Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Fuerta Ventura

0 views
Skip to first unread message

boskabouter

unread,
Feb 18, 2003, 10:59:27 AM2/18/03
to
Haai,

Ik ga met vrouw en kind naar Fuerta ventura, alleen als ik drie dagen niet
vis dan gaat het wel heel erg jeuken.

Ik wil alleen niet op open zee gaan vissen maar lekker van een rotsje of
vanaf het strand.

Mijn vraag is heeft er iemand ervaring op dit eiland?
want ik neem het liefst niet te veel spullen mee maar wil toch een beetje
gericht kunnen vissen!!!!!

Dus ik zou graag weten met wat voor fishing gear jij denkt dat ik het best
kan gaan vissen.

Alvast bedankt

Gr. Paulus


Ton van der Bruggen

unread,
Feb 18, 2003, 12:12:47 PM2/18/03
to
Als je een handlijn van ongeveer 25/00 (klosje) meeneemt en een paar
(kleine)haken kun je op ieder eiland met een rotsje wel uit de voeten denk
ik.
Groeten, ton


"boskabouter" <pde...@wanadoo.nl> schreef in bericht
news:zLs4a.25165$dW6.6...@pollux.casema.net...

Franklin Lippens

unread,
Feb 18, 2003, 5:14:21 PM2/18/03
to
Nou.... overdag op kleintjes met een licht hengeltje dobertje en brood als
aas 1 meter diep .
En dan ................. s'avonds op gooooote Rog met de kleine visjes als
aas.
Meem maar een flinke hengel en minstens 50 honderdste als draad
suc6

"boskabouter" <pde...@wanadoo.nl> schreef in bericht
news:zLs4a.25165$dW6.6...@pollux.casema.net...

boskabouter

unread,
Feb 19, 2003, 10:53:40 AM2/19/03
to
bedankt voor de antwoorden.

Ik neem maar een zware vlieghengel mee en zie wel of het lukt.

gr. Paulus


"Franklin Lippens" <fli...@zeelandnet.nl> wrote in message
news:3e52b036$0$30072$fb62...@news1.zeelandnet.nl...

get_serious

unread,
Feb 23, 2003, 4:00:56 PM2/23/03
to
On Tue, 18 Feb 2003 15:59:27 GMT, "boskabouter" <pde...@wanadoo.nl>
wrote:

Domme vraag misschien maar,
waar ligt Fuerta Ventura ??
mvg
Get Serious

Herman Nijland

unread,
Feb 23, 2003, 4:49:35 PM2/23/03
to
On Sun, 23 Feb 2003 22:00:56 +0100, get_serious
<get_se...@hotmail.com> wrote:

> Fuerta Ventura

Slechts 209 hits in Google. Dit is de tweede:
fuertaventura.beginthier.nl
Alles watje wel en niet wilt weten over Fuerta Ventura.

Herman

get_serious

unread,
Feb 23, 2003, 4:58:53 PM2/23/03
to

Ah, Canarische Eilanden.
Ben al op La Gomera en Tenerife geweest.
mvg
Get Serious

pat

unread,
Feb 24, 2003, 8:20:09 AM2/24/03
to
Kan je daar niet big-game vissen ?
Pat

"get_serious" <get_se...@hotmail.com> wrote in message
news:rvgi5vcm6v6bkc5kn...@4ax.com...

boskabouter

unread,
Mar 2, 2003, 5:25:39 AM3/2/03
to
nee nog nergens geweest daar in de buurt.

ik ga trouwens niet big game vissen.
Dat kan daar in ieder geval heel goed (Althans dat heb ik zo gehoord).

Maar ik wil het simpel houden dus vanaf een rots of het strand.

In ieder geval thx voor jullie reacties.

Gr. Paulus
"pat" <p...@geenspam.bl> wrote in message
news:3e5a1dc1$0$81495$ba62...@news.skynet.be...

0 new messages