geep op de noordpier

---frans---

Ik denk dat ik komend weekeind maar eens ga kijken of er geep is te vangen
op de noordpier bij wijk-aan zee. Iemand daar al geep gevangen dit jaar?

Frans

rich op de laptop

---frans--- schreef op 28-8-2009 :

> Ik denk dat ik komend weekeind maar eens ga kijken of er geep is te vangen op
> de noordpier bij wijk-aan zee. Iemand daar al geep gevangen dit jaar?
>
> Frans

vast wel, maar of diegene dat hier komt melden??? die kans schat ik
niet echt hoog in.
Houd ons wel op de hoogte, wat de resultaten zijn, misschien kunnen wij
dan ook eens besluiten dat te gaan proberen. ^^
Wel Ed Stoop dat bij Vistv zien doen, maar nog nooit iemand erover
gehoord, die dat werkelijk heeft gedaan.

succes,

grtz rich

Billie

"rich op de laptop" <r.f...@casema.nl> schreef in bericht