Re: Dat smoelwerk zegt al genoeg.

Sam Kafka

Feb 10, 2024, 5:31:46 PMFeb 10
Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> kirjutas:

>Ik weet dat wel: ook Stadsfries, en dat is geen Fries, maar Hollands
>op een Fries substraat.

Typisch Linx dat jij weet dat er in steden als Leeuwarden een ander
soort Fries wordt gesproken dan in bv de Sûdwesthoek.

Voor dat soort interessante informatie zul je helaas tevergeefs aan-
kloppen bij het domme regse kliekje dat het nieuwsgroepje nl.politiek
zit te vervelen & vervuilen met hun nietszeggende populistiese regse
geblaat.

--
Sam Kafka