Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Even een tussenstand

0 views
Skip to first unread message

Henk J. Kruis

unread,
Jan 23, 2001, 5:10:58 AM1/23/01
to
Soms valt het helemaal niet mee........
Maar ik hou dapper vol. Heeft iemand nog suggesties ??


Ik ben 4 weken 2 dagen 1 uur 47 seconden gestopt met roken en dat is
totaal 30 dagen en 751 sigaretten en fl. 216,28

Tx. Henkie

dr. Frits©

unread,
Jan 23, 2001, 7:17:15 AM1/23/01
to

"Henk J. Kruis" <h.j....@kpn.com> wrote in message
news:01c08524$c745a140$35e517ac@GV9904141224...

Gooi al die sigaretten eens (denkbeeldig) op één hoop dan zie je wat een
kampvuur je opgestoomd zou hebben.

--
dr. Frits©
(die zichzelf na een uitgebreid onderzoek weer heeft gevonden)

nella van zalk

unread,
Jan 23, 2001, 1:24:54 PM1/23/01
to

Zo te zien heb je het stoppen al helemaal onder de knie. Volhouden nu.

--
Nella

Ans Willemsen

unread,
Jan 24, 2001, 7:50:55 AM1/24/01
to

Henk J. Kruis <h.j....@kpn.com> schreef in berichtnieuws
01c08524$c745a140$35e517ac@GV9904141224...

Hoi Henk,

Hé goed zo dat je het al zo hebt volgehouden, pluim verdiend, wees ook trots
op jezelf en laat die lelijkerd niet meer de overhand krijgen. Je bent al
een heel eind op de goede weg. Nog eventjes volhouden en je merkt dat de
behoefte aan die troep er niet meer is. Je bent al bijna zover. Het wordt
steeds minder, zul je merken. Jôh, wat een bevrijding als je er vanaf
bent...... geen vieze smaak meer in je mond 's ochtends, geen shit-gevoel 's
avonds als je weer eens een keer voor de 25e keer een sigaret aansteekt en
je eigenlijk walgt van jezelf....., en je ruikt zo dadelijk voor het eerst
weer het voorjaar en de regen..... dat weet je allemaal niet meer.... let
maar eens op zodirect als het voorjaar wordt.......

Nou, volhouden hoor...... het is echt een kwestie van volhouden en je bent
al een heel eind, nu nog de laatste loodjes....

Groet, Ans

troel

unread,
Jan 24, 2001, 10:24:54 AM1/24/01
to

hmmmmmmm lijkt me lekker voor het eerst het voorjaar kunnen ruiken :)
Waar ruikt dat naar?

Saskia
Three weeks, five days, 16 hours, 24 minutes and 28 seconds. 667 cigarettes
not smoked, saving fl 189,45. Life saved: 2 days, 7 hours, 35 minutes.

>>
>>en je ruikt zo dadelijk voor het eerst
>weer het voorjaar en de regen..... dat weet je allemaal niet meer.... let
>maar eens op zodirect als het voorjaar wordt...
>

>Groet, Ans
>
>
>


JanH

unread,
Jan 24, 2001, 11:08:51 AM1/24/01
to

"troel" <se...@casema.net> schreef in bericht news:3a6ef214$0$9878@reader4...

>
> hmmmmmmm lijkt me lekker voor het eerst het voorjaar kunnen ruiken :)
> Waar ruikt dat naar?


Naar Robijn Lente-fris dacht ik... :-)))

JanH


0 new messages