Vraag

Rein

Ik heb een wav.-bestandje opgevraagd dat ik jullie wil laten
horen. Hoe doe ik dat? Bestaat er voor audiobestanden iets dat
vergelijkbaar is met ImageShack voor afbeeldingen?

--
<

Toevallige voorbijganger

Op maandag 13 maart om 13.03 uur schreef Rein:
> Ik heb een wav.-bestandje opgevraagd dat ik jullie wil laten horen.
> Hoe doe ik dat? Bestaat er voor audiobestanden iets dat vergelijkbaar
> is met ImageShack voor afbeeldingen?

Laatst was op nl.muziek ook iemand die een audio-bestand deelde.
Die postte het op www.mediafire.com.

Ben je KPN-klant? Via de webmail heb je toegang tot cloud-opslag,
waarmee je ook dit soort bestanden kunt delen.

Heb je een website in beheer, dan is het al helemaal makkelijk.
Je zet het bestand daar gewoon neer: www.mijnwebsite.nl/geluid.wav.
Sinds HTML5 heeft de browser daar een eigen player voor.

Ruud Harmsen via Google Groups <google@rudhar.com>

Daarvoor ook al hoor, en de HTML-versie heeft daar weinig mee te maken.

Rein

Toevallige voorbijganger <ni...@niemendal.invalid> wrote:

> Laatst was op nl.muziek ook iemand die een audio-bestand deelde.
> Die postte het op www.mediafire.com. [...]

Mijn dank. In het postje 'Zonnebloemautoradioreclame' zie je het
resultaat van je suggestie.

--
<