Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

krachttraining zonder apparaten?

1 view
Skip to first unread message

l.j. strijker

unread,
Mar 27, 2000, 3:00:00 AM3/27/00
to
Hallo lopers,

Ik, semi-fanatieke loper, met twee soorten chronische (linker-)knieblessures
(nl. een springersknie en een -in mindere mate- lopersknie) zou eigenlijk de
kracht in mijn benen moeten vergroten.
Nou heb ik de schurft aan fitness-scholen o.i.d. en ik zoek dus
mogelijkheden om zonder gebruik van ingewikkelde en dure apparaten toch
VERANTWOORD krachttraining te doen voor mijn benen.
Wie weet er -bij voorkeur klachtgerichte- oefeningen, sites en/of boeken
hierover?
Alvast bedankt!

Lammert-Jan Strijker,
l.j.st...@hccnet.nl


Marti Rijken

unread,
Mar 27, 2000, 3:00:00 AM3/27/00
to
l.j. strijker <l.j.st...@hccnet.nl> wrote:
>
>Nou heb ik de schurft aan fitness-scholen o.i.d. <knip>

Ik hoop dat dit niet zomaar een vooroordeel is. Persoonlijk beleef
ik erg veel plezier aan de bezoeken aan het fitness-centrum, en het
is nog gezellig op de koop toe. Ik moet zelfs bekennen dat ik minder
hardloop, sinds ik het daar zo naar mijn zin heb...

Maar er zijn natuurlijk ook oefeningen die je thuis kunt doen. Zelf
voel ik me alleen niet deskundig genoeg om er wat te noemen.

Groeten,
--
Marti Rijken G (°- L
<mri...@natrix.demon.nl> N //\ I
http://www.natrix.demon.nl/ U V_/_ NUX

0 new messages