Kerst Kirchberg

Marijn van den Bogaert

Wie heeft er info over kerst in Kirchberg?

FritZ

Ook op 25 en 26 december!

Kerst is altijd heel bijzonder in de sneeuw, kijk alleen maar hoeveel
aandacht er in Nederland aan wordt besteed.

In de laatste jaren vrij sneeuwzeker in de Kitzbueheler Alpen, maar er kan
ook een groen dal zijn en alleen boven skien.

Marijn van den Bogaert <mar...@dewi.nl> wrote in article
<8l4ccf$rvi$1...@news1.xs4all.nl>...

Hans

Marijn van den Bogaert <mar...@dewi.nl> schreef in berichtnieuws
8l4ccf$rvi$1...@news1.xs4all.nl...

> Wie heeft er info over kerst in Kirchberg?

Da's een duidelijke vraag.
Daar zul je wel veel antwoorden op krijgen.

Hans

to: bram.boone@home.nl Bram Boone

Kijk zo nu en dan is hier: http://www.kirchberg.at/

Prettige vakantie en laat wat sneeuw voor me liggen, ik ga (voor de 26e
keer) in januari naar Kirchberg

Bram

to: bram.boone@home.nl Bram Boone

Kijk hier ook eens vlak voor je vakantie:

webcam in Kitzbuehel (zelfde skigebied)

http://www.kirchberg.at/webcam.html