Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

duiken op lesbos

0 views
Skip to first unread message

patrick&karin

unread,
Feb 8, 2003, 4:04:25 AM2/8/03
to
Hallo ik had een vraagje, wij gaan deze zomer naar lesbos (griekenland) ik
vroeg me af of daar ook de mogelijkheid is om te duiken. Ik heb het gevraagd
aan het reisburo maar die kon mij niet veel vertellen. Overal op het net
gezocht maar een antwoord heb ik niet echt gekregen, misschien dat jullie
wat weten!

Ik hoop het, dan kan ik me weer verheugen op een leuke vakantie.

groetjes kaatje


r.b.

unread,
Feb 8, 2003, 5:22:40 AM2/8/03
to
8-)
moet je voor de gein eens googelen op "lesbos diving".
wat een trash je dan voorgesteld krijgt... 8-)
maar kijk bv eens op
http://www.jmc.com/get_away/destinations/resort_info/greece/lesbos/whattosee
.shtml


"patrick&karin" <kar....@planet.nl> schreef in bericht
news:b22h97$dqq$1...@reader08.wxs.nl...

Will Robben

unread,
Feb 8, 2003, 6:11:39 AM2/8/03
to
Patrick & Karin,

Geen site te vinden, wel een e-mail adres om informatie over
duikmogelijkheden op te vragen :
http://www.lesvos.co.uk/LESVOS_SCUBA_DIVING/Scuba_Diving_on_Lesvos.htm

Voorzichtigheid is echter wel geboden. Zie bijgaand mailtje :
http://groups.google.com/groups?q=diving+lesvos&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
selm=qNsx6.8372%24o4.331634%40news010.worldonline.dk&rnum=1

Veel succes,
Will


"patrick&karin" <kar....@planet.nl> wrote in message
news:b22h97$dqq$1...@reader08.wxs.nl...

Edwin van Riel

unread,
Feb 8, 2003, 6:29:48 AM2/8/03
to
waarschijnlijk alleen muff-diving

"patrick&karin" <kar....@planet.nl> schreef in bericht
news:b22h97$dqq$1...@reader08.wxs.nl...

Robert van Rookhuizen

unread,
Feb 8, 2003, 10:26:54 AM2/8/03
to
Ben er een keer geweest.
geen duikschool gevonden.

"patrick&karin" <kar....@planet.nl> schreef in bericht
news:b22h97$dqq$1...@reader08.wxs.nl...

Michael Wolf

unread,
Feb 10, 2003, 3:52:32 AM2/10/03
to
"patrick&karin" <kar....@planet.nl> wrote in
news:b22h97$dqq$1...@reader08.wxs.nl:

Ben er deze zomer geweest. Het duiken is er pas sinds kort weer toegelaten.

Het is er jarenlang verboden geweest omdat men een aantal duikers betrapt
had met stukken versteend hout. Een van de attracties op Lesbos is het
versteende woud. Een deel van dit 20 miljoen jaar oud bos ligt onder water
en blijkbaar konden een aantal mensen niet aan de verleiding weerstaan om
wat souveniertjes mee te nemen... Het is trouwens nog steeds verboden
duikgebied.

Toen ik er in augustus was, was het nieuwe duikcentrum nog maar pas
opgestart. Het is een klein CMAS/PADI centrum, met een goede service en ze
zijn flexibel voor ervaren duikers.
De duiken waren de moeite waard: goed zicht en heel wat te zien (zeker niet
te vergelijken met wat je slechts te zien krijgt als je in Turkije duikt).
Je kan echter wel een duikpak gebruiken daar het water er, ook in de zomer,
slechts 21° was.

Ik moet even het foldertje van het centrum zoeken en zal je morgen het
contactadres gegen.


--
Michael Wolf

-----

Cthulhu For President.
Why settle for the lesser evil?

remove stopspam to reply

patrick&karin

unread,
Feb 10, 2003, 6:22:02 AM2/10/03
to
Allemaal bedankt voor jullie reactie, na het laatste bericht ben ik gelukkig
weer wat positiever geworden op mijn komende vakantie,

groetjes karin


"patrick&karin" <kar....@planet.nl> schreef in bericht
news:b22h97$dqq$1...@reader08.wxs.nl...

0 new messages