Hoera, hoera

BugHunter

Precies om 9:00 uur ben ik 5 jaar gestopt met
roken.

--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------

AV

Op 07-12-19 om 09:05 schreef BugHunter:
> Precies om 9:00 uur ben ik 5 jaar gestopt met
> roken.

TJAKKaaaaaa

Bart Dinnissen

On Sat, 07 Dec 2019 09:05:15 +0100, in nl.support.stop-met-roken BugHunter <bugh...@com.invalid>
wrote:

>Precies om 9:00 uur ben ik 5 jaar gestopt met
>roken.

Goed gedaan.

Ik kom eind dit jaar op 19 jaar, of was het twintig?

Tegenwoordig is het wel makkelijker vol te houden, vind je niet? Ik heb ruim 50 collega's en daarvan
rookt er eigenlijk maar eentje, en zijn er nog een paar die het af en toe doen. In mjn mideelbare
schooltijd rookte de leraar nog in de klas.

--
Bart Dinnissen

Rob

Bij mij op het werk roken alleen een paar oudere medewerkers nog die
kennelijk niet de wil hebben om er mee te stoppen, maar valt het op dat
er juist heel veel jonge nieuwelingen (begin 20) roken, zeker de vrouwen.

En naast me wonen 3 jongeren die ook allemaal roken.
Kennelijk is de fase waarin mensen op grond van gezond verstand stoppen
met roken weer voorbij en wordt er nu op de scholen weer volop gerookt.

BugHunter

AV <a.vd...@upcmail.nl> schreef op Za 7 Dec 2019 om 15:04:
Zeker te weten. :-)

BugHunter

Bart Dinnissen <dinn...@chello.nl> schreef op Za 7 Dec 2019 om 17:24:
Ja, je wordt als roker soms als paria behandeld.
Dat vind ik nou ook weer niet nodig, maar goed,
het maakt het inderdaad wel makkelijker. Mijn
vader rookte vroeger ook, Kapitein Grand, en wij
kregen om de beurt de plaatjes uit de verpakking.
Hij is gestopt vroeg in de '60's toen het bekend
werd dat het ongezond is.