einde van een tijdperk

Kleefgaren

Feb 4, 2024, 4:43:11 PMFeb 4

Jij!
Neen
Ik
Alleen in de regen
Nat asfalt
Gat in m’ zool

Mr Candlelight, hij is niet meer.

--
At 'smaons vrog de hane uut dinxper in aalten kraei'jt, dan heft 'snachts
unmöndig e'waei'jt.
**Erg, elf kannen.

pe

Feb 4, 2024, 6:38:39 PMFeb 4
Kleefgaren <ge...@test.nl> wrote:

> Jij!
> Neen
> Ik
> Alleen in de regen
> Nat asfalt
> Gat in m’ zool
>
> Mr Candlelight, hij is niet meer.

Ik draag voortaan groene mouwen op zijn sterfdag.

--
LaTiE FijN zIJn

Ruud Harmsen

Feb 5, 2024, 1:09:46 AMFeb 5
4 Feb 2024 23:38:36 GMT: pe <p...@pe.pe> scribeva:

Wie? O hij.
https://nos.nl/artikel/2507570-candlelight-presentator-jan-van-veen-79-overleden

Ruud Harmsen

Feb 5, 2024, 1:11:56 AMFeb 5

>Wie? O hij.
>https://nos.nl/artikel/2507570-candlelight-presentator-jan-van-veen-79-overleden

Kleuren naar mijn hart!:
https://candlelight.nl/jan-van-veen/

Bakel

Feb 5, 2024, 1:23:47 AMFeb 5
Ik stel mij bepaalde clubs in die kleuren voor.

Kleefgaren

Feb 5, 2024, 6:50:30 AMFeb 5
Op 5-2-2024 om 07:09 schreef Ruud Harmsen:
Jan van Veen begon zijn radiocarrière in 1964 aan boord van het
populaire zendschip Radio Veronica.

(candlelight.nl)

Nou neu. De enigen die aan boord zaten waren een paar technici en de
nieuwslezers. De Dj's zaten in een pand in Hilversum gewoon tijdens
kantooruren hun programmaatjes op te nemen. De tapes werden vervolgens
met een bevoorradingsbootje naar het schip gebracht. Was niet echt
moeilijk dankzij de horizontale programmering. Simpel, doeltreffend,
economisch.

--
Erg, elf kannen.

Harry hol schon mal den Wagen.
--------------

Izak van Langevelde

Feb 5, 2024, 7:34:29 AMFeb 5
Je hoopt de sleutel te vinden?

--
Grinnikend door het leven...

Rein

Feb 5, 2024, 11:18:09 AMFeb 5
Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote:

En hop, wég waren de auteursregels weer.
"Je hebt de attributie-indicatieregel weggeknipt." (RH)

Inconsistent! Daar kan ik niet tegen! Doetatochnie!

--
<

Ruud Harmsen

Feb 5, 2024, 11:29:43 AMFeb 5
Mon, 05 Feb 2024 17:23:40 +1100: Bakel <Ba...@vanb.invalid> scribeva:
Tja.
--
Ruud Harmsen, https://rudhar.com

Ruud Harmsen

Feb 5, 2024, 11:31:46 AMFeb 5
Mon, 5 Feb 2024 12:50:23 +0100: Kleefgaren <ni...@invalid.com>
scribeva:
Klopt, heb ik ook vaak gelezen.

Maar helemaal op het eind, of in de tijd van Radio Noordzee, zaten er
toch wel echt deejays op de boten?

Bakel

Feb 5, 2024, 1:34:43 PMFeb 5
Na decennia Usenet, worstelt Ruud er nog steeds mee.

Kleefgaren

Feb 5, 2024, 3:07:04 PMFeb 5
Bij mijn weten alleen bij de laatste uitzending.

Ruud Harmsen

Feb 5, 2024, 4:00:42 PMFeb 5
Mon, 05 Feb 2024 21:06:49 +0100: Kleefgaren <ge...@test.nl> scribeva:
Dat zal het zijn, ja.

Bakel

Feb 5, 2024, 4:52:09 PMFeb 5
Raar dat de overheid zo fel was op mannetjes en vrouwtjes die al dan
niet op een Sinterklaasboot hitjes zaten te draaien. Zelfs het
bevoorraden van de boten was illegaal.

Rein

Feb 6, 2024, 7:24:13 AMFeb 6
Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> wrote: