Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[ADMIN] Verwijdering nl.support.alcoholisme

5 views
Skip to first unread message

nl-admin

unread,
May 22, 2010, 9:03:02 PM5/22/10
to
De nieuwsgroep nl.support.alcoholisme werd op 10 mei 1998 aangemaakt
en zal binnenkort, op 20 juni 2010, worden verwijderd.

Dit bericht wordt iedere dag herhaald, totdat de nieuwsgroep
nl.support.alcoholisme buiten gebruik is gesteld.
--
Het beschikbaar zijn van nieuwsgroepen op de newsserver
wordt geregeld door je newsleverancier.
Het aanmaken en verwijderen van nieuwsgroepen binnen de
nl-hierarchie wordt administratief geregeld door nl-admin.

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 23, 2010, 2:47:53 AM5/23/10
to

"nl-admin" schreef in bericht news:L2uLL...@news.a3.xs4all.nl...

Uw header bevat maar liefst 3x een mismatch.

nl-admin

unread,
May 23, 2010, 9:03:01 PM5/23/10
to

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 24, 2010, 4:17:10 AM5/24/10
to

"nl-admin" schreef in bericht news:L2wG9...@news.a3.xs4all.nl...

Erg he, 2x mismatch in je header Adri. Ray gaf een volstrekt belachelijk
argument dat geen steek hield. Zijn pleidooi om de groep support alcoholisme
maar te verwijderen kan subiet van tafel. De groep moet dus gewoon blijven,
want als we zouden luisteren naar iedereen dan zou je het hele usenet wel
kunnen afschaffen omdat het er een keer wat rustiger is dan normaal.

Groeten,
Wim

Paul Wezenberg

unread,
May 24, 2010, 8:25:53 AM5/24/10
to

Ik stel voor nl.newsgroups.announce te verwijderen.

Groet, Paul.

Adri Verhoef

unread,
May 24, 2010, 7:22:40 PM5/24/10
to
Aan het handschrift te zien was het Mc Pac Man Nalds <NOM...@PLEASE.NOREPLY> die schreef:

>Erg he, 2x mismatch in je header Adri.

>Groeten,
>Wim

Ik neem aan dat er nog een komma moest volgen na "header", Wim? Volgens mij
had ik namelijk geen header "Adri". Maar vertel eens, wat is er mis en wat is
er met die mismatches? Ik probeer nu je gedachten te lezen om erachter te
komen en ... ik lees daar dat je me nog gaat uitleggen wat die mismatches zijn.

A-doei :) Adri
--
De toekomst is onzeker en het einde is altijd nabij.

nl-admin

unread,
May 24, 2010, 9:03:01 PM5/24/10
to

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 25, 2010, 1:03:45 PM5/25/10
to

"nl-admin" schreef in bericht news:L2yAx...@news.a3.xs4all.nl...

Newsgroups: nl.support.alcoholisme
Path:
news.tele2.nl!headfeed.cambrium.nl!82.197.223.103.MISMATCH!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!193.201.147.78.MISMATCH!feeder.news-service.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!post.news.xs4all.nl!uucp.xs4all.nl!xs4all!a3.xs4all.nl!a3
From: nl-admin
Subject: [ADMIN] Verwijdering nl.support.alcoholisme
Organization: A3, The Netherlands
Date: Tue, 25 May 2010 01:03:01 GMT
Approved: a3
Message-ID: <L2yAx...@news.a3.xs4all.nl>
Sender: a...@news.a3.xs4all.nl (Adri Verhoef)
Supersedes: <L2wG9...@news.a3.xs4all.nl>
Reply-To: nl-a...@nic.surfnet.nl
Followup-To: poster
Xref: news.tele2.nl nl.support.alcoholisme:2295


Ziet u : 2x mismatch. De echte Adri zou die mismatchen niet hebben.

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 25, 2010, 1:41:13 PM5/25/10
to

"Paul Wezenberg" <iem...@microsoft.com> schreef in bericht
news:htdr8s$p5h$1...@nl-news.euro.net...

>
> Ik stel voor nl.newsgroups.announce te verwijderen.
>
> Groet, Paul.

Omdat nl.support.alcoholisme over alcoholverslaving gaat, en er
concurrerende groeperingen zijn die het op die groep erg rustig maken, zoals
bijvoorbeeld een AA (alcoholisten Anoniem) of vroeger de blauwe knoop is dat
niet meteen een reden voor afschaffen van die groep. Je weet immers maar
nooit het kan er zomaar ineens weer heel druk worden het is geen goede reden
om zo'n groep af te schaffen lijkt me.

Groeten,
Wim

Rob

unread,
May 25, 2010, 1:47:37 PM5/25/10
to

Ja stel je voor dat met die ontwikkelingen op de beurs en met de euro
in het algemeen er ineens allemaal mensen aan de drank raken...

Bart Dinnissen

unread,
May 25, 2010, 1:52:47 PM5/25/10
to
Mc Pac Man Nalds schreef op Tue, 25 May 2010 19:41:13 +0200:

>
> "Paul Wezenberg" <iem...@microsoft.com> schreef in bericht
> news:htdr8s$p5h$1...@nl-news.euro.net...
> >
> > Ik stel voor nl.newsgroups.announce te verwijderen.
> >
> > Groet, Paul.
>
> Omdat nl.support.alcoholisme

Wim ... daar heeft hij het niet over.

> over alcoholverslaving gaat, en er
> concurrerende groeperingen zijn die het op die groep erg rustig maken, zoals
> bijvoorbeeld een AA (alcoholisten Anoniem) of vroeger de blauwe knoop is dat
> niet meteen een reden voor afschaffen van die groep.

Dat is ook niet de reden. De reden is dat er niet in gepost wordt.

> Je weet immers maar
> nooit het kan er zomaar ineens weer heel druk worden het is geen goede reden
> om zo'n groep af te schaffen lijkt me.

Mijn ervaring is anders: groepen die leeglopen blijven leeg. Een lege groep
die ineens weer heel druk wordt heb ik zelf nog niet meegemaakt. Is dat
alleen maar theorie of heb je daar concrete voorbeelden van?

--
Bart

Peter Elderson

unread,
May 25, 2010, 3:51:04 PM5/25/10
to
Bart Dinnissen:

Ja, nl.internet.usenet. Maar of dat een aantrekkelijk voorbeeld is weet
ik zo net nog niet.

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 25, 2010, 6:02:16 PM5/25/10
to

"Bart Dinnissen" <dinn...@chello.nl> schreef in bericht
news:h93ov51d95hlsas2s...@4ax.com...

Het kan er opeens weer heel druk worden indien de AA de supportgroep (weer)
gaat gebruiken. Het handige is dat er dan 24 uur per dag ongemodereerd
support is. Hopelijk blijft de groep gewoon in stand.

Groeten,
Wim

nl-admin

unread,
May 25, 2010, 9:03:01 PM5/25/10
to

nl-admin

unread,
May 26, 2010, 9:03:02 PM5/26/10
to

Adri Verhoef

unread,
May 27, 2010, 12:20:04 PM5/27/10
to
Aan het handschrift te zien was het Mc Pac Man Nalds <NOM...@PLEASE.NOREPLY> die schreef:

>Path:
>news.tele2.nl!headfeed.cambrium.nl!82.197.223.103.MISMATCH!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!193.201.147.78.MISMATCH!feeder.news-service.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!post.news.xs4all.nl!uucp.xs4all.nl!xs4all!a3.xs4all.nl!a3

>Ziet u : 2x mismatch.

Ik zie het, ja. Het artikel verlaat mijn systeem echter als "Path:
a3.xs4all.nl!a3" en op het vervolg van de reis van het artikel heb ik geen
enkele invloed, anders dan het aanbieden aan mijn eerste "hop" (buur).

A-doei :) Adri
--
Sommigen verliezen hun kalmte als ze zien dat jij het jouwe niet verliest.

Fred Mobach

unread,
May 27, 2010, 1:01:26 PM5/27/10
to
Peter Elderson wrote:

> Bart Dinnissen:
>> Mc Pac Man Nalds schreef op Tue, 25 May 2010 19:41:13 +0200:
>>

>>> over alcoholverslaving gaat, en er
>>> concurrerende groeperingen zijn die het op die groep erg rustig
>>> maken, zoals bijvoorbeeld een AA (alcoholisten Anoniem) of vroeger
>>> de blauwe knoop is dat niet meteen een reden voor afschaffen van die
>>> groep.
>>
>> Dat is ook niet de reden. De reden is dat er niet in gepost wordt.
>>
>>> Je weet immers maar
>>> nooit het kan er zomaar ineens weer heel druk worden het is geen
>>> goede reden om zo'n groep af te schaffen lijkt me.
>>
>> Mijn ervaring is anders: groepen die leeglopen blijven leeg. Een lege
>> groep die ineens weer heel druk wordt heb ik zelf nog niet
>> meegemaakt. Is dat alleen maar theorie of heb je daar concrete
>> voorbeelden van?
>
> Ja, nl.internet.usenet. Maar of dat een aantrekkelijk voorbeeld is
> weet ik zo net nog niet.

Er zijn anders maar een stuk of drie posters nodig om dat te veranderen.
Kunnen we meteen zien hoe Diepgaand zo'n Internet Gesprek kan worden
als alle berichten in zo'n draad aan die Ene Standaard van de
Draadvoorzitter voldoen. ;-)
--
Fred Mobach - fr...@mobach.nl
website : https://fred.mobach.nl
.... In God we trust ....
.. The rest we monitor ..

Message has been deleted

nl-admin

unread,
May 27, 2010, 9:03:02 PM5/27/10
to

nl-admin

unread,
May 28, 2010, 9:03:01 PM5/28/10
to

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 29, 2010, 12:43:16 AM5/29/10
to

"nl-admin" schreef in bericht news:L35pL...@news.a3.xs4all.nl...


Ik vind het niet kloppen.

Message has been deleted

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 29, 2010, 12:34:57 PM5/29/10
to

"Ray" <sp...@invalid.con> schreef in bericht
news:0tr106hgfoctji4co...@4ax.com...
> Op Sat, 29 May 2010 06:43:16 +0200 schreef "Mc Pac Man Nalds"
> <NOM...@PLEASE.NOREPLY>:
> Ah joh, je kunt hier nog 3 weken zeuren.

In korte tijd reageerden verschillende posters uit andere groepen prima toen
het hier on-topic over alcohol ging. Dit is bewijs voor het nut van deze
groep. Al is het tijdelijk even niet druk, de groep bewijst wel een goede
dienst.

Groeten,
Wim

Message has been deleted

nl-admin

unread,
May 29, 2010, 9:03:01 PM5/29/10
to

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 30, 2010, 3:53:05 AM5/30/10
to

"Ray" <sp...@invalid.con> schreef in bericht
news:opl206te1i0j2cl73...@4ax.com...
> Op Sat, 29 May 2010 18:34:57 +0200 schreef "Mc Pac Man Nalds"
> <NOM...@PLEASE.NOREPLY>:
>
>

>>In korte tijd reageerden verschillende posters uit andere groepen prima
>>toen
>>het hier on-topic over alcohol ging. Dit is bewijs voor het nut van deze
>>groep. Al is het tijdelijk even niet druk, de groep bewijst wel een goede
>>dienst.
>
> Charter is geen poster. Maar je hebt gelijk, het is al een paar jaar
> niet druk. Goed dat deze groep eindelijk wordt opgeheven.

ze zouden jou moeten opheffen.

Message has been deleted

nl-admin

unread,
May 30, 2010, 9:03:01 PM5/30/10
to

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 31, 2010, 4:14:52 AM5/31/10
to

"Ray" <sp...@invalid.con> schreef in bericht
news:epa406tnr91lv4q81...@4ax.com...
> Op Sun, 30 May 2010 09:53:05 +0200 schreef "Mc Pac Man Nalds"

> <NOM...@PLEASE.NOREPLY>:
>
>>
>>"Ray" <sp...@invalid.con> schreef in bericht
>>news:opl206te1i0j2cl73...@4ax.com...
>>> Op Sat, 29 May 2010 18:34:57 +0200 schreef "Mc Pac Man Nalds"
>>> <NOM...@PLEASE.NOREPLY>:
>>>
>>>
>>>>In korte tijd reageerden verschillende posters uit andere groepen prima
>>>>toen
>>>>het hier on-topic over alcohol ging. Dit is bewijs voor het nut van deze
>>>>groep. Al is het tijdelijk even niet druk, de groep bewijst wel een
>>>>goede
>>>>dienst.
>>>
>>> Charter is geen poster. Maar je hebt gelijk, het is al een paar jaar
>>> niet druk. Goed dat deze groep eindelijk wordt opgeheven.
>>
>>ze zouden jou moeten opheffen.
>
> 20 juni 2010

nee hoor. de opheffing gaat niet door en er posten hier mensen genoeg.
bovendien gaat isra�l voor het strafhof omdat ze hulpgoederen hebben
verhinderd in internationale wateren. Wellicht onder invloed van alcohol
consumerende isra�lische politici.

Groeten,
Wim

Message has been deleted

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 31, 2010, 4:59:28 AM5/31/10
to

"Ray" <sp...@invalid.con> schreef in bericht
news:p1t60696nqnle471j...@4ax.com...
> Op Mon, 31 May 2010 10:14:52 +0200 schreef "Mc Pac Man Nalds"
> <NOM...@PLEASE.NOREPLY>:
>
>

>>nee hoor. de opheffing gaat niet door en er posten hier mensen genoeg.
>>bovendien gaat isra�l voor het strafhof omdat ze hulpgoederen hebben
>>verhinderd in internationale wateren. Wellicht onder invloed van alcohol
>>consumerende isra�lische politici.
>
> Natuurlijk gaat de opheffing door, deze groep wordt al jaren niet meer
> gebruikt waar hij voor opgericht is. Hier
> htjbu2$2vpb$1...@nl-news.euro.net kun je lezen waardoor support op usenet
> bijvoorbeeld niet mogelijk is.
>
> Ga met je huisarts praten Wim, je bent in de war en daar is vast wel
> iets aan te doen.

Als ik dat linkje wat je geeft aanklikt betreft het een leeg bericht. Lege
berichten zeggen niets.
Als er nu ook nog wat zinnigs in stond... Het blijken allen *jouw eigen*
beweringen te zijn, die niet met bewijzen worden onderbouwd. Zoals nogmaals
door een leeg berichtje blijkt.

Groeten,
Wim

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 31, 2010, 5:17:37 AM5/31/10
to

"Mc Pac Man Nalds" <NOM...@PLEASE.NOREPLY> schreef in bericht
news:4bfc48ea$0$13595$bf49...@news.tele2.nl...

Soms is het in nl.politiek ook rustig . Maar bij de minste geringste
politieke onrust wordt er weer gepost. conclusie : nl.politiek wordt niet
opgeheven omdat het er eens een dagje niet druk is.

Groeten,
Wim

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 31, 2010, 5:19:13 AM5/31/10
to

"Rob" <nom...@example.com> schreef in bericht
news:slrnhvo39p...@xs8.xs4all.nl...

Inderdaad, aan de drank raken is vaak een heel geleidelijk proces. En indien
iemand er dan mee stoppen wil , dan kan dat slechts met veel pijn en moeite.
Dit kan zo erg zijn, dat opname noodzakelijk is omdat men anders toch maar
weer naar de drank grijpt.

Groeten,
Wim

Message has been deleted

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 31, 2010, 9:23:26 AM5/31/10
to

"Math" <ni...@niks.invalid.nl> schreef in bericht
news:b2470655q1hj2msju...@4ax.com...
> Leeg bericht?
>
> uit nl.support.stop-met-roken dd 26-05-2010
>
> ==========
> Na rijp beraad schreef Mc Pac Man Nalds :
>> "Diana" <diana...@achtigiets.nl> schreef in bericht
>> news:hthe5f$27op$1...@nl-news.euro.net...
>>> Mc Pac Man Nalds formuleerde de vraag :
>>>> "I@" <inekeba...@gmail.com> schreef in bericht
>>>> news:htem02$1504$1...@nl-news.euro.net...
>>>>>
>>>>> "Reommeke" <reom...@qqlq.nx> schreef in bericht
>>>>> news:htdmv3$na5$1...@nl-news.euro.net...
>>>>>> Hallo stoppers,
>>>>>>
>>>>>> Ik dacht laat ik nog eens inloggen want er komt weer een jaar bij. >
>>>>>> Allen die het moeilijk hebben met stoppen wens ik veel sterkte.
>>>>>
>>>>>> En voor allen die er al wat minder moeite mee hebben wens ik dat het
>>>>>> U
>>>>>> gaat zoals het mij gaat. En dat is PRIMA.
>>>>>>
>>>>>> Reom
>>>>>
>>>>> Jammer dat je van de lijst gaat...in ieder geval gefeliciteerd met
>>>>> alle
>>>>> niet-gerookte jaren.
>>>>> Dat er nog maar veel Barbies gekocht gaan worden :-)
>>>>>
>>>>> Ineke
>>>>
>>>> Als Reom van de lijst gaat is dat helemaal niet erg. Ze rookt gewoon
>>>> nog
>>>> steeds niet. En dat is te waardeeren boven alles.
>>>
>>> Dat Reom van de lijst gaat is wel erg. En Reom is een HIJ!
>>> Als jij van de lijst zou gaan......dat zou een reden zijn om de vlag uit
>>> te
>>> hangen!
>>>
>>> Je zeurt en zeikt alleen maar over de NSSMR maar komt wel elke keer de
>>> boel
>>> lopen zieken hier.
>>>
>>> -- Djaan
>>
>> Of het een hij is of een zij doet helemaal niet zo ter zake.
>> Zo te zien doen jouw endorfine klieren het niet zo goed meer. Maar ..
>> blijf
>> vooral stoppen met roken. Het blijkt dat na verloop van tijd , de
>> endorfine
>> klieren het weer beginnen te doen, deze be�nvloeden je humeur...cheer up
>> man!
>>
>> Groeten,
>> Wim
>
> Het is 'm gelukt! Ik verdwijn hier
> Zolang deze maffe vogel hier zit en niemand hem de mond snoert en
> mensen (direct of indirect) door hem verdwijnen verdwijn ik ook.
> Deze lulhannes verpest de hele boel hier.
> En ja, ik kan er voor kiezen om niet te reageren maar helaas zo zit ik
> niet in elkaar!
>
> Dus tab� nssmr.......ik rook niet, ga ook niet roken maar hier is er
> voor mij niets meer te doen en ik vind het niet leuk meer!
>
> --
> Djaan

Dit ging over oneerlijkheden in een andere groep dan nl.support.alcoholisme.

Message has been deleted

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 31, 2010, 10:40:37 AM5/31/10
to

"Ray" <sp...@invalid.con> schreef in bericht
news:uhe706d0u6cuf28fa...@4ax.com...
> Op Mon, 31 May 2010 15:23:26 +0200 schreef "Mc Pac Man Nalds"
> Zo gaat dat in alle supportgroepen en mede daardoor is support op
> usenet contraproductief en is het goed dat deze groep wordt opgeheven,
> alcoholisme is geen kattepis, het is levensbedreigend en figuren zoals
> jij richten meer aan dan ze zich kunnen indenken.


Fout.

Mensen kunnen de support groepen weldegelijk goed gebruiken. Sommigen doen
het goed, anderen niet. Het zijn ook mensen, en dus moet je ook rekening
houden met de fouten die er gemaakt worden. Onderandere ook het in de mond
leggen van zaken die een ander niet gezegd heeft....

Je hoeft een support groep dan ook niet meteen te verwijderen maar
bijvoorbeeld eerst gemodereerd maken.

Mensen die alcoholisme aanprijzen bijvoorbeeld. En als je ze er dan wat van
zegt is het niet goed, en als je er dan eens niks van zegt is het ook niet
goed. Zo is het eind echt zoek, zeker als je om die reden een groep gaat
opheffen. Je mag best ergens wat van zeggen, maar doe het dan gedistingeerd,
laat je mening gerust weten, maar wees dan ook niet bang voor reacties van
mensen die een andere mening zijn toegedaan, want nieuws is nieuws en een
mening is een mening...

Probeer jij maar eens iemand een biertje uit zijn mond te praten door uit te
leggen dat ie ,met alcohol op, niet achter het stuur mag.

Groeten,
Wim

Message has been deleted

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 31, 2010, 12:05:28 PM5/31/10
to

"Ray" <sp...@invalid.con> schreef in bericht
news:4jk706d56bd2re78h...@4ax.com...
> Op Mon, 31 May 2010 16:40:37 +0200 schreef "Mc Pac Man Nalds"
> <NOM...@PLEASE.NOREPLY>:
>
>

>>Fout.
>>
>>Mensen kunnen de support groepen weldegelijk goed gebruiken. Sommigen doen
>>het goed, anderen niet. Het zijn ook mensen, en dus moet je ook rekening
>>houden met de fouten die er gemaakt worden. Onderandere ook het in de mond
>>leggen van zaken die een ander niet gezegd heeft....
>>
>>Je hoeft een support groep dan ook niet meteen te verwijderen maar
>>bijvoorbeeld eerst gemodereerd maken.
>>
>>Mensen die alcoholisme aanprijzen bijvoorbeeld. En als je ze er dan wat
>>van
>>zegt is het niet goed, en als je er dan eens niks van zegt is het ook niet
>>goed. Zo is het eind echt zoek, zeker als je om die reden een groep gaat
>>opheffen. Je mag best ergens wat van zeggen, maar doe het dan
>>gedistingeerd,
>>laat je mening gerust weten, maar wees dan ook niet bang voor reacties van
>>mensen die een andere mening zijn toegedaan, want nieuws is nieuws en een
>>mening is een mening...
>>
>>Probeer jij maar eens iemand een biertje uit zijn mond te praten door uit
>>te
>>leggen dat ie ,met alcohol op, niet achter het stuur mag.
>
> NSA gaat/ging niet over alcohol. Als iemand zich dood wil zuipen of
> dronken achter het stuur gaat zitten gaat hij/zij zijn/haar gang maar,
> dat zijn mijn zaken niet. Jij hebt geen flauw idee van het begrip
> support en daardoor ben jij ��n van de redenen waardoor support op
> usenet niet werkt. Je snapt er ongetwijfeld geen flikker van en dat is
> op zich niet erg maar mijdt supportgroepen dan als je toch graag iets
> wilt bijdragen. Zelfs als je je jaren in alcoholisme zou verdiepen
> ben je nog steeds contraproductief in deze groep en dat geldt ook voor
> andere supportgroepen. Support is op zich heel simpel: je moet het
> probleem zelf hebben of hebben gehad en je moet vooral niet willen
> helpen. Jij wilt helpen en dat is op zich een (oplosbaar) probleem
> maar daarvoor is/was deze groep niet bedoeld.
>
> Ik zit veel tijd aan je te verknoeien maar dat vind ik af en toe wel
> leuk.

Leer je door alcohol het helpen af dan ?

Vaag!

Groeten,
Wim

Message has been deleted

Mc Pac Man Nalds

unread,
May 31, 2010, 12:21:13 PM5/31/10
to

"Math" <ni...@niks.invalid.nl> schreef in bericht
news:52o706p9q181p90iu...@4ax.com...
> Normaliter kan ik me wel eens kostelijk amuseren met iemand die een
> plank voor z'n kop blijkt te hebben
>
> Maar ... als die plank het formaat aanneemt van een brok gewapend beton
> ter grootte van het Empire Stste Building dan vind zelfs ik er geen lol
> meer aan
>
> Meer woorden ga ik aan u niet meer besteden
>
> U gaat maar door tot 20 juni en dan is het gelukkig over en uit met NSA
>
> Math

Nee, want daar beslist de admin nog altijd wel zelf over.
En inmiddels is er al weer vaak genoeg gepost zodat het weer wat drukker
lijkt.
Bedankt voor uw reactie.

Groeten,
Wim

Message has been deleted
Message has been deleted

nl-admin

unread,
May 31, 2010, 9:03:01 PM5/31/10
to

Mc Pac Man Nalds

unread,
Jun 1, 2010, 1:40:27 PM6/1/10
to

"Ray" <sp...@invalid.con> schreef in bericht
news:rep7069jocg24c239...@4ax.com...
> Op Mon, 31 May 2010 18:21:13 +0200 schreef "Mc Pac Man Nalds"
> haha, jij denkt echt dat de admin net zo gek is als jij, je vergist je
> zoals altijd.

Welnee, die volgt dit ook. En mensen die ooit support ontvangen hebben ivm.
hun alcoholisme via deze groep zijn dankbaar dat deze groep er is en dat ie
dus moet blijven.

Groetn,
Wim

Mc Pac Man Nalds

unread,
Jun 1, 2010, 1:43:40 PM6/1/10
to

"Ray" <sp...@invalid.con> schreef in bericht
news:gvo7065v8qqo3efal...@4ax.com...
> Op Mon, 31 May 2010 18:05:28 +0200 schreef "Mc Pac Man Nalds"
> Nee, daar is een andere reden voor maar dat ga jij nooit snappen hoe
> simpel die reden ook is. Bovendien is dat geen onderwerp voor een
> supportgroep.

LOL

dat bepaalt alleen de admin, ALS de groep gemodereerd zou worden.
news:nl.support.alcoholisme was altijd ongemodereerd, maar wellicht mag dit
dan veranderen ipv verwijdering. De termijn om email naar de admin te sturen
is overigens verstreken, maar het kan nog altijd ook wel via deze
nieuwsgroep Adri. En elke alcoholist die er via deze groep met drinken
gestopt is is er een om feest mee te vieren.


Groeten,
Wim

0 new messages