Ouwe oma

N.N. Kleefgaren

Zo prijst een stukkie fotobewerkingssoftware zich aan:

Het is vrij gebruikelijk om ongewenste objecten in uw foto's te hebben.
Vaak proberen mensen een foto van zichzelf te maken en eindigen ze met
een auto of een voorbijganger op de achtergrond, waardoor hun foto
verpest wordt.

Dergelijke problemen zijn oud nieuws! Photo Studio kan dat lelijke
bouwgebouw, die oude oma of dat willekeurige dier helemaal van je foto
verwijderen.

N.N. Kleefgaren

---------------------------
A: "What did the farmer say when he lost his tractor?"
B: "I don't know, what did the farmer say when he lost his tractor?"
A: "Where's my tractor?"

Bakel

"N.N. Kleefgaren" <ni...@invalid.com> wrote:

> [...]
>
> Dergelijke problemen zijn oud nieuws! Photo Studio kan dat lelijke
> bouwgebouw, die oude oma of dat willekeurige dier helemaal van je foto

Machine translation? Ik vraag me af wat er in het Engels voor
'bouwgebouw' gestaan heeft, tenzij dat toch gewoon een verschrijving
van een mens is.

pe

> [...]
>
> Dergelijke problemen zijn oud nieuws! Photo Studio kan dat lelijke
> bouwgebouw, die oude oma of dat willekeurige dier helemaal van je foto

Ze laten die auto er dus gewoon opstaan. Nee, daar trap ik niet in!

--
LaTiE FijN zIJn

Pancho Sanza

N.N. Kleefgaren ha scrittu:

> [...]
>Vaak proberen mensen een foto van zichzelf te maken en eindigen ze met
>een auto of een voorbijganger op de achtergrond, waardoor hun foto

Dat "proberen" doet het hem voor mij.

>Dergelijke problemen zijn oud nieuws! Photo Studio kan dat lelijke
>bouwgebouw, die oude oma of dat willekeurige dier helemaal van je foto
>verwijderen.

Het ergst zijn de foto's waar het onderwerp wazig op staat, maar de
achtergrond, met de auto's, oude oma's en willkeurige dieren, haar-
scherp. Helaas bestaat er nog geen software waarmee men dat kan om-
wisselen.

--
Pancho

Izak van Langevelde

Het is dan zaak het onderwerp te herdefiniëren...

--
Grinnikend door het leven...