Ronald Koelink
unread,Jan 21, 2012, 3:50:34 PM1/21/12You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Tis me het nautisch dagje wel.
- een boot van het strand gesleept
- Laura voorlopig even uitgezeild
- Boot Dusseldorf vandaag begonnen
- De Happy Diamond heeft vandaag in Male (Malediven) de 5 Volvo Ocean Race
raceboten gelost.
Heeft er toch nog een Nederlandse boot aan de Volvo Ocean Race
meegedaan....
De Happy Diamond vaart onder Nederlandse vlag.
--
Groet, Ronald