Ga eens kijken op de site van het CIR in Rosas: www.technic-soft.fr/cir
Of kontakteer me rechtstreeks indien je preciese vragen hebt.
Art
><)))))°>
Dat is de site van de Poseidon Nemrod duikclub in Calella de
Palafrugell (ongeveer 50 km over de franse grens). Onze vereniging
Apadukers (www.apadukers.nl) is daar in het verleden (het laatst in 98
of 99) geweest. Goede basis, erg leuk duiken en een heel leuk dorpje.
En lekkere hapjes en drankjes meteen naast de basis niet te vergeten!
Delius
--
Thomas
(aka Sir Dive-a-Lot)
"CIR ROSAS" <cirr...@aol.com> schreef in bericht
news:20030214092611...@mb-cp.aol.com...
Groeten
Een goede boot, duikstekken langs de kust van L'Escala tot Estartit,
natuurlijk de 'Illes Medes' , en diverse wrakken.
Vanuit L'Escala kun je ook met de boot naar het noorden; Cabo Creus,
Cadaques.
En als je vanaf de kant wilt duiken: Punta Montgo (L'Escala), Punta Oliguera
(Cadaques).
Andries Kalter.
www.andrieskalter.nl
Hmmm, ik ben er geweest in, meen ik, september 1995. Daar heb ik de
meeste duiken gemaakt in een zwembroek, met duiken tot 35 meter, en
duiken van minimaal 30 minuten. Alleen bij een nachtduik heb ik een
overall aan gehad, maar dat was eigenlijk overbodig. Maar wellicht heb
ik een dikke huid en/of goor vel.
Veel plezier daar...
"Harald van Buel" <sp...@buel.nl> wrote in message news:<b2l2bp$m9r$1...@news.cistron.nl>...