Onlangs voor weinig een oud ('87 ?) elektronisch kompas en
magneetsonde van VDO gekocht. Aan het kompas
(model met 2, met de hand draaibare, evenwijdige koerslijnen)
zit een kabel met een 4-polige stekker.
De magneetsonde heeft een vergelijkbare stekker, alleen
met 5 pennetjes.
Is er iemand die nog de beschikking heeft over documentatie,
handleidingen, info, etc. over deze apparatuur ?
Ik hou me aanbevolen.
Alvast dank, Rene
Het is nu toch te koud om aan de boot te werken...
hertogr schreef:
Een schema heb ik niet, maar haal die stekkers eens open en bekijk de
kleuren, ik denk dat je bij de magneetsonde een 5 polig wandcontact moet
plaatsen waar ook de + van je accu op komt.
--
Groeten,
André
http://www.xs4all.nl/~bausie/
Tel: 0031-2 06 82 19 52
Fax: 0031-2 06 86 54 65
Email: bert....@siemens.com
Peter
"hertogr" <her...@port.rotterdam.nl> wrote in message
news:b2tkds$21g0$1...@bs002.port.rotterdam.nl...