4 x 4 IJsland

Fleurkio

weleens dat 4x4 vulkaanracen in IJsland (Eurosport) gezien?
zeer spectaculair, weet iemand meer hierover?
laat horen maar

fleurkio, de groeten

Arjan Schepers

Fleurkio <r.fl...@hccnet.nl> wrote in message

> weleens dat 4x4 vulkaanracen in IJsland (Eurosport) gezien?
> zeer spectaculair, weet iemand meer hierover?
> laat horen maar

Inderdaad zeer spectaculair. Volkssport nummer 1 op IJsland. Als iemand hier
meer over weet, dan ook graag aan mij vertellen :-)

--
Greetings, Arjan Schepers
"Save a tree, eat a beaver"

Robert de Jong

Arjan Schepers vond het nodig om op Mon, 16 Aug 1999 11:48:36 +0200 in
nl.sport.autosport te posten...

> Fleurkio <r.fl...@hccnet.nl> wrote in message
>
> Inderdaad zeer spectaculair. Volkssport nummer 1 op IJsland. Als iemand hier
> meer over weet, dan ook graag aan mij vertellen :-)

't is leuk om te zien en iedereen heet gunnar gunnarson of johan johanson
maar dat is ook alles
serieus:
gisteren toevallig op extreme machines nog wat info meeggepikt over de
auto's waarmee ze rijden
ze kosten 60.000 pond het stuk, zijn volledige zelfbouw en als je over
het water rijden draaien de wielen zo snel dat je het effect van een
stuiterende kei krijgt.

--
"If Microsoft is the answer, it must have been a VERY STUPID question!"

-=[Rubber Duckie]=-
Chaoten & Malloten
hp: http://start.at/rammstein
icq: 32758377

Arjan Schepers

Robert de Jong <robert-...@sintmaarten.nederlands.com> wrote in message

> 't is leuk om te zien en iedereen heet gunnar gunnarson of johan johanson
> maar dat is ook alles

LOL, of Vulkan Vulkanner, Siq Stiqsson, enzovoort :-)

Fleurkio

Robert de Jong heeft geschreven in bericht ...

> en als je over
>het water rijden draaien de wielen zo snel dat je het effect van een
>stuiterende kei krijgt.

? ooit weleens een steentje vlak over het water gegooid?
aquaplaneren over 1m diep water bedoel je, te gek gewoon en je zag de lui
die het gas 'liften' direct zinken (?), " 't was toch dieper dan het
leek..."
Gunnar Einarsson, Einar Gunnarsson, Einarsson Gunnarsson, Gunnarsson
Einarsson, dat moet wel incest zijn, vandaar dat het zo'n maf volkje is, wat
wil je op zo'n eiland...

Robert Fleurke
r.fl...@hccnet.nl
Fleurkio Racing (IPSC) 1999 GTP Champions
http://www.geocities.com/motorcity/shop/6450/
Clearview Racing (IIRS)
http://www.geocities.com/motorcity/speedway/6217

Robert de Jong

Fleurkio vond het nodig om op Mon, 16 Aug 1999 21:07:24 +0200 in
> [...]
> aquaplaneren over 1m diep water bedoel je, te gek gewoon en je zag de lui
> die het gas 'liften' direct zinken (?), " 't was toch dieper dan het

dat bedoel ik dus
ja ik dacht altijd "wat ondiep water"
maar dat was dus toch dieper

Arjan Schepers

> [...]

> Gunnar Einarsson, Einar Gunnarsson, Einarsson Gunnarsson, Gunnarsson

> Einarsson, dat moet wel incest zijn, vandaar dat het zo'n maf volkje is,

*LOL* !

Locutus of Borg

>LOL, of Vulkan Vulkanner, Siq Stiqsson, enzovoort :-)

Let er maar eens op, het is echt zo.

ps. Hebben jullie ook allemaal gehoor gegeven aan de oproep van Rick Bolt?
Een e-mail naar hem sturen met daarin dat je wilt dat NASCAR op Eurosport
komt.

Marcel

--

"NNNNAAAAAAASSSSCCCCAAAAAAARRRR!!!!!!!" Rick Bolt, Eurosport commentator.

http://computer-site.webjump.com
www.cyberfaze.demon.nl

Harald Boers

Locutus of Borg heeft geschreven in bericht
<934841016.15777....@news.demon.nl>...

>ps. Hebben jullie ook allemaal gehoor gegeven aan de oproep van Rick Bolt?
>Een e-mail naar hem sturen met daarin dat je wilt dat NASCAR op Eurosport
>komt.

Ikke wel in ieder geval. Of het echt wat uit haalt met die eigenwijze
Fransen daar bij Eurosport betwijfel ik, maar goed, wie weet helpt het.

Groeten,

Harald

Fleurkio

Locutus of Borg heeft geschreven in bericht
<934841016.15777....@news.demon.nl>...

</knip>

>ps. Hebben jullie ook allemaal gehoor gegeven aan de oproep van Rick Bolt?
>Een e-mail naar hem sturen met daarin dat je wilt dat NASCAR op Eurosport
>komt.

nee, maar ik heb liever dat ze CART live uitzenden ipv een vage spaanse
supercup/atletiek of zelfs NASCAR, ik ben in slaap gevallen vannacht(CART
herhaling) en had p.o. S Ducks post gelezen (results Midohio), wat een
sof...

btw wat is het email adress van onze NL eurosport commentators?

Fleurkio,

Patient: -Doctor please help me this disease is killing me,
I can't eat anything. I eat an apple, I shit an apple.
I eat some bread I shit some bread..-

Doctor: -Eat shit.. (origineel in het Engels...)

Harald Boers

Fleurkio heeft geschreven in bericht <7pbadk$7o8$1...@news.hccnet.nl>...

euro...@rickb.demon.nl

S Duck NL

Fleurkio schreef:

> [...]
> supercup/atletiek of zelfs NASCAR, ik ben in slaap gevallen vannacht(CART
> herhaling) en had p.o. S Ducks post gelezen (results Midohio), wat een

Fijn dat je mijn posting op prijs stelt :)

Ik heb de hele race gekeken vanmiddag en ja het eerste halfuur viel er
nauwelijks iets te beleven, dat kwam pas na de eerste pitstops. Toen bracht
Montoya wat leven in de brouwerij, door zo snel en agressief als ie kon
Franchitti en Tracy bij te halen en zelfs in te halen om daarna na zijn 2e
pitstop aan de leiding te blijven en zijn voorsprong te vergroten...

Maar Mid-Ohio is toch minder saai dan Hongarije, toch? :)

P.S.: Wall Jr. Weten jullie waar ik het over heb? :)

--
Regards,
S Duck from the Netherlands

CART Medic Drug Grand Prix of Cleveland
R.I.P. 1982 - 1999

Forza Ferrari!
Battle the Silberpfeile!

Locutus of Borg

>Ikke wel in ieder geval. Of het echt wat uit haalt met die eigenwijze
>Fransen daar bij Eurosport betwijfel ik, maar goed, wie weet helpt het.

Ja, precies. Maar je hebt voor je zelf in ieder geval wat gedaan he.

Marcel

Locutus of Borg

>btw wat is het email adress van onze NL eurosport commentators?

Of Rick het leuk vind weet ik niet maar zijn e-mail adres is (Rick Bolt)
euro...@rickb.demon.nl

Locutus of Borg

>Maar Mid-Ohio is toch minder saai dan Hongarije, toch? :)

Absoluut. F1 was helaas ff terug in de optocht mode :-((

Fleurkio

Locutus of Borg heeft geschreven in bericht
<934920948.20044....@news.demon.nl>...

>Of Rick het leuk vind weet ik niet maar zijn e-mail adres is (Rick Bolt)
>euro...@rickb.demon.nl

waarom zou ie het niet leuk vinden? hij krijgt alleen meer reacties dus
ondersteuning...

Robert Fleurke r.fl...@hccnet.nl
Fleurkio Racing http://www.geocities.com/motorcity/shop/6450/
Internet Pro Sports Car Series http://www.tedsweb.net/ipsc/
Clearview Racinghttp://www.geocities.com/motorcity/speedway/6217
Internet Indycar Racing Series http://www.tedsweb.net/iirs/

Harald Boers

S Duck NL heeft geschreven in bericht
<7pbd05$iah$1...@news.news-service.com>...

>P.S.: Wall Jr. Weten jullie waar ik het over heb? :)

Nou nee, wat bedoel je nou eigenlijk?

Groeten,

Harald

S Duck NL

Harald Boers schreef:

Ik had het over Al Unser, Jr. die in Mid-Ohio tegen de muur ("wall")
crashte.

Harald Boers

S Duck NL heeft geschreven in bericht
<7pdugg$71p$1...@news.news-service.com>...

>Ik had het over Al Unser, Jr. die in Mid-Ohio tegen de muur ("wall")
>crashte.

Huh? Volgens mij gleed hij gewoon door het gras en de grindbak tegen een
bandenstapel aan. Trouwens was wel weer een goede race met meer
inhaalakties dan de F1 in een heel jaar haalt.

Groeten,

Harald

S Duck NL

Harald Boers schreef:

Oke, een beter voorbeeld: Homestead. Al Unser Jr. en Naoki Hattori klappen
samen tegen de muur.

Trouwens, ik vind Dennis Vitolo, Shigeaki Hattori en Naoki Hattori maar
rijdende chicanes. Niks waard. Vitolo was alleen maar een meerijder in de US
500 en komend weekeind in Chicago zal het wel weer hetzelfde zijn.

The Fox

> [...]
US
>500 en komend weekeind in Chicago zal het wel weer hetzelfde zijn.

S Duck, jonge, eigenlijk vind ik jou een hele goede poster. De meeste items
heb ik niets aan toe te voegen. Sterker nog, ik leer er soms zelfs van. Maar
deze keer sla je de plank volledig mis. Zonder verliezers heb je namelijk
geen winnaar.Waar zouden al die coureurs staan als er maar, pakweg 6
deelnemers zouden zijn? Ten eerste kunnen ze nu zeggen: " ik ben de beste
van 22, 24, 26 ",of ga zo maar door. Tevens is het natuurlijk voor de
spanning veel leuker als de ene rijder wel opgehouden wordt door een
achterblijver, terwijl nummer twee in de race er net op een gunstig punt wel
direct voorbij kan.
Trouwens een onervaren achterblijver kan de race-uitslag nog ingrijpender
beīnvloeden, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar, "voowal doowgaan" met posten,

Grrrrr, the Fox.