Relaxsex

Ruud Harmsen

Feb 16, 2024, 11:27:42 AMFeb 16
In datzelfde nummer Russian Spy and I van The Hunters met Jan Akkerman
(SEO!) zat nog een fout rijm, want ‘sex’ en ‘relax’ rijmen ook niet op
elkaar, wegens in echt Engels verschillende klinkers. Ik heb er maar
eens een naschrift een geweden:
https://rudhar.com/fonetics/heppen.htm#id20240216

--
Ruud Harmsen, https://rudhar.com

Izak van Langevelde

Feb 16, 2024, 11:58:19 AMFeb 16
On 16-02-2024 17:27, Ruud Harmsen wrote:
> [...]
> (SEO!) zat nog een fout rijm, want ‘sex’ en ‘relax’ rijmen ook niet op
> elkaar, wegens in echt Engels verschillende klinkers. Ik heb er maar

Prince zee het al: When I want sax, I call Candy...

--
Grinnikend door het leven...

wugi

Feb 16, 2024, 12:28:49 PMFeb 16
Op 16/02/2024 om 17:27 schreef Ruud Harmsen:
> [...]
> (SEO!) zat nog een fout rijm, want ‘sex’ en ‘relax’ rijmen ook niet op
> elkaar, wegens in echt Engels verschillende klinkers. Ik heb er maar

Alleen in Nederland kennen ze ene Oliver Sex. En het zou me niet
verbazen als ze hem ook nog de sexofoon weten bespeeld hebben met zijn
muzikale vingers.

--
guido wugi

Izak van Langevelde

Feb 16, 2024, 3:32:11 PMFeb 16
On 16-02-2024 18:28, wugi wrote:

> Alleen in Nederland kennen ze ene Oliver Sex.

De man die zijn vrouw voor een muts hield!

wugi

Feb 16, 2024, 4:43:52 PMFeb 16
Op 16/02/2024 om 21:32 schreef Izak van Langevelde:
igzect ;)
hoewel, voor een hoed, was de titel. Boeiende lectuur geweest.

--
guido wugi

Bakel

Feb 16, 2024, 6:27:09 PMFeb 16
Misschien werkt het grapje in het Vlaams niet.

Izak van Langevelde

Feb 17, 2024, 6:09:03 AMFeb 17
Ben ik ook bang voor (doodsangst)