Getuigenis

Ann Chirac

Hallo, excuseer me voor dit onvoorziene bericht, maar ik moet getuigen: als ik weer een glimlach heb gevonden, is dat te danken aan deze meneer genaamd Louis Philipe van wie ik een lening van € 450.000 ontving voor mijn project. Huizenkopers en twee van mijn collega's kreeg ook zonder problemen leningen van deze meneer. Ik raad je aan om niemand meer te bedriegen.
Als u daadwerkelijk geld wilt lenen voor uw project en al het andere. Ik plaats dit bericht omdat deze meneer me goed heeft gedaan met deze lening. Via een vriend ontmoette ik deze eerlijke en genereuze heer die mij in staat stelde deze lening te verkrijgen. Dus ik raad je aan om contact met hem op te nemen en hij zal je tevreden stellen voor alle diensten die je hem vraagt. Hieronder staat zijn e-mailadres en nummer.
E-mail: louisp...@gmail.com
Telefoon: +33752400997

Machiel de Wit

Ann Chirac schreef op 18-05-2021
in <abb38069-0d88-4098...@googlegroups.com>:
> Hallo, excuseer me voor dit onvoorziene bericht, maar ik moet
> getuigen:

Succes bij de rechtbank, dan maar.

--
MdW.