Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Hugo Walker

44 views
Skip to first unread message

Tjeerd Nauta

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
We moeten een actie opzetten om Hugo op de buis de houden !!
Moeten we het straks doen met Eddy Poelmann, Theo Reitsma, Frank Snoeks en
Evert te Napel.....

Wie weet sites en heeft een idee?

Kijken of ie ook een linker heeft.. heeft ie !!

B100

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

Tjeerd Nauta <nau...@tref.nl> wrote in message
news:8gilt9$5ggg6$1...@reader2.wxs.nl...

Hugo Walker Rules!!
maar ik heb ergens gelezen dat hij zich beledigd voelde door het aanbod wat
hij had gekregen voor het EK en dat hij mede daarom zelf is opgestapt :-(

Patrick

Voskat14

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
> Moeten we het straks doen met Eddy Poelmann, Theo Reitsma, Frank Snoeks en
> Evert te Napel.....

Tsk. We houden het wel smakelijk hier, he?

--

--+-- You never said forever could hurt like this --+--

@>-->--- http://cherries.tsx.org [updated] ---<---<@
"I've seen them kissing out in the hallway"
Currently playing: Flaming Lips - The Soft Bulletin


Corrie

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

Tjeerd Nauta wrote in message <8gilt9$5ggg6$1...@reader2.wxs.nl>...

>We moeten een actie opzetten om Hugo op de buis de houden !!
>Moeten we het straks doen met Eddy Poelmann, Theo Reitsma, Frank Snoeks en
>Evert te Napel.....
>
>Wie weet sites en heeft een idee?
>
>Kijken of ie ook een linker heeft.. heeft ie !!
>
komt dat schooooooooooooooooot !

Corrie

Frank

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

Tjeerd Nauta heeft geschreven in bericht <8gilt9$5ggg6$1...@reader2.wxs.nl>...

>We moeten een actie opzetten om Hugo op de buis de houden !!
>Moeten we het straks doen met Eddy Poelmann, Theo Reitsma, Frank Snoeks en
>Evert te Napel.....
>
>Wie weet sites en heeft een idee?
>
>Kijken of ie ook een linker heeft.. heeft ie !!
>
>
>
>


Is en blijft triest dat Hugo 'doelpunt.....doelpunt' niet meer te horen is.
Dertig jaar NOS voetbalhistorie naar de kloten.

Hugo moet blijvennnnnnnn


Frank

Kees-Jan van den Brink

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
We kunnen toch elke dag enorm veel mailtjes naar de NOS sturen ?

Tjeerd Nauta schreef:

Thomas

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
"Tjeerd Nauta" <nau...@tref.nl> wrote in message
news:8gilt9$5ggg6$1...@reader2.wxs.nl...
> We moeten een actie opzetten om Hugo op de buis de houden !!
> Moeten we het straks doen met Eddy Poelmann, Theo Reitsma, Frank Snoeks en
> Evert te Napel.....
> Wie weet sites en heeft een idee?

Kijk hier maar eens:
http://www.globalxs.nl/home/j/jatilwil/hugo.html

[knip en plak]
HUGO niet aanwezig bij EK!! Hier moet iets aan gebeuren!! Een eerste stap is
om mailtjes te sturen naar de NOS. HEt nu bekende adres is EK2...@rtv.nos.nl
Weten jullie andere emailadressen (bv Martijn Linderberg),faxnummers,
adressen, etc: mail het naar jati...@globalxs.nl , dan kan ik andere
Hugo-fans informeren en kunnen we met z'n allen iets ondernemen. Ook andere
ideeen van actievoeren (beztten van kantoren bij de NOS bv) zijn meer dan
welkom! Steun nu Hugo en red de wereld van de Nederlandse
voetbalcommentatoren van de ondergang!

Op die site nog meer Hugo-uitspraken, zoals o.a.:
Gaat ie scoren denk ik
Technisch goede voetballer is dat toch
Fräser jongen, doe dat nou niet!
Gaat ie denk ik,....nee!
Schieten zou je zo zeggen!
Goede doelman is dat toch
In feite technisch goed voetbal
Lacatusch...Lacatusch.....LACAAAATUUUUUUUUUSCH!!!
Scheidsrechter Reygwart, is dat nou wel nodig?
Trouwens ook een goede redding he, van die keeper
Veld is vochtig, bal schiet door,...ja natuurlijk, goal!
Technisch fraai!
Goed schot, dito redding
En dan houden we er mee op hier in Waalwijk
Nou keeper, je mag niet klagen
En die gaat scoren denk ik...nee!!
Gaat zo'n bal erin is het een goal
Die jongen bevalt me wel
Brian Roy, mijn favoriet
Overm...Seedorf
Nou, nou, nou, scheidsrechter Luinge toch!

Thomas


--
Posted by news://news.nb.nu

Ge][v][aster

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

Thomas heeft geschreven in bericht <392d123b$1...@news.nb.nu>...

>"Tjeerd Nauta" <nau...@tref.nl> wrote in message
>news:8gilt9$5ggg6$1...@reader2.wxs.nl...
>> We moeten een actie opzetten om Hugo op de buis de houden !!
>> Moeten we het straks doen met Eddy Poelmann, Theo Reitsma, Frank
Snoeks en
>> Evert te Napel.....
>> Wie weet sites en heeft een idee?
>
>Kijk hier maar eens:
>http://www.globalxs.nl/home/j/jatilwil/hugo.html


Ik heb in tijden niet meer zo gelachen.
Mooiste uitspraak: Carambooooooooool(Hugo tijdens biljarten)

GeMaster

£extendo

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

Tjeerd Nauta wrote:
>
> We moeten een actie opzetten om Hugo op de buis de houden !!

NOT!
Meneer voelt zich te goed voor Roemenie-Portugal?
Moet'ie zich maar wat proffessioneeler opstellen. Walker is een
free-lancer met een grote bek. Komt dat schot.... pfff


> Moeten we het straks doen met Eddy Poelmann, Theo Reitsma, Frank Snoeks en
> Evert te Napel.....

Klinken allemaal stukken beter als Hugo


--
Mazzel
£ \_/
-- -- ,(_),
Never test for a bug you don't know how to fix. ,/.|.\,
-- -- ,\_|_/, sjw

Ge][v][aster

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

£extendo heeft geschreven in bericht

>> Moeten we het straks doen met Eddy Poelmann, Theo Reitsma, Frank
Snoeks en
>> Evert te Napel.....
>Klinken allemaal stukken beter als Hugo


Voor deze uitspraak zou ik je eigenlijk in de kil-vijver moeten gooien.
Heiligschennis is het!

GeMaster(Gaat zo'n bal erin is het een goal)


Peter Leijsten

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

Ge][v][aster heeft geschreven in bericht <392d177b$0$4193@reader3>...

>
>Thomas heeft geschreven in bericht <392d123b$1...@news.nb.nu>...
>>"Tjeerd Nauta" <nau...@tref.nl> wrote in message
>>news:8gilt9$5ggg6$1...@reader2.wxs.nl...

>>Kijk hier maar eens:


>>http://www.globalxs.nl/home/j/jatilwil/hugo.html
>
>
>Ik heb in tijden niet meer zo gelachen.
>Mooiste uitspraak: Carambooooooooool(Hugo tijdens biljarten)

Moet zeggen, was er ook al tijden niet meer geweest en wist niets van die
verkapte uitspraken bij andere sporten en politiek. Staan echte juweeltjes
tussen:

Ja hoor, 't zal Jan Marijnissen niet zijn die interrumpeert
En het houdt maar niet op hier op het Binnenhof
Nou nou nou De Hoop Scheffer. Voorzitter, dat kan toch niet!
gooit hier 180, vindt het eerlijk gezegd wat geflatteerd .... (muhahaha)

Vindt de oval office Walker quotes niet geslaagd overigens.

Peter

>
>GeMaster
>
>

Martin Koolhoven

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
Peter Leijsten <leij...@xs4all.nl> wrote:

> Ja hoor, 't zal Jan Marijnissen niet zijn knipperdeknip

Nee, niet weer een draad met Walker-flauwigheden.

Martin Koolhoven (die een maand gaat draaien. Tijdens het EK, ja...)

Remove the first 'n' in kool...@xs4all.nl to e-mail me.

Ge][v][aster

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

Peter Leijsten heeft geschreven in bericht

[Hugo Walker page]


>Vindt de oval office Walker quotes niet geslaagd overigens.


Die zijn erg matig ja.

GeMaster


Peter Wyatt

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
Martin Koolhoven wrote:
>
> Martin Koolhoven (die een maand gaat draaien. Tijdens het EK, ja...)

Je gaat toch naar het andere organiserende land toe? Lijkt me dat je
daar nog genoeg van het EK kunt meepikken. Als je nu tijdens het EK naar
de VS ging...

Peter (die zulke mensen kent)
--
hvbbvafrrkavtgvjwamekrgmvb

Peter Leijsten

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

Peter Leijsten heeft geschreven in bericht <8gj62b$3t...@abp.nl>...

>Vindt de oval office Walker quotes niet geslaagd overigens.

Oh fuck, voordat iemand me verbetert, vindt zonder t uiteraard.

Peter
(trotse 7 op zijn Gym-Alpha 'breed pakket' eindlijst)

B100

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
hmm, zoekt zeker een discussie
Hugo is gewoon de beste, iemand die zich tenminste uitleeft tijdens een
wedstrijd
£extendo <nospam@reply_in.newsgroup> wrote in message
news:392D1822.D37E5B04@reply_in.newsgroup...

>
>
> Tjeerd Nauta wrote:
> >
> > We moeten een actie opzetten om Hugo op de buis de houden !!
>
> NOT!
> Meneer voelt zich te goed voor Roemenie-Portugal?
> Moet'ie zich maar wat proffessioneeler opstellen. Walker is een
> free-lancer met een grote bek. Komt dat schot.... pfff
>
>
> > Moeten we het straks doen met Eddy Poelmann, Theo Reitsma, Frank Snoeks
en
> > Evert te Napel.....
> Klinken allemaal stukken beter als Hugo
>
>

Martin Koolhoven

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
Peter Wyatt <Peter...@hetnet.nl> wrote:

> Martin Koolhoven wrote:
> >
> > Martin Koolhoven (die een maand gaat draaien. Tijdens het EK, ja...)
>
> Je gaat toch naar het andere organiserende land toe?

Jawel. In de buurt van Charleroi.

Lijkt me dat je
> daar nog genoeg van het EK kunt meepikken. Als je nu tijdens het EK naar
> de VS ging...

Nee, gelukkig. Zo erg is het niet. Maar ik zal moeten draaien tijdens
bepaalde wedstrijden. (Geen nederlandse, als het schema blijft zoals-ie
is)


Martin Koolhoven

Tjeerd Nauta

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
HUGO RULES !!!!!!


F.W.J.de Git

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

DAAR GAAT DIE HUGOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!


Tjeerd Nauta <nau...@tref.nl> schreef in berichtnieuws
8gilt9$5ggg6$1...@reader2.wxs.nl...


> We moeten een actie opzetten om Hugo op de buis de houden !!

> Moeten we het straks doen met Eddy Poelmann, Theo Reitsma, Frank Snoeks en
> Evert te Napel.....
>

> Wie weet sites en heeft een idee?
>

Ik niet

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
Tjeerd Nauta wrote:
>
> HUGO RULES !!!!!!

Hugo Walker? De man die van een 6-5 finale nog een saaie bedoeling kan
maken?

Tsktsktsktsk.

Weg met Hugo, leve de NOS!

fd

Ge][v][aster

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

Martin Koolhoven heeft geschreven in bericht

>Nee, gelukkig. Zo erg is het niet. Maar ik zal moeten draaien tijdens
>bepaalde wedstrijden. (Geen nederlandse, als het schema blijft zoals-ie
>is)


Wat draai je? Films?

GeMaster

Stephano

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
Ja nu gaan ze echt te ver met dat besluit om Hugo opzij te zetten!!! Wie
denken ze wel dat ze zijn? Eindelijk een vent met passie en dan gaan ze ten
Napel en Reitsma verslag laten doen??!! Die figuren zijn nog te saai om een
begrafenis te verslaan!!!

Nee, er moet nu iets gebeuren. Spandoekje bij Ned. - Tsj. om te beginnen??

"ai!!! had die bal natuurlijk moeten trekken op Roy, dan was het geheid 2-0
geweest. Nu is het een hoekschop. Komt die hoekschop. Goooooool!!!!".

Richard Mathijssen

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

Martin Koolhoven
> Peter Wyatt :

> > > Martin Koolhoven (die een maand gaat draaien. Tijdens het EK, ja...)
> > Je gaat toch naar het andere organiserende land toe?
> Jawel. In de buurt van Charleroi.

<doemdenken> Ik hoop dat je heel terugkomt. </doemdenken>

Cartman

--
Towering in gallant frame, Scotland my mountain hame
High may your proud standards gloriously wave.
Land of my high endeavour, land of the shining river,
Land of my heart forever, Scotland the Brave.

{ PuMmElMaN }

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

FYI:

Hugo Walker leverde het commentaar bij FC Utrecht-NAC 3 jaar geleden, waarin
het 3-1 voor NAC werd,
door een hattrick van Arveladze, en ook een rode kaart voor Arveladze, en HW
uitspraken deed als :PRACHTIG EEN PUUUUUUUUUUUURE HATTRICK, en
SJONGEJONGEJONGE dat moet je niet doen bij een scheidsrechter als luinge
(hij schoot de bal het Utrechtse publiek in), het werd BTW 3-1 door een
penalty van Robbemond, door een overtreding van Richard Roelofsen, destijds
de aanvaller van NAC.

"Stephano" <step...@home.nl> wrote in message
news:QccX4.6876$aO.19...@news1.dbsch1.nb.nl.home.com...

Ge][v][aster

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

{ PuMmElMaN } heeft geschreven in bericht

>FYI:
>
>Hugo Walker leverde het commentaar bij FC Utrecht-NAC 3 jaar geleden,
waarin
>het 3-1 voor NAC werd,
>door een hattrick van Arveladze, en ook een rode kaart voor Arveladze,
en HW
>uitspraken deed als :PRACHTIG EEN PUUUUUUUUUUUURE HATTRICK, en
>SJONGEJONGEJONGE dat moet je niet doen bij een scheidsrechter als
luinge
>(hij schoot de bal het Utrechtse publiek in), het werd BTW 3-1 door een
>penalty van Robbemond, door een overtreding van Richard Roelofsen,
destijds
>de aanvaller van NAC.


En wat is de achterliggende gedachte van deze posting?

GeMaster

Martin Koolhoven

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to

Martin Koolhoven

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
{ PuMmElMaN } <lie...@casema.net> wrote:

>
> Hugo Walker leverde het commentaar bij FC Utrecht-NAC 3 jaar geleden, waarin
> het 3-1 voor NAC werd,
> door een hattrick van Arveladze, en ook een rode kaart voor Arveladze, en HW
> uitspraken deed als :PRACHTIG EEN PUUUUUUUUUUUURE HATTRICK, en
> SJONGEJONGEJONGE dat moet je niet doen bij een scheidsrechter als luinge
> (hij schoot de bal het Utrechtse publiek in), het werd BTW 3-1 door een
> penalty van Robbemond, door een overtreding van Richard Roelofsen, destijds
> de aanvaller van NAC.

Eh..... Nou en?

'Yoast' Nicasie

unread,
May 25, 2000, 3:00:00 AM5/25/00
to
kool...@xs4all.nl (Martin Koolhoven) is/wordt beroemd:

>Een film. http://us.imdb.com/Details?0205738

Wow! Dat is pas stoer.

Yoast (en nog een Hagenees ook)

--
Klop de eiwitten met de suiker volkomen stijf (klopgarde, stand 3). Voeg
Er dan al kloppende geleidelijk de bessensap aan toe en klop door tot een
Stevige schuimmassa verkregen is.

{ PuMmElMaN }

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
FYI = for your interest,

ik moest toevallig aan deze wedstrijd denken toen ik zag dat Hugo Walker weg
moest.

"Martin Koolhoven" <kool...@xs4all.nl> wrote in message
news:1eb7k7p.1v2...@node10e13.a2000.nl...

Peter Wyatt

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
Martin Koolhoven wrote:
>Peter Wyatt <Peter...@hetnet.nl> wrote:

>> > Martin Koolhoven (die een maand gaat draaien. Tijdens het EK, ja...)
>>
>> Je gaat toch naar het andere organiserende land toe?
>
>Jawel. In de buurt van Charleroi.

Leuk, Duitsland - Engeland. Zorg maar dat je er niet met
geheugenverlies vandaan komt.

Peter
--
hvbbvafrrkavtgvjwamekrgmvb

Mark Van Rijswijk

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
Martin draait:

> Een film. http://us.imdb.com/Details?0205738

Kijk eens aan. Ik heb ooit Fedja nog eens uit een theatercafe
moeten halen omdat een fan (met wie ik naar zijn toneelstuk
was geweest) dat niet durfde.

Mark (dit alles onder het motto: wist u dat, boeit u dat?)

Martin Koolhoven

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
'Yoast' Nicasie <yo...@xs4all.nl> wrote:

> >Een film. http://us.imdb.com/Details?0205738
>
> Wow! Dat is pas stoer.
>
> Yoast (en nog een Hagenees ook)

Hagenaar, natuurlijk.

Martin Koolhoven (keurig)

Marc Schramm

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
'Yoast' Nicasie schreef:

> kool...@xs4all.nl (Martin Koolhoven) is/wordt beroemd:
> >Een film. http://us.imdb.com/Details?0205738
> Wow! Dat is pas stoer.

Pff... een bioscoopflop. Wat ik je brom. Neem nu de titel bijv.; da's
toch niet pakkend te noemen? En de casting is hoogst dubieus. Kenners
missen een Tomas Acda, een Monique vd Ven en een Jeroen Krabbe.

> Yoast (en nog een Hagenees ook)

Pff... noem me e e n beroemde Haagse filmer.

Marc Schramm (die eist dat Hugo Walker een halve finale toebedeeld
krijgt)

Je||e Sjollema

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
"'Yoast' Nicasie"

> >Een film. http://us.imdb.com/Details?0205738
>
> Wow! Dat is pas stoer.

Trivia: Signs off his fiction films with: xxx! End credits of his fiction
films are non-capital.

Uitermate stoer

Je||e

'Yoast' Nicasie

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
kool...@xs4all.nl (Martin Koolhoven) is van 't zand:

>Hagenaar, natuurlijk.
>
>Martin Koolhoven (keurig)

Hmm. Waar?

Yoast (geen Hagenees/naar)
--
"Het is zeg maar een kruising van een Gremlin, een papegaai, een baby,
Anton Geesink, Frank Masmeijer, Hans Kraay jr., Hans Kraay sr., een
klapperpistool, een bos brandnetels, Mark van Rijswijk, twee kippen, een
kapot broodrooster en Harry Vermeegen. Maar dan mechanisch."
--Wilco Vertegaal's definitie van de Furby

'Yoast' Nicasie

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
Marc Schramm <m.sc...@mailbox.kun.nl> said:

>Pff... noem me e e n beroemde Haagse filmer.

Martin Koolhoven.

Yoast (makkelijk)

'Yoast' Nicasie

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
"{ PuMmElMaN }" <lie...@casema.net> mist:

>FYI = for your interest,

Information, that is.

Yoast (tsss...)

--
Niets, mooiste doelpunt van Cruijff. Niets, vorm van kunst of ballet.
Een heel gewoon, gelukkig doelpunt op een heerlijke winterdag.
--Chris Willemsen, in 'De Moeder Aller Nederlagen,
over de lob van Cruijff tegen FC Den Haag in '72

£extendo

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to

B100 wrote:
>
> hmm, zoekt zeker een discussie
> Hugo is gewoon de beste, iemand die zich tenminste uitleeft tijdens een
> wedstrijd

Selectief uitleeft ja.....

£extendo

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to

"Ge][v][aster" wrote:
> Voor deze uitspraak zou ik je eigenlijk in de kil-vijver moeten gooien.
:o)
*ploink* ?

> Heiligschennis is het!
HW is een cliche commentator. Het feit dat je zo een hoop citaten van
hem kunt opnoemen betekent dat'ie ze dus vaak gebruikt.
Blijkbaar ben ik hier de enige die HW niet hoog heeft zitten, maar so
what?
Blij dat'ie opzout, hoewel hij wel beter is/was dan Reitsma, da's pas
een echt drama....

Hace

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
On Fri, 26 May 2000 09:13:38 GMT, =?iso-8859-1?Q?=A3extendo?=
<nospam@reply_in.newsgroup> wrote:

>Blijkbaar ben ik hier de enige die HW niet hoog heeft zitten, maar so
>what?

Nou, ik ben wel benieuwd wie je WEL hoog hebt zitten?

Eddy Poelman vind ik ook niet je-van-het. Toch vaak te droog, Reitsma
vind ik te zenuwachtig. Van Vermeegen wordt ik ook niet echt blij.

De radio aan en Jack van Gelder vind ik altijd wel leuk. Nee, dan heb
je geen objectief commentaar maar het kijken (en luisteren!) naar de
westrijd wordt dan wel entertainment! :)

Hace


Ge][v][aster

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to

Hace heeft geschreven in bericht

>De radio aan en Jack van Gelder vind ik altijd wel leuk. Nee, dan heb
>je geen objectief commentaar maar het kijken (en luisteren!) naar de
>westrijd wordt dan wel entertainment! :)


Precies. Dat is ook het geval bij Hugo Walker.

GeMaster

Ge][v][aster

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to

Martin Koolhoven heeft geschreven in bericht

>> Wat draai je? Films?
>
>Een film. http://us.imdb.com/Details?0205738


WHAAAAAAA
Theo Maassen speelt er een rol in. Theo Maassen is mijn grote held.
Mazzelpik.

GeMaster(wist niets van het filmen van Martin)

Sander Roelofs

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
"Ge][v][aster" <gema...@casema.net> schreef:

>>> Wat draai je? Films?
>>Een film. http://us.imdb.com/Details?0205738

>Theo Maassen speelt er een rol in. Theo Maassen is mijn grote held.

Een echte grote held is misschien wat ver gegrepen voor mij maar Theo
Maassen is toch zeker een cabaretier van formaat waar ik smakelijk om
lachen kan.

Sander Roelofs (hoopt op een rolletje in een volgende film van Martin)


Peter Wyatt

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
"Ge][v][aster" wrote:
> Martin Koolhoven heeft geschreven in bericht
>
> >> Wat draai je? Films?
> >
> >Een film. http://us.imdb.com/Details?0205738
>
> GeMaster(wist niets van het filmen van Martin)

Dat is hier ivm de NOS-cultuurprijs toch uitgebreid besproken. Soms last
van amnesie?

Peter
--
hvbbvafrrkavtgvjwamekrgmvb

A. van Werven

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
Hace met een goed idee:

>De radio aan en Jack van Gelder vind ik altijd wel leuk.

Ik herinner me dat Peter Heerschop in het programma Kopspijkers een keer
een stukje had met een belangrijk doelpunt van Dennis bergkamp en het
commentaar van Jack eronder. Heeft iemand daar misschien een wav-je of
mp3-tje van?

Alphons (vond het schitterend)

--
A. van Werven http://www.linuxfreak.com/~alphons
Leiden Institute of Advanced Computer Science, The Netherlands
Ik zie files op de Brienenoord / Maar dat is niet zo dwaas.
Ze zijn op weg naar Feyenoord / De tempel aan de Maas.
-- Hermes House Band

Ge][v][aster

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to

Peter Wyatt heeft geschreven in bericht
[knip]

>> GeMaster(wist niets van het filmen van Martin)
>
>Dat is hier ivm de NOS-cultuurprijs toch uitgebreid besproken. Soms
last
>van amnesie?


Ik zou echt niet weten wat amnesie is. Maar wanneer is dat dan
besproken?

GeMaster(herrinert zich er niets van)

Remco

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to

Ik niet <w...@niet.ik> schreef :

> > HUGO RULES !!!!!!
> Hugo Walker? De man die van een 6-5 finale nog een saaie bedoeling kan
> maken?

Kan jij iemand noemen die geen irritant of saai TV-commentaar geeft dan?

Remco
--
Mokum Ajax
Wit rood en uniek
Ajacieden zijn en blijven
Trots publiek


Ge][v][aster

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to

Sander Roelofs heeft geschreven in bericht ...

>"Ge][v][aster" <gema...@casema.net> schreef:
>
>>>> Wat draai je? Films?
>>>Een film. http://us.imdb.com/Details?0205738
>>Theo Maassen speelt er een rol in. Theo Maassen is mijn grote held.
>
>Een echte grote held is misschien wat ver gegrepen voor mij maar Theo
>Maassen is toch zeker een cabaretier van formaat waar ik smakelijk om
>lachen kan.


Theo Maassen is de Ayatollah onder de cabaretiers. Wat ik vooral heel
goed aan hem vind is dat hij veel dagelijkse situaties bespreekt.
En ook dat zijn humor erg absurd is. Dat is bij Hans Teeuwen ook, maar
die is toch 2 klassen minder dan Theo.

GeMaster

{ PuMmElMaN }

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
Ik gebruik het in de vorm van for your interest, omdat dat beter klinkt

"Het zijn de kleine dingen die het leven de moeite waard maakt en die het de
mens leren de negatieve ervaringen te vergeten" (PuMmElMaN 24-5-2000)


"'Yoast' Nicasie" <yo...@xs4all.nl> wrote in message
news:jfesis0qgk36ucdnd...@4ax.com...

Sander Duck

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
Ge][v][aster:

>>> GeMaster(wist niets van het filmen van Martin)
>>Dat is hier ivm de NOS-cultuurprijs toch uitgebreid besproken. Soms
>last
>>van amnesie?
>
>Ik zou echt niet weten wat amnesie is.

Tsk. Zoek eens een woordenboek op. De snelste manier is via
www.vandale.nl.

>Maar wanneer is dat dan
>besproken?

Lees eens helemaal boven nog eens.

Sander Duck
--
The one who hears nothing, is the best listener.

Ge][v][aster

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to

Sander Duck heeft geschreven in bericht ...

>Ge][v][aster:
>
>>>> GeMaster(wist niets van het filmen van Martin)
>>>Dat is hier ivm de NOS-cultuurprijs toch uitgebreid besproken. Soms
>>last
>>>van amnesie?
>>
>>Ik zou echt niet weten wat amnesie is.
>
>Tsk. Zoek eens een woordenboek op. De snelste manier is via
>www.vandale.nl.


am·ne·´sie (de ~ (v.)) [med.]

1 geheugenverlies

Aha, daar lijd ik dus niet aan.

>>Maar wanneer is dat dan
>>besproken?
>
>Lees eens helemaal boven nog eens.


Met wanneer bedoel ik rond welke datum.

GeMaster

Sander Duck

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to
Ge][v][aster:

>>>Maar wanneer is dat dan
>>>besproken?
>>Lees eens helemaal boven nog eens.
>Met wanneer bedoel ik rond welke datum.

Uit het letterlijk niet blote hoofd, maar figuurlijk wel: paar weken
geleden, kwartfinale CL.

Sander Duck (geen zin om op te zoeken)

mik

unread,
May 26, 2000, 3:00:00 AM5/26/00
to

{ PuMmElMaN } <lie...@casema.net> wrote

>
> "Het zijn de kleine dingen die het leven de moeite
> waard maakt

maken.

mik

-=[ZeRaX] =- [AGQx]

unread,
May 27, 2000, 3:00:00 AM5/27/00
to
Inderdaad, kwas er ff niet helemaal bij.

"Het zijn de kleine dingen die het levende moeite waard maken en die het de
mens leren negatieve ervaringen over zich heen te
zetten." --PuMmElMaN25-5-2000--

mik <m...@theMarines.com> schreef in berichtnieuws
8gml3r$lrd$1...@weber.a2000.nl...

Dâhn

unread,
May 27, 2000, 3:00:00 AM5/27/00
to

-=[ZeRaX] =- [AGQx] <ze...@dolfijn.nl> schreef in berichtnieuws
392ef47f$0$8778@reader3...

> Inderdaad, kwas er ff niet helemaal bij.
>
> "Het zijn de kleine dingen die het levende moeite waard maken en die het
de
> mens leren negatieve ervaringen over zich heen te
> zetten." --PuMmElMaN25-5-2000--
Hee een gespleten persoonlijkheid!

Dahn (t t t)

{ PuMmElMaN }

unread,
May 27, 2000, 3:00:00 AM5/27/00
to
Ik had diens e-mail ff overgenomen

"Dâhn" <Dahndiege...@dds.nl> wrote in message
news:uPaVU49x$GA.92@net025s...

Ge][v][aster

unread,
May 28, 2000, 3:00:00 AM5/28/00
to

Sander Duck heeft geschreven in bericht ...
>Ge][v][aster:
>
>>>>Maar wanneer is dat dan
>>>>besproken?
>>>Lees eens helemaal boven nog eens.
>>Met wanneer bedoel ik rond welke datum.
>
>Uit het letterlijk niet blote hoofd, maar figuurlijk wel: paar weken
>geleden, kwartfinale CL.


Dan heb ik die draad niet gelezen.

GeMaster

Richard Mathijssen

unread,
May 29, 2000, 3:00:00 AM5/29/00
to

Remco

> Kan jij iemand noemen die geen irritant of saai TV-commentaar geeft dan?

Zeker, die Belg.
Ik weet alleen niet zeker hoe hij heet.

Cartman( Frank Raas? )

--
Towering in gallant frame, Scotland my mountain hame
High may your proud standards gloriously wave.
Land of my high endeavour, land of the shining river,
Land of my heart forever, Scotland the Brave.

Peter Leijsten

unread,
May 29, 2000, 3:00:00 AM5/29/00
to

Richard Mathijssen heeft geschreven in bericht <39323482$0$14214@reader3>...

>
>Remco
>
>> Kan jij iemand noemen die geen irritant of saai TV-commentaar geeft dan?
>
>Zeker, die Belg.
>Ik weet alleen niet zeker hoe hij heet.
>
>Cartman( Frank Raas? )

<Raes>
Rivaldo....en.....BINNUH!
</RAES>

Peter


Ik niet

unread,
May 29, 2000, 3:00:00 AM5/29/00
to
Remco schreef :

>
> Ik niet <w...@niet.ik> schreef :
>
> > > HUGO RULES !!!!!!
> > Hugo Walker? De man die van een 6-5 finale nog een saaie bedoeling kan
> > maken?
>
> Kan jij iemand noemen die geen irritant of saai TV-commentaar geeft dan?

Frank Snoeks is met afstand de beste commentator.

> Remco

fd (Konterman, Bosvelt en Hasselbaink eruit!)

EBo

unread,
May 29, 2000, 3:00:00 AM5/29/00
to

Ik niet <w...@niet.ik> schreef in artikel <39323BA9...@niet.ik>...


>
> fd (Konterman, Bosvelt en Hasselbaink eruit!)
>

Konterman eruit?? Maar wie moet Stam dan vervangen als hij tegen Frankrijk
zijn rode kaart vanwege de overtreding tegen J.D. Tomasson uitzit?

EBo
(Die Konterman als de man achter Stam (op de bank dan...) ziet..)

A. van Werven

unread,
May 29, 2000, 3:00:00 AM5/29/00
to
Eelco Hoekema:

>eelco (Snoeks centraal!)

In de huiskamer, ja. Niet in het stadion.

Alphons (bah)

Richard Mathijssen

unread,
May 29, 2000, 3:00:00 AM5/29/00
to

Peter Leijsten helpt:
> Richard Mathijssen

[iemand noemen die geen irritant of saai TV-commentaar geeft]

> >Cartman( Frank Raas? )
> <Raes>
> Rivaldo....en.....BINNUH!
> </RAES>

Inderdaad, geweldige kerel is dat.

Cartman( kijkt daarom als de BBC geen wedstrijden uitzend van ek of wk
altijd naar de Belg )

--
Die is bij ons in Brabant beter te ontvangen dan Ned1,2,3 :P

Ik niet

unread,
May 29, 2000, 3:00:00 AM5/29/00
to
EBo schreef :

>
> Ik niet <w...@niet.ik> schreef in artikel <39323BA9...@niet.ik>...
> >
> > fd (Konterman, Bosvelt en Hasselbaink eruit!)
> >
>
> Konterman eruit?? Maar wie moet Stam dan vervangen als hij tegen Frankrijk
> zijn rode kaart vanwege de overtreding tegen J.D. Tomasson uitzit?

Bogarde. Op linksback positie zijn genoeg gegadigden. Zenden, Numan en
Cocu. Op rechts heb je Reiziger en Ooijer. Rechter"vleugel" kan bezet
worden door R. de Boer of Overmars.

Nee, Konterman kan wieberen.

> EBo
> (Die Konterman als de man achter Stam (op de bank dan...) ziet..)

fd

£extendo

unread,
May 29, 2000, 3:00:00 AM5/29/00
to

Hace wrote:
> >Blijkbaar ben ik hier de enige die HW niet hoog heeft zitten, maar so
> >what?
>
> Nou, ik ben wel benieuwd wie je WEL hoog hebt zitten?

Frank Snoeks


> Eddy Poelman vind ik ook niet je-van-het. Toch vaak te droog, Reitsma
> vind ik te zenuwachtig. Van Vermeegen wordt ik ook niet echt blij.

Reitsma is helemaal crisis. Vermegen een ramp.
Persoonlijk (hetgeen betekend dat iedereen daar over mag denken wat'ie
wil) vind ik Emiel Schelvis een hele goede. Maar ja, die zit bij Canal+


> De radio aan en Jack van Gelder vind ik altijd wel leuk. Nee, dan heb
> je geen objectief commentaar maar het kijken (en luisteren!) naar de
> westrijd wordt dan wel entertainment! :)

En dat is dus alleen leuk als je voor dezelfde club gaat als Jack.
Ideaal bij het nederlands elftal, of in de europeese competitie. Niet
bij ajax-psv dus...


--
Mazzel
£ \_/
-- -- ,(_),
Never test for a bug you don't know how to fix. ,/.|.\,
-- -- ,\_|_/, sjw

Peter Wyatt

unread,
May 30, 2000, 3:00:00 AM5/30/00
to
Ge][v][aster wrote:
>Peter Wyatt heeft geschreven in bericht
>>> GeMaster(wist niets van het filmen van Martin)
>>
>>Dat is hier ivm de NOS-cultuurprijs toch uitgebreid besproken. Soms
>>last van amnesie?
>
>Ik zou echt niet weten wat amnesie is.

>GeMaster(herrinert zich er niets van)

Zoveel is duidelijk.

Peter (dan moet je Martins nieuwe film zeker gaan zien)
--
hvbbvafrrkavtgvjwamekrgmvb

Peter Wyatt

unread,
May 30, 2000, 3:00:00 AM5/30/00
to
Ik niet wrote:

>Frank Snoeks is met afstand de beste commentator.

Nu Walker weg is, is Snoeks de Cyclops van de NOS.

Peter
--
hvbbvafrrkavtgvjwamekrgmvb

Peter Wyatt

unread,
May 30, 2000, 3:00:00 AM5/30/00
to
Joost van Kuppeveld wrote:

> <Peter...@hetnet.nl> wrote:
>
> >Nu Walker weg is, is Snoeks de Cyclops van de NOS.
>
> Onzin, natuurlijk. Niet alleen is Snoeks alleen al een volwaardige
> commentator,

Ik erger me bij die man aan tendentieuze uitlatingen als "...of wilde de
scheidsrechter die overtreding niet zien." Dat soort opmerkingen zijn
een prima voedingsbodem bij het hersenloze deel der natie dat meent dat
scheidsrechters voorafgaand aan de wedstrijd al hebben bepaald wie die
wedstrijd hoort te winnen.
Bovendien klinken zijn grappige opmerkingen alsof ze vooraf bedacht
en/of niet door Snoeks zelf afkomstig zijn.

> Eddy en Evert zijn ook gewoon goed en Theo 'tot dusverre'
> Reitsma ook.

Voor die drie zap ik zeker naar Canvas.

Peter
--
hvbbvafrrkavtgvjwamekrgmvb

£extendo

unread,
May 30, 2000, 3:00:00 AM5/30/00
to

Peter Wyatt wrote:
> Ik erger me bij die man aan tendentieuze uitlatingen als "...of wilde de

Zoals:'scheidsrechtertje, scheidsrechtertje wat doe je nou toch?'
Eigelijk zoals HW dus commentaar gaf?

> scheidsrechter die overtreding niet zien." Dat soort opmerkingen zijn
> een prima voedingsbodem bij het hersenloze deel der natie dat meent dat
> scheidsrechters voorafgaand aan de wedstrijd al hebben bepaald wie die
> wedstrijd hoort te winnen.

Altijd nog beter dan een commentator die zijn voorkeur duidelijk maakt
tijdens een competitie-wedstrijd. Hij hoort neutraal commentaar te
geven. Pas als een nederlandse club tegen een buitenlandse speelt mag
hij partijdig commentaar geven. Beste voorbeeld: Rick de Sadelaer
(hopelijk schrijf ik z'n naam goed) Een belg onder de belgen die
heerlijk partijdig commentaar gaf tijdens wedstrijden van de rode
duivels.

> Bovendien klinken zijn grappige opmerkingen alsof ze vooraf bedacht
> en/of niet door Snoeks zelf afkomstig zijn.

Nee, inderdaad HW was vernieuwend :o/

Folkert Bouma

unread,
May 30, 2000, 3:00:00 AM5/30/00
to

£extendo <nospam@reply_in.newsgroup> schreef in berichtnieuws

Beste voorbeeld: Rick de Sadelaer
| (hopelijk schrijf ik z'n naam goed) Een belg onder de belgen die
| heerlijk partijdig commentaar gaf tijdens wedstrijden van de rode
| duivels.

Commentaar tijdens Belgie-Sovjet Unie WK'86 Mexico:

"Belanov.....schot en de bal valt binnen, gelijk een SS20"

FB


Peter Wyatt

unread,
May 30, 2000, 3:00:00 AM5/30/00
to
Łextendo wrote:
>Peter Wyatt wrote:
>> Ik erger me bij die man aan tendentieuze uitlatingen als "...of wilde de
>Zoals:'scheidsrechtertje, scheidsrechtertje wat doe je nou toch?'
>Eigelijk zoals HW dus commentaar gaf?

Constateren dat een scheidsrechter een fout beslissing neemt is iets
heel anders dan aannemen dat een scheidsrechter met opzet
overtredingen niet wil zien.

Peter
--
hvbbvafrrkavtgvjwamekrgmvb

'Yoast' Nicasie

unread,
May 31, 2000, 3:00:00 AM5/31/00
to
"Folkert Bouma" <dit....@toch.niet.aan> said:

>Commentaar tijdens Belgie-Sovjet Unie WK'86 Mexico:
>
>"Belanov.....schot en de bal valt binnen, gelijk een SS20"

Commentaar tijdens Hongarije-El Salvador, WK'82 Spanje:
"Amaai, die keeper voelt zich thuis hier, er wordt flink op 'm
geschoten" (uitslag 10-1).

Yoast

--
Is het u ook opgevallen? Dennis Bergkamp speelde een fijne pot tegen
Roemeni-e. De man leek er weer zin in te hebben.
--dr. Marc C. Schramm

Marc Schramm

unread,
May 31, 2000, 3:00:00 AM5/31/00
to
the Wizard is gek:

> >Commentaar tijdens Belgie-Sovjet Unie WK'86 Mexico:
> >"Belanov.....schot en de bal valt binnen, gelijk een SS20"
> Ah, a trip down Memory Lane. Puike prestatie die de Belgen daar
> tijdens het WK hebben neergezet.

Pff.. de overwinning op het fantastisch spelende Sowjet-Unie was zwaar
onverdiend. Zo keurde die joker van een scheids 2 buitenspelgoals van de
Belgen goed. Bah!

>Zouden ze dat nivo ooit weer kunnen
> bereiken ?

Als Bossen fluit, misschien.

Marc Schramm (geschokt door de uitschakeling van Sampras)

Martin Koolhoven

unread,
Jun 1, 2000, 3:00:00 AM6/1/00
to
Marc Schramm <m.sc...@mailbox.kun.nl> wrote:

> 'Yoast' Nicasie schreef:
> > kool...@xs4all.nl (Martin Koolhoven) is/wordt beroemd:
> > >Een film. http://us.imdb.com/Details?0205738
> > Wow! Dat is pas stoer.
>
> Pff... een bioscoopflop. Wat ik je brom.

Als ik hem maar goed vind.

Neem nu de titel bijv.; da's
> toch niet pakkend te noemen? En de casting is hoogst dubieus. Kenners
> missen een Tomas Acda, een Monique vd Ven en een Jeroen Krabbe.

Mmm, dat je Acda noemt bewijst natuurlijk dat je verre van kenner bent.

Martin Koolhoven (kent de flops van Acda)

Remove the first 'n' in kool...@xs4all.nl to e-mail me.

Sander Duck

unread,
Jun 2, 2000, 3:00:00 AM6/2/00
to
the Wizard:

[Bossen/Pothuizen/penalty]
>>Daar ben ik het zeker niet mee eens.
>>
>Tsja, daar kan ik natuurlijk niets aan veranderen. Ik kan je slechts
>het advies geven die beelden nogmaals te bekijken. En als je het dan
>nog niet ziet, moet je ze nog maar een keer bekijken. En nog eens, en
>nog eens. Uiteindelijk wordt het je wel duidelijk.

En het voordeel van digitale beelden is duidelijk: je kan het
eindeloos afspelen zonder last te krijgen van verminderde kwaliteit
van de beelden.

Sander Duck

Sander Duck

unread,
Jun 3, 2000, 3:00:00 AM6/3/00
to
Joost van Kuppeveld:

>>En het voordeel van digitale beelden is duidelijk: je kan het
>>eindeloos afspelen zonder last te krijgen van verminderde kwaliteit
>>van de beelden.
>

>Tenzij het origineel van analoge baggerkwaliteit is.

Krek.

Sander Duck
(al kon je op dat filmpje wel duidelijk het een en ander zien)

Th3 CaBl3 GuY

unread,
Jun 3, 2000, 3:00:00 AM6/3/00
to
"Joost van Kuppeveld"

> >En het voordeel van digitale beelden is duidelijk: je kan het
> >eindeloos afspelen zonder last te krijgen van verminderde kwaliteit
> >van de beelden.
>
> Tenzij het origineel van analoge baggerkwaliteit is.

Dan nog verandert de kwaliteit niet.

Jarno (pietlutterig)

0 new messages