De reiziger worden geleerd snel uit te stappen?

Ruud Harmsen

Interessant twitterdraadjes over een live opgedoken variant van de
beruchte wordtverzochtzin:
https://twitter.com/rudharcom/status/1592414777678389254

pe

Men voelen de naamvallen steeds minder aan.

--
LaTiE FijN zIJn

Ruud Harmsen

Tue, 15 Nov 2022 08:24:31 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
scribeva:

>Interessant twitterdraadjes over een live opgedoken variant van de
>beruchte wordtverzochtzin:
>https://twitter.com/rudharcom/status/1592414777678389254

Die s van twitterdraadjes is uiteraard aan de wandel gegaan en had
achter de reiziger gespannen dienen te worden gebleven, dat snapten
jullie wel.
--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

Vergis ik mij nou of bestaat dat "interessant twitterdraadje" uit drie
(3) tweets van jouzelf, waarin jij een niet meer te achterhalen bron op
@NOS en/of ene @koryoinleiden aanhaalt als praktijkvoorbeeld(en) van
(in)correct gebruik van dat wordtvergezocht gedoe?

>Die s van twitterdraadjes is uiteraard aan de wandel gegaan en had
>achter de reiziger gespannen dienen te worden gebleven, dat snapten
>jullie wel.

Op mij komt Twitter over als een onontwarbare, uit losse kreten opge-
bouwde, tekstgribus waar geen touw aan vast te knopen valt, al geef
ik direct toe dat ik waarschijnlijk de uitzondering ben die de regel
bevestigt (daar word ik voor behandeld).

En dat te bedenken dat dit tegenwoordig het speeltje is van een
miljardair!

--
Pancho

Izak van Langevelde

Je voelt^H^H^H^H^Hziet hier hoe de vele metoo schandalen hun tol eisen,
als je iets of, vooral, iemand aanvoelt dan word je onmiddellijk met
terugwerkende kracht aangeklaagd wegens grensoverschrijdend gedrag...

--
Grinnikend door het leven...

Izak van Langevelde

Wil je nog een joker inzetten?

Ruud Harmsen

Tue, 15 Nov 2022 15:33:32 +0100: Izak van Langevelde
<eeza...@studiomestenmist.nl> scribeva:
aanVOELT, niet AANvoelt.

Ruud Harmsen

Tue, 15 Nov 2022 14:58:42 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:

> [...]
>@NOS en/of ene @koryoinleiden aanhaalt als praktijkvoorbeeld(en) van
>(in)correct gebruik van dat wordtvergezocht gedoe?

Fout, ze zijn wel te achterhalen. Gewoon de de hele draad bekijken.

> [...]
>ik direct toe dat ik waarschijnlijk de uitzondering ben die de regel
>bevestigt (daar word ik voor behandeld).

Dat dacht ik ook toen ik ermee begon. Nu niet meer.

>En dat te bedenken dat dit tegenwoordig het speeltje is van een
>miljardair!

Daarom ga ik binnenkort me hele archief downloaden. Schijnt te kunnen.

Ruud Harmsen

Tue, 15 Nov 2022 15:34:23 +0100: Izak van Langevelde
<eeza...@studiomestenmist.nl> scribeva:
Waar ik reiziger zei bedoelde ik reizigers stop de tijd.

Izak van Langevelde

We hebben U wel herkend hoor, Toon Hermans!

Izak van Langevelde

De tijd was al gestopt, anders had je geen jokers kunnen inzetten...

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

>Fout, ze zijn wel te achterhalen. Gewoon de de hele draad bekijken.

OK. Ik ga vanavond al mijn moed bij elkaar graaien en het, met behulp
van een fles (of 2) goedkope port van de Aldi, nogmaals proberen.

>Dat dacht ik ook toen ik ermee begon. Nu niet meer.

Aan Twitter kan elke halve zool straffeloos meedoen. Dat kan niets
anders opleveren dan chaos, ruzie & misverstand.

--
Pancho

Bakel

Pancho Sanza <span...@gmail.com> wrote:

> Na tusia e Ruud Harmsen:

> OK. Ik ga vanavond al mijn moed bij elkaar graaien en het, met behulp
> van een fles (of 2) goedkope port van de Aldi, nogmaals proberen.

Moet lukken:
<https://www.aldi.nl/producten/wijn/rode-wijn/patricio-ruby-port-1108-1-0.article.html>

pe

En een verdwaalde bestorming hier of daar.

--
LaTiE FijN zIJn

pe

Ik ben heb vorige week nog alle grenzen van deze gemeente
herhaaldelijkelijk overgeschreduleerd. Met voeten getreden, mag ik wel
zeggen. Ik voelde mij het epicentrum van een soenami van satanisch
genieten, altans tot mijn veldfles leeg bleek. Toen ervoer ik de moeder
aller keelverdrogingen. Ik bad om een segue, maar moest helaas blijven
trappen, ff verdapperen zeg maar, naar onder én naar boven, zoals dat hoort
bij een vertraagd gepensioneerde grensoverschrijdende rijksambtenaar. Dat
leer je nooit meer af. Maar ik kan het gelukkig een plekje geven, zodat ik
er daarna geen aktieve herinneringen meer aan hoef te hebben.

Met jou gaat het goed, hoe gaat het met mij?

--
LaTiE FijN zIJn

Pancho Sanza

Na tusia e Bakel:

[Ruud's "interessante twitterdraadje"]

>Moet lukken:
><https://www.aldi.nl/producten/wijn/rode-wijn/patricio-ruby-port-1108-1-0.article.html>

Ja, dat is 'm: "Patricio Ruby Port. Port met intens aroma van rijp
donker fruit. De smaak is krachtig en mildzoet.
Uitstekende begeleider van uw kaasplank."

Helaas heb ik nou net toevallig vorige maand mijn kaasplank naar de
kringloop gebracht, anders was het nog eens extra genieten geblazen.

--
Pancho

Bakel

Ja, dat is nou jammer. Volgens Ruud telt Ruby port trouwens niet,
geloof ik. Ik weet niet wat de andere soort is. Tawny? En ik weet ook
niet wat het verschil is. Ik drink nooit port.

Ruud Harmsen

Tue, 15 Nov 2022 19:54:56 +0100: Izak van Langevelde
<eeza...@studiomestenmist.nl> scribeva:

>We hebben U wel herkend hoor, Toon Hermans!

Hij zat aan AAN het banket. Maar nergens aanzitten hè? Want dat mag
niet.

Ruud Harmsen

15 Nov 2022 21:28:16 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:
Bijna literatuur of poëzie. Maar net niet. Er is iets aan je verloren
gegaan, maar wat weet ik niet precies.

Ruud Harmsen

Tue, 15 Nov 2022 21:34:02 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:

>Na tusia e Ruud Harmsen:

>OK. Ik ga vanavond al mijn moed bij elkaar graaien en het, met behulp
>van een fles (of 2) goedkope port van de Aldi, nogmaals proberen.

Dat kan niet, is niet leverbaar.

>Aan Twitter kan elke halve zool straffeloos meedoen. Dat kan niets
>anders opleveren dan chaos, ruzie & misverstand.

--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 08:17:30 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Dat zeg ik. Ruby. Die zijn niet lekker. Tawny moet je hebben.

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 12:26:20 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Een heel andere bereidingswijze. En daardoor smaak. Maar ik ben
vergeten wat. Ik heb er ergens een boekje over. Zal nu vast wel in de
Wikipedia staan. Al die 10jaaroud en vintage rommel is ook het geld
niet waard. Veel duurder en niet eens lekker.

<https://nl.wikipedia.org/wiki/Port_(wijn)#Ruby_port>
Komt erop neer dat tawny langer gerijpt is en in vaten, en niet in een
betonnen zwembad (chatfer, het idee!) zoals ruby.

Uit https://pt.wikipedia.org/wiki/Vinho_do_Porto valt nog te halen dat
ruby enkele jaren in een balseiro gerijpt heeft (dat zijn enorme giga
vaten, googel maar eens met "balseiro porto" naar plaatjes). Tawny
ook, iets langer, naar daarna nog in pipas, dat zijn vaten van 550
liter. Daardoor meer en langer contact met het hout, vandaar de andere
smaak.

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 07:30:02 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
scribeva:
> [...]
>ook, iets langer, naar daarna nog in pipas, dat zijn vaten van 550
>liter. Daardoor meer en langer contact met het hout, vandaar de andere

Je kan dus ook gewoon een plankje hout afzagen, dat jaren in een emmer
water leggen, en aan het eind er wat ethanol 70% bij gooien, heb je
ook port. Veel goedkoper.

Ruud Harmsen

Tue, 15 Nov 2022 19:57:56 +0100: Izak van Langevelde
<eeza...@studiomestenmist.nl> scribeva:

>De tijd was al gestopt, anders had je geen jokers kunnen inzetten...

Aaj. Jammer.

Bakel

> [...]

> Komt erop neer dat tawny langer gerijpt is en in vaten, en niet in een
> betonnen zwembad (chatfer, het idee!) zoals ruby.

Nou ja, zolang er niet in gezwommen wordt.

> [...]
> ook, iets langer, naar daarna nog in pipas, dat zijn vaten van 550
> liter. Daardoor meer en langer contact met het hout, vandaar de andere

Ok.

Ruud Harmsen

> [...]
>ook, iets langer, naar daarna nog in pipas, dat zijn vaten van 550
>liter. Daardoor meer en langer contact met het hout, vandaar de andere

Hier een plaatje waar je het grootteverschil goed ziet:
https://vinhosemsegredo.com/tag/balseiro/

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 07:34:12 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
Komt toch wel iets meer bij kijken:
É importante salientar que a madeira utilizada no amadurecimento dos
Portos não é nova, visando exclusivamente provocar a chamada
micro-oxigenação e não, passar aromas de madeira ao vinho.

Oud hout dus. En het moet microscopisch oxideren, niet gewoon roesten.

Oké, te moeilijk. Een vertaling:

Het is belangrijk te benadrukken dat het voor de rijping van portwijn
gebruikte hout niet nieuw is, omdat het de zogeheten micro-oxidatie
moet bevorderen, en niet, de houtsmaak aan de port overdragen.

(Bedoelen ze dat echt? En niet, komma? Ik dacht juist van wel? De
Portugese zin is niet grammaticaal en lijkt het gevolg van aarzelend
editen.)

Izak van Langevelde

Geloof niet alles dat over mij verteld wordt, het zijn meestal vieze
vuile leugens...

Izak van Langevelde

On 15/11/2022 22:28, pe wrote:
Gelukkig zijn die meestal daar...

Izak van Langevelde

Snrf. U kent mijn klassiekers...

Izak van Langevelde

U is een liefhebber?

Bakel

Izak van Langevelde <eeza...@studiomestenmist.nl> wrote:

Het gaat Ruurd duidelijk puur om de alcohol. Daarom zou ik het plankje
gewoon weglaten. Dan hoeft hij ook geen jaren te wachten.

Pancho Sanza

Na tusia e Bakel:

>Het gaat Ruurd duidelijk puur om de alcohol. Daarom zou ik het plankje
>gewoon weglaten. Dan hoeft hij ook geen jaren te wachten.

Als het Ruud puur om de alcohol ging zou hij netzogoed even naar de Aldi
kunnen omfietsen om een krat Patricio Ruby slobberport in te slaan(*).

(*) Mits z'n snelbinders de klus aankunnen, natuurlijk.

--
Pancho

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

>Dat zeg ik. Ruby. Die zijn niet lekker. Tawny moet je hebben.

Nee, dat zeg je niet. Jij beweerde dat de Aldi geen port verkoopt. Nu
blijkt dat jij de port van de Aldi niet als port beschouwt, omdat
volgens jou Tawny port de enige echte ware port is.

Hetgeen onverlet laat dat de Ruby port van de Aldi volgens de definitie
gewoon port is.

--
Pancho

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

>Je kan dus ook gewoon een plankje hout afzagen, dat jaren in een emmer
>water leggen, en aan het eind er wat ethanol 70% bij gooien, heb je
>ook port. Veel goedkoper.

Daar krijg je waarschijnlijk gedonder met de Rechthebbenden mee.

--
Pancho

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

Is het niet een idee om dit alles even te checken vóórdat je je jezelf
in opeenvolgende berichten aan jezelf gaat corrigeren en hercorrigeren?

--
Pancho

h@wig

Ruud Harmsen:
[..]
> Dat zeg ik. Ruby. Die zijn niet lekker. Tawny moet je hebben.

Ik ga jou voortaan Ruby Harmsen noemen.

Jan van den Broek

Ik zie H@wig en Ruby al in duet:
https://www.youtube.com/watch?v=tDOznxiEcdM
--
Jan v/d Broek
balg...@dds.nl

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 10:37:22 +0100: Izak van Langevelde
Jazeker, ’t sal de leeftijd sijn, vermoed ik.

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 11:20:07 +0100: Izak van Langevelde
<eeza...@studiomestenmist.nl> scribeva:
Zeker, met een zeer verfijnde smaak en neus, dat spreekt.

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 21:31:17 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Dat is wodka of uisce toch? Letterlijk water(tje).

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 15:04:29 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Niet als ik het gewoon plankenwijn noem.
Er niet als ik het alleen zelf alleen drink, en er dan bij brabbel dat
het port is, zonder dat het iemand opvalt.

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 16:11:57 +0100: h@wig <hedwig.d...@planet.nl>
scribeva:
https://www.youtube.com/watch?v=zn-E3FpSJkA

Als ode aan de broertjes, waarvan de een pas, en de ander al eerder
overleden is.

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 15:35:44 -0000 (UTC): Jan van den Broek
<balg...@dds.nl> scribeva:

>Ik zie H@wig en Ruby al in duet:
>https://www.youtube.com/watch?v=tDOznxiEcdM

Ook een goeie, ja. Bent and paralyzed. Pas recent verstond ik de hele
tekst.

Izak van Langevelde

Toe maar, wrijf het er maar weer in...

pe

pe <p...@pe.pe> wrote:

> [...]
> er daarna geen aktieve herinneringen meer aan hoef te hebben.
>
> Met jou gaat het goed, hoe gaat het met mij?

Toch jammer dat niemand vraagt naar die segue. Waarschijnlijk was ik de
enige die pas kort geleden ontdekte wat dst is.

--
LaTiE FijN zIJn

Pancho Sanza

Na tusia e pe:

[Knip]
[Knip]

>Toch jammer dat niemand vraagt naar die segue. Waarschijnlijk was ik de
>enige die pas kort geleden ontdekte wat dst is.

Als jij (als erkend Apple client) nou even belangstelling veinst in mijn
Mac OS password-kwijt-saga wil ik wel net doen alsof die seque van jou
mij interesseert.

Deal?

--
Pancho

Bakel

Zingt zij eigenlijk niet gewoon de helft van de tijd een beetje vals
in dit nummer?

'n Gannefkerel

Who gives a fuck. Het enige nummer van haar wat er toe doet is nr. 1 van de
Nederlandse playboy.

--
'n Gannefkerel
"Romance @ short notice was her specialty" [H. H. Munro]

Bakel

'n Gannefkerel <no_e...@invalid.invalid> wrote:

> Who gives a fuck. Het enige nummer van haar wat er toe doet is nr. 1 van de
> Nederlandse playboy.

Staat die ook op YouTube?

'n Gannefkerel

Tuuk niet. Toen bestond internet nog geeneens. Dat was dus destijds op naar
de sigarenboer.

pe

Ik voel met je mee, ik wacht ook nog op diverse per post verstuurde geheime
codes, maar ik kende alle woorden.

--
LaTiE FijN zIJn

Pancho Sanza

Na tusia e pe:

>Ik voel met je mee, ik wacht ook nog op diverse per post verstuurde geheime
>codes, maar ik kende alle woorden.

OK. Ik heb het opgezocht en nu weet ik wat segue betekent.

--
Pancho

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 17:18:27 +0100: Izak van Langevelde
U gevoelt zich aangesproken? Ik sprak slechts over mijzelve!

--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Ruud Harmsen

16 Nov 2022 17:26:20 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:
>Toch jammer dat niemand vraagt naar die segue. Waarschijnlijk was ik de
>enige die pas kort geleden ontdekte wat dst is.

Zonder te kijken, vanuit het Portugees, denk ik: een volger, of iemand
om te volgen. Seguir, volgen, sigo, ik volg, segue, het/zij/het volgt.
En dan dat via het Vlaams en Frans.

Ooit was er op de Portugese klassieke zender (waar ik nooit meer naar
luister, misschien nu maar weer eens wel) een mevrouw met een best wel
mooie, rustige, wat donkere stem, waarvan, nee, van wie, ik dacht dat
ze steeds seks zei. Maar dat was niet zo, ze zei:
Ora segue-se <muziekstuk of componist>.
Nu volgt ...
Die ue stelt een sjwa voor, die al bij normaal spreektempo vrijwel
wegvalt, dan gaat de g een beetje assimileren met de s erna, wordt dus
zowat of helemaal k, die e ervoor is è, dus sprekend sprekend het
Nederlandse seks.

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 21:39:42 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Seque is Interlingua (klinkt als see-kwee), segue is Portugees (u niet
uitspreken).

>Deal?

Ja, vertel, vertel! Ik heb mijn saga net gepost.

Ik heb me vaak afgevraagd of die mevrouw er ook zo uitziet als ze
klinkt, maar dat zal dan wel niet en ik heb zelfs haar naam nooit
kunnen achterhalen.

https://www.rtp.pt/play/popup/antena2

Ruud Harmsen

Wed, 16 Nov 2022 21:39:42 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
>Als jij (als erkend Apple client) nou even belangstelling veinst in mijn
>Mac OS password-kwijt-saga

Ik dacht dat jij op Linux Mint was? Of haal ik nou weer een van je
vele wisselaliassen door elkaar?

Ruud Harmsen

Thu, 17 Nov 2022 07:47:11 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Nee, dat zijn zogenaamd blue notes.

Maar je hebt gelijk, helemaal zuiver is het niet. Dat deed Mariska
beter, maar die haar Engelse uitspraak was dan weer soms best slecht,
ontdekte is pas veeel later.

pe

Tegenwoordig wordt het in NL teksten meestal gespeld als segway. Maar nu ik
het weet, hou ik het op segue. Geen enkele reden om er nepdunglish van te
maken.

--
LaTiE FijN zIJn

Ruud Harmsen

17 Nov 2022 08:07:44 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:
Wiktionary zegt: een soepele overgang in klassieke muziek. Zal wel
Italiaans wezen dan, daarom die w wel uitspreken. Had ik nooit achter
Segway gezocht, dat! Zo leer je nog eens wat!

Zo ja, zat ik er toch niet zo ver naast met mijn klassieke associatie.

Ruud Harmsen

> [...]
>het weet, hou ik het op segue. Geen enkele reden om er nepdunglish van te

https://nl.wikipedia.org/wiki/Segway_PT
==
Trivia

Jimi Heselden, de eigenaar van het bedrijf dat de Segway produceert,
kwam in 2010 om het leven door een ongeluk met een Segway: op
62-jarige leeftijd reed hij met zijn Segway op zijn landgoed in
Engeland van een rotswand en viel in een ravijn.[3]

In de naam Segway zit een woordgrapje. In het Engels bestaat het
werkwoord to segue dat hetzelfde klinkt als Segway. Het betekent van
onderwerp veranderen.
==

https://www.merriam-webster.com/dictionary/segue
==
Segue vs Segway

Segue is occasionally found spelled segway, even in edited text. There
are two likely reasons for this: the familiar suffix –way (as seen in
driveway and runway) seems to agree with the notion of a segue as a
"path" along which something transitions; and the existence of the
homophone Segway as a trade name for an American company that produces
electric transportation devices. The standard spelling segue comes
from the use of the word's Italian root as a direction in music,
indicating a transition without interruption.
==

==
Etymology

Imperative verb, Verb, and Noun

Italian, there follows, from seguire to follow, from Latin sequi —
more at sue
==

Ruud Harmsen

Thu, 17 Nov 2022 09:40:09 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> citava:
>In de naam Segway zit een woordgrapje. In het Engels bestaat het
>werkwoord to segue dat hetzelfde klinkt als Segway. Het betekent van
>onderwerp veranderen.

Kan ik het nog steeds niet goed in jouw trapfietsverhaaltje.

Ruud Harmsen

Thu, 17 Nov 2022 09:42:20 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com>
scribeva:

>Thu, 17 Nov 2022 09:40:09 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> citava:
>
> Kan ik het nog steeds niet goed

plaatsen

pe

Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:
> Thu, 17 Nov 2022 09:40:09 +0100: Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> citava:
>
> Kan ik het nog steeds niet goed in jouw trapfietsverhaaltje.

Dat is ook leuk, maar heb ik nog niet gepubliceerd.

--
LaTiE FijN zIJn

pe

Water en vuur zitten ook vaak akelig dicht bij elkaar.

--
LaTiE FijN zIJn

Izak van Langevelde

Vertel 'ns wat niuews...

Izak van Langevelde

Net als roos en boom...

Klerengannef

Op 17-11-2022 om 08:10 schreef Ruud Harmsen:
Is het niet gewoon veel simpeler om naar NPO Radio 4 te luisteren?

--
Klerengannef
-----

Klerengannef

Op 17-11-2022 om 12:45 schreef Izak van Langevelde:
Bassie en Adriaan

pe

Izak van Langevelde <eeza...@studiomestenmist.nl> wrote:
Sipje en Sopje...

--
LaTiE FijN zIJn

Flibsy

Luctor et emergo

--
Flibsy

Izak van Langevelde

Droom en Vreesmann...

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

>Ik dacht dat jij op Linux Mint was? Of haal ik nou weer een van je
>vele wisselaliassen door elkaar?

VMWare Workstation. Mijn hoofd-OS is Windows 10 LTSC en Mac OS Mojave,
Linux Mint, Windows XP, Windows 7 en Windows 11 zijn momenteel mijn
virtuele besturingssystemen.

Erg handig dit, want je kun zo zonder moeilijk gedoe allerlei Linux
distributies testen zonder dat je je ergens aan bindt. Als het je niet
bevalt gooi je het hele zaakje er zo weer vanaf.

--
Pancho

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

>Ja, vertel, vertel! Ik heb mijn saga net gepost.

Zeg maar nee, dan krijg je er twee!

https://www.youtube.com/watch?v=fxvkI9MTQw4&list=RDfxvkI9MTQw4&start_radio=1

--
Pancho

Ruud Harmsen

Thu, 17 Nov 2022 18:11:09 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
>Erg handig dit, want je kun zo zonder moeilijk gedoe allerlei Linux
>distributies testen zonder dat je je ergens aan bindt. Als het je niet
>bevalt gooi je het hele zaakje er zo weer vanaf.

Kan ik ook, met KVM/QEMU, vanuit Linux Mint.

Ruud Harmsen

Thu, 17 Nov 2022 13:54:12 +0100: Klerengannef <ni...@invalid.com>
scribeva:
>Is het niet gewoon veel simpeler om naar NPO Radio 4 te luisteren?

Daar spreken ze geen Portugees.
En ook geen prettig Frans want met licht Tsjechisch accent.
https://rudhar.com/musica/frmusiq.htm

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

>Kan ik ook, met KVM/QEMU, vanuit Linux Mint.

Ik heb geprobeerd het me te laten uitleggen door een kek jong meisje met
krullen en mooie bruine ogen.

Conclusie: ik ben gewoon veel te dom voor dat KVM/QEMM gedoe.

https://www.youtube.com/watch?v=BgZHbCDFODk

--
Pancho

Pancho Sanza

Na tusia e Pancho Sanza:

[Twitter]

>En dat te bedenken dat dit tegenwoordig het speeltje is van een
>miljardair!

Een miljardair die hard op weg lijkt zijn 44 MILJARD kostende speeltje
om zeep te helpen.

https://nos.nl/artikel/2452864-stabiliteit-twitter-in-gevaar-na-opstappen-honderden-medewerkers

Rare wereld leven wij in.

--