http://members.xoom.com/marianne_timmer
P.S. Ze komt binnenkort ook in de playboy. Uiteraard zullen deze foto's
ook op de pagina te zien zijn te zijner tijd.
Goh,fijn.Echt nou zo'n onderwerp waar we met z'n allen op zaten te wachten !
>Goh,fijn.Echt nou zo'n onderwerp waar we met z'n allen op zaten te wachten !
Begin maar eens een verhaal over Van Eijkeren. Na Wotte de tweede kat
in de zak voor Utrecht.
Joost
(zal hem niet missen)
Mee eens. One down, two to go. Ellerman naar het 2e en Poutilo op het
vliegtuig naar Helmond. Volgend jaar Bociek, Tumani (als ie tenminste
langer blijft dan tot het eind van het seizoen) en een linksbuiten.
David (die twijfelt, nee, het wel zeker weet dat Emiel geen
basisplaats krijgt bij Utreg)