Ik hoop het, dan kan ik me weer verheugen op een leuke vakantie.
groetjes kaatje
"patrick&karin" <kar....@planet.nl> schreef in bericht
news:b22h97$dqq$1...@reader08.wxs.nl...
Geen site te vinden, wel een e-mail adres om informatie over
duikmogelijkheden op te vragen :
http://www.lesvos.co.uk/LESVOS_SCUBA_DIVING/Scuba_Diving_on_Lesvos.htm
Voorzichtigheid is echter wel geboden. Zie bijgaand mailtje :
http://groups.google.com/groups?q=diving+lesvos&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
selm=qNsx6.8372%24o4.331634%40news010.worldonline.dk&rnum=1
Veel succes,
Will
"patrick&karin" <kar....@planet.nl> wrote in message
news:b22h97$dqq$1...@reader08.wxs.nl...
"patrick&karin" <kar....@planet.nl> schreef in bericht
news:b22h97$dqq$1...@reader08.wxs.nl...
"patrick&karin" <kar....@planet.nl> schreef in bericht
news:b22h97$dqq$1...@reader08.wxs.nl...
Ben er deze zomer geweest. Het duiken is er pas sinds kort weer toegelaten.
Het is er jarenlang verboden geweest omdat men een aantal duikers betrapt
had met stukken versteend hout. Een van de attracties op Lesbos is het
versteende woud. Een deel van dit 20 miljoen jaar oud bos ligt onder water
en blijkbaar konden een aantal mensen niet aan de verleiding weerstaan om
wat souveniertjes mee te nemen... Het is trouwens nog steeds verboden
duikgebied.
Toen ik er in augustus was, was het nieuwe duikcentrum nog maar pas
opgestart. Het is een klein CMAS/PADI centrum, met een goede service en ze
zijn flexibel voor ervaren duikers.
De duiken waren de moeite waard: goed zicht en heel wat te zien (zeker niet
te vergelijken met wat je slechts te zien krijgt als je in Turkije duikt).
Je kan echter wel een duikpak gebruiken daar het water er, ook in de zomer,
slechts 21° was.
Ik moet even het foldertje van het centrum zoeken en zal je morgen het
contactadres gegen.
--
Michael Wolf
-----
Cthulhu For President.
Why settle for the lesser evil?
remove stopspam to reply
groetjes karin
"patrick&karin" <kar....@planet.nl> schreef in bericht
news:b22h97$dqq$1...@reader08.wxs.nl...