Re: Hoe verging het Jehovah?s Getuigen in de tijd van de Holocaust?

Kees van den Doel

Feb 14, 2024, 12:28:36 PMFeb 14
Een zekere R. H. scheldt mij stiekum op lompe wijze uit op
nl.scouting. Hij denkt zeker dat niemand dat leest! Ik speel hier
wissel blower, en baar die pots hier open want R. H.'s hondehok heet
nl. taal. Hou hem voortaan aan gelijnd, ok?

In article <d0pnsi9a94vmtgjvh...@4ax.com>, r...@rudhar.com
says...