Daarom lees ik nl.taal niet meer.

Tja. Toen ik mijn eerste bericht over dit geval (met de simpele titel
LUL en voor het overige slechts bestaande uit een link naar het
betreffende Volkskrant artikel, kreeg ik het volgende over me heen:

1) Uw bericht is off topic
2) U zit "lekker vanachter je toetsenbord ongegeneerd op een persoon te
schelden."
3) dit is een poging tot trollen.

En dan vervolgens heel schijnheilig verontwaardigd gaan zitten doen als
ik op een onaangename manier reageer.

> [...]
>Mijn newsserver weigert mijn reactie te aanvaarden, dus die groep heb ik

Het is de schuld van de newsserver van KPN. Als je al dan niet per
ongeluk een bericht post met een niet bestaande nieuwsgroep in de header
maakt hij die vrolijk voor je aan.

Zo heeft de nl.support hierarchie er onlangs een nieuwe vertegen-
woordiger bij gekregen op news.kpen.nl, en wel nl.support.hoerenloper.

--
Pancho

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

>Niet alles omdraaien. Jij bent hier fout, niet zij, niet ik.

Niet fout zijn geeft jou nog niet het recht mij tegen het arme
slachtoffer op te hits en.

>Don't blame the victim.

Jij ben niet het slachtoffer.

--
Pancho

Ruud Harmsen

Wed, 23 Nov 2022 13:37:25 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Dat zei ik ook niet.

Ruud Harmsen

23 Nov 2022 07:05:25 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:
Alleen kinderen zeggen walchelijk, dacht je?

Ruud Harmsen

23 Nov 2022 07:27:53 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:

>Maar hij zegt zelf dat hij het alleen maar aangeleerd heeft.
>Volgens mij is hij net als iedereen afatisch, dislektisch en apraktisch
>geboren, en voor menigeen eindigt het ook zo.

Klopt. Het is een jarenlang intensief leerproces, zoals ik zeker twee
dagen in de week zelf kan waarnemen.

>De uitspraak van walgelijk is in het westen inderdaad meestal >walche...
>maar als je dat zo opsrijft moetsje ook de rest verspreektalinoteren, dus

Fout. Niet dezelfde klinker.

--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

>Alleen kinderen zeggen walchelijk, dacht je?

Kinderen, gekken en Ruud Harmsens.

--
Pancho

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

>Dat zei ik ook niet.

Dat zei je wel. Je zei "Don't blame the victim", met jou als "victim",
waar je misschien beter "Don't blame the messenger" had kunnen zeggen.

Ik heb mijn bijdragen sinds die eerste LUL nog eens teruggelezen. Het
wicht wordt drie maal door mij genoemd, twee maal in een advies (mij
killfilen en klaagdraadje starten) en 1 maal als grapje (mag niet
meedoen aan prijsvraag).

Maar verder heb ik nergens iets lelijks over haar gezegd. En dan heb ik
gewoon geen zin om met haar klaaggezang geconfronteerd te worden. Mag
dat?

En dan hebben we nog de plaatselijke penis Flip Zuigstra aka Flibsy. Die
heeft precies gekregen waar hij om vroeg, namelijk: "lekker vanachter
mijn toetsenbord ongegeneerd op een persoon schelden".

Zo, dat was het voor mij. Ik ga vanaf nu heel erg mijn best doen om
beide genoemde personen in het vervolg totaal te negeren. Mijn killfile
is er in ieder geval klaar voor.

--
Pancho

h@wig

Pancho Sanza:
[knip de vermoorde onschuld)
> Zo, dat was het voor mij. Ik ga vanaf nu heel erg mijn best doen om
> beide genoemde personen in het vervolg totaal te negeren. Mijn killfile
> is er in ieder geval klaar voor.

Sukses! Hoop dat het deze keer lukt. Je hebt "het wicht" namelijk al
een keer of 5 in je killfile/kelder/plonkdoos/zolder gestopt en je
blijft maar over d'r doorzeveren.

Jan van den Broek

Je had nooit moeten meedelen een oogje op Ruud te hebben, nu zit je
met een afgewezen minnaar.

Tliltocatl albopilosus

Na tusia e Broekje:

[Schnipp]

WIE HEEFT HET DEURTJE VAN BROEKJE'S HOKJE OPEN LATEN STAAN ?!

Ruud Harmsen

Wed, 23 Nov 2022 18:08:48 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
>Maar verder heb ik nergens iets lelijks over haar gezegd.

Je bent dus gewoon blind voor je eigen wangedrag.

Ruud Harmsen

Wed, 23 Nov 2022 19:32:16 +0100: h@wig <hedwig.d...@planet.nl>
scribeva:
Ik ga alles retweeten.

Ruud Harmsen

Wed, 23 Nov 2022 18:46:47 -0000 (UTC): Jan van den Broek
<balg...@dds.nl> scribeva:
Onzin, dat was een geintje en dat is iedereen duidelijk.

Bakel

Niet stoken, Ruurd.

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

>Ik ga alles retweeten.

Ja, jij vindt dat wel leuk hè? Beetje heibel in de tent. Lekker fikkie
stoken. En ondertussen maar heel schijnheilig de deugd in het midden
uithangen.

Dat valt me nou echt tegen van jou, Ruud! Of nee, toch eigenlijk niet.

--
Pancho

Pancho Sanza

Na tusia e Heilig Boontje:

>Je bent dus gewoon blind voor je eigen wangedrag.

Nou, kom maar op met je citaten.

--
Pancho

Ruud Harmsen

> [...]
>om er 1 woordje "Hulde" onder te typen? Of deed je het met opzet, om het
>onder mijn aandacht te brengen in een poging het vuurtje nog eens lekker

Ik begrijp trouwens nu pas (of gisteravond of zo) dat "het wicht" een
fonetische variant is van "Hedwig". Wat grappig!!! Wat goed
gevonden!!! Ik kom niet meer bij van het lachen!!! Wat een
dijenkletser!!! Erg zo grappig!!! Ja, die Panzo, die is me er een
hoor!!! Nou!!!

Ondertussen, muziektip:
https://www.youtube.com/watch?v=Q_HoGYhk4x8&list=RDEMoT9frRHIzhT64k5Gj2GuWQ&index=17
Duizend en één nacht. Letterlijk Duizend nacht en nacht.
Goede moderne remake van
https://www.youtube.com/watch?v=ul4z6sLnXYY

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

> [...]
>gevonden!!! Ik kom niet meer bij van het lachen!!! Wat een
>dijenkletser!!! Erg zo grappig!!! Ja, die Panzo, die is me er een

Inderdaad. Hahaha. Om je te bescheuren.

Maar nu even iets anders. Een paar berichten geleden beschuldigde jij
mij van WANGEDRAG (wat ik eventueel als smaad zou kunnen opvatten, maar
goed). Ik vroeg jou toen: "Kom maar op met voorbeelden".

Tot op heden heb ik daar nog niks van gezien. Ben je nog bezig met
verzamelen van bewijsmateriaal? Of was het, zoals wel vaker bij jou,
weer eens zomaar een losse kreet?

En van jouw beloofde "Ik ga alles retweeten" lijkt ook nog maar bar
weinig terecht te komen.

Een man een man, een woord een woord, zo luidt mijn motto.

--
Pancho

Dirk T. Verbeek

Op 23-11-2022 om 21:39 schreef Ruud Harmsen:
Alleen als linkjes hè!

wugi

Om 1001 nacht te slapen?
Meer mijn ding:
https://youtu.be/D0SGp_jdYL8
https://en.wikipedia.org/wiki/Scheherazade_(Rimsky-Korsakov)

--
guido wugi

Ruud Harmsen

Fri, 25 Nov 2022 12:49:24 +0100: wugi <br...@scar.be> scribeva:
Ook mooi! Dank.

Pancho Sanza

Na tusia e wugi:
Daar moeten haakjes omheen, mabel! Zonder haakjes kom je uit bij
Scheherazade sans Korsakov.

Kijk, zo: