Re: Soldaten van Ukraine die genoeg hadden van het rascisme en de moordpartijen in Ukraine en nu Rus zijn! De AZOV moordpartijen in Mariupol!

Kees van den Doel

Feb 13, 2024, 2:34:36 PMFeb 13
In article <uqgckn$26mvo$4...@dont-email.me>, kwak...@kulketlekkel.nl says...

> Daar ga ik even voor zitten met een verse pot paddestoelen thee!

> Als dat het hondenpoep probleem oplost stem ik VOOR!

< ChatGPT, Vertaal die zin in oud Nederlandsch voor den oude R. H., die
< het moderne Nederlandsch niet bij kan houden.

<< In de 14e eeuw werd het Middelnederlands gebruikt, en hier is een
<< mogelijke vertaling van de zin: "Wanneer dit het
<< hondenexcrementprobleem oplost, stemme ik VOOR!"

Qlobdt dad, R. H.?