Re: Schriftuitleg van zondag 6 november 2022.

Kees van den Doel

In article <pktbnhlvjb1sfncov...@4ax.com>, r...@rudhar.com says...

> Niet op. Wel bij. Je ben te lang weg, jongen. Ik ook, want ik kom
> principieel bijna nooit in Amsterdam.

Amsterdamn.

Ja, ik was het even vergeten: OP de hoeren ga je BIJ de Wallen, of NAAR
de hoeren ga je OP de Wallen, of BIJ de hoeren ga je IN de Wallen. Of
zijn er nog meer permu taatsies?

Pancho Sanza

Na tusia e Kees van den Doel:

>Amsterdamn.

>Ja, ik was het even vergeten: OP de hoeren ga je BIJ de Wallen, of NAAR
>de hoeren ga je OP de Wallen, of BIJ de hoeren ga je IN de Wallen. Of
>zijn er nog meer permu taatsies?

Ja, uiteindelijk komt het er (paaltje bij puntje) natuurlijk op neer dat
de klant IN de hoer wil belanden. Dus daar zou ik nog even wat bij ver-
zinnen qua Wallen als ik jou was.

(En nou maar hopen dat ik de plaatselijke fatsoensbrigade niet OP m'n
dak krijg.)

--
Pancho