versgil

Rein

Feb 7, 2024, 7:39:37 AMFeb 7
Vk. vandaag:

"Aan de hand van foto's en documenten
kwam The Insider erachter dat Ivan
Zjicharev in werkelijkheid Ivan Zjiga-
rev heet."

Misschien komt het doordat je voor de tweede een totaal andere
naam verwacht, misschien komt het doordat die afgebroken werd, of
misschien is de lezer gewoon een oen, hoe het ook zij, ik heb
driemaal moeten turen voordat ik het verschil zag.

--
<

Izak van Langevelde

Feb 7, 2024, 8:32:07 AMFeb 7
Ik heb eens een Russische collega gehad die al heur papierwerk moest
laten vernieuwen, omdat haar Iou iets van Yu moest zijn, en een
Singaporese collega die geen Digid kon gebruiken omdat dat met zijn naam
niet kon, tenzij hij alles liet vernueywen, vanaf zo ongeveer zijn
geboorteakte.

--
Grinnikend door het leven...

Ruud Harmsen

Feb 8, 2024, 2:46:33 AMFeb 8
Wed, 7 Feb 2024 14:32:05 +0100: Izak van Langevelde
<eeza...@studiomestenmist.nl> scribeva:
Gelukkig hebben we nu UTF-8 ...