Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

voorstadium van kanker

2 views
Skip to first unread message

Viola

unread,
Nov 10, 2009, 5:42:08 PM11/10/09
to
Vanaf je 30ste krijgen alle vrouwen een oproepje voor bevolkingsonderzoek,
voor baarmoederhalskanker, je raadt het al.. Viooltje ook, pap3b ontdekt.
Het schijnt dat 80% van alle vrouwen besmet worden met het HPV virus, en
soms ruimt je lichaam dat zelf op, soms niet.
Viooltje dus blijkbaar ook niet zelf (altijd zwak ziek misselijk ;)).
600 a 700 vrouwen krijgen per jaar baarmoederhalskanker, 200 gaan ervan
dood.

maarrr.. dus is dus een voorstadium, geen kanker zelf.

krijgen mannen eigenlijk ook een bevolkingsonderzoek? mijn moeder miste haar
laatste bevolkingsonderzoek borstkanker (vanwege dat het zo'n pijn deed je
borsten in een mammografie te stoppen, ze kwam elke keer bont en blauw
terug), daarom is de kanker al uitgezaaid, en is er geen behandeling meer
mogelijk, ze is 59, fijn.
1 op de 8 vrouwen krijgt borstkanker.

Dus.. onze dochters krijgen baarmoederhalskanker, moeders borstkanker. En
die mannen dan?

Mooie boel, die mannen neuken maar, ze beginnen oorlogen, ze staan aan
topfuncties van grote multinationals die maar beslissen dat milieunormen net
tot op de uiterste grens doorgedreven moeten worden (winst boven alles) en
hun dochters en vrouwen maar kanker krijgen.

Mooie boel, bij deze begin ik een revolutie!! Wie doet er mee?

Ximinez

unread,
Nov 10, 2009, 6:01:37 PM11/10/09
to
Viola wrote:
> Vanaf je 30ste krijgen alle vrouwen een oproepje voor
> bevolkingsonderzoek, voor baarmoederhalskanker, je raadt het al..
> Viooltje ook, pap3b ontdekt.
> Het schijnt dat 80% van alle vrouwen besmet worden met het HPV virus, en
> soms ruimt je lichaam dat zelf op, soms niet.
> Viooltje dus blijkbaar ook niet zelf (altijd zwak ziek misselijk ;)).
> 600 a 700 vrouwen krijgen per jaar baarmoederhalskanker, 200 gaan ervan
> dood.
>
> maarrr.. dus is dus een voorstadium, geen kanker zelf.
>
> krijgen mannen eigenlijk ook een bevolkingsonderzoek? mijn moeder miste
> haar laatste bevolkingsonderzoek borstkanker (vanwege dat het zo'n pijn
> deed je borsten in een mammografie te stoppen, ze kwam elke keer bont en
> blauw terug), daarom is de kanker al uitgezaaid, en is er geen
> behandeling meer mogelijk, ze is 59, fijn.
> 1 op de 8 vrouwen krijgt borstkanker.
>
> Dus.. onze dochters krijgen baarmoederhalskanker, moeders borstkanker.
> En die mannen dan?

Prostaatkanker, teelbalkanker en peniskanker.

> Mooie boel, die mannen neuken maar, ze beginnen oorlogen, ze staan aan
> topfuncties van grote multinationals die maar beslissen dat milieunormen
> net tot op de uiterste grens doorgedreven moeten worden (winst boven
> alles) en hun dochters en vrouwen maar kanker krijgen.
>
> Mooie boel, bij deze begin ik een revolutie!! Wie doet er mee?

Als je nou in een god geloofde kon je die de schuld geven.

X.

MK

unread,
Nov 10, 2009, 7:04:46 PM11/10/09
to
Ximinez <xim...@myown.mailcan.com> wrote in
news:84d30$4af9f0da$3ec268af$12...@news.chello.nl:

>> Dus.. onze dochters krijgen baarmoederhalskanker, moeders borstkanker.
>> En die mannen dan?
>
> Prostaatkanker, teelbalkanker en peniskanker.
>

En zelfs borstkanker ook (als ik Humo van verleden week mag geloven)

K

--
"To first order everything is linear"

Viola

unread,
Nov 10, 2009, 6:59:06 PM11/10/09
to

"Ximinez" <xim...@myown.mailcan.com> wrote in message
news:84d30$4af9f0da$3ec268af$12...@news.chello.nl...

>> Dus.. onze dochters krijgen baarmoederhalskanker, moeders borstkanker. En
>> die mannen dan?
>
> Prostaatkanker, teelbalkanker en peniskanker.

maar geen bevolkingsonderzoek?

>> Mooie boel, die mannen neuken maar, ze beginnen oorlogen, ze staan aan
>> topfuncties van grote multinationals die maar beslissen dat milieunormen
>> net tot op de uiterste grens doorgedreven moeten worden (winst boven
>> alles) en hun dochters en vrouwen maar kanker krijgen.
>>
>> Mooie boel, bij deze begin ik een revolutie!! Wie doet er mee?
>
> Als je nou in een god geloofde kon je die de schuld geven.

of mn laptop op schoot?

MK

unread,
Nov 10, 2009, 7:21:19 PM11/10/09
to
MK <ne...@masterkbe.cjb.net> wrote in
news:Xns9CC0B298...@194.134.0.61:

> Ximinez <xim...@myown.mailcan.com> wrote in
> news:84d30$4af9f0da$3ec268af$12...@news.chello.nl:
>
>>> Dus.. onze dochters krijgen baarmoederhalskanker, moeders borstkanker.
>>> En die mannen dan?
>>
>> Prostaatkanker, teelbalkanker en peniskanker.
>>
>
> En zelfs borstkanker ook (als ik Humo van verleden week mag geloven)

http://www.humo.be/tws/deze-week/18911/mannen-met-borstkanker-1-op-de-640-
krijgt-het.html
of,
http://tinyurl.com/yba8e35

Faye

unread,
Nov 10, 2009, 8:18:42 PM11/10/09
to
In article <4af9ec3d$1...@news4us.nl>, "Viola" <vi...@viola.invalid>
wrote:

> Mooie boel, bij deze begin ik een revolutie!! Wie doet er mee?

Heb ik allang gedaan. :-)

cheerIO,

Faye.
-------------------------
wier zus op haar 25e baarmoederhalskanker kreeg.

--
My cat is trying quantum physics. He wants to be everywhere at once.

Ximinez

unread,
Nov 11, 2009, 2:15:22 AM11/11/09
to
Viola wrote:
>
> "Ximinez" <xim...@myown.mailcan.com> wrote in message
> news:84d30$4af9f0da$3ec268af$12...@news.chello.nl...
>
>>> Dus.. onze dochters krijgen baarmoederhalskanker, moeders
>>> borstkanker. En die mannen dan?
>>
>> Prostaatkanker, teelbalkanker en peniskanker.
>
> maar geen bevolkingsonderzoek?

Een bevolkingsonderzoek doen ze alleen als de kosten de baten
overtreffen. Prostaatkanker treft vooral oudere mannen, die waarsch.
toch regelmatig op het spreekuur verschijnen en dan even onderzocht
kunnen worden.

Teelbal en peniskanker komen - meen ik - maar weinig voor.

>>> Mooie boel, die mannen neuken maar, ze beginnen oorlogen, ze staan
>>> aan topfuncties van grote multinationals die maar beslissen dat
>>> milieunormen net tot op de uiterste grens doorgedreven moeten worden
>>> (winst boven alles) en hun dochters en vrouwen maar kanker krijgen.
>>>
>>> Mooie boel, bij deze begin ik een revolutie!! Wie doet er mee?
>>
>> Als je nou in een god geloofde kon je die de schuld geven.
>
> of mn laptop op schoot?

Die hadden we vroeger niet en toen gingen we ook dood aan kanker.

X.

Mdmeenken

unread,
Nov 11, 2009, 2:37:37 AM11/11/09
to

"Ximinez" <xim...@myown.mailcan.com> schreef in bericht
news:84d30$4af9f0da$3ec268af$12...@news.chello.nl...

maar vrouwen leven gemiddeld toch maar even langer dan mannen,

dus ik zou nog maar even wachten met die revolutie!!

marten

Tom

unread,
Nov 11, 2009, 4:51:16 AM11/11/09
to
Viola wrote:

> krijgen mannen eigenlijk ook een bevolkingsonderzoek?

In de afgelopen jaren is er een bevolkingsonderzoek bij de GGD'en geweest
naar hartklachten en hoge bloeddruk bij 55+-mannen, omdat die meer een
risicogroep vormen dan vrouwen. Of dat bevolkingsonderzoek nog wordt
gehouden weet ik niet; de huisartsen nemen momenteel veel preventief
onderzoek over.

> mijn moeder
> miste haar laatste bevolkingsonderzoek borstkanker (vanwege dat het
> zo'n pijn deed je borsten in een mammografie te stoppen, ze kwam elke
> keer bont en blauw terug), daarom is de kanker al uitgezaaid, en is
> er geen behandeling meer mogelijk, ze is 59, fijn.
> 1 op de 8 vrouwen krijgt borstkanker.
>
> Dus.. onze dochters krijgen baarmoederhalskanker, moeders
> borstkanker. En die mannen dan?

Prostaatkanker, testikelkanker, relatief veel vaker dikke-darmkanker dan
vrouwen, peniskanker. Overigens is er ook een (kleine) groep mannen die wel
degelijk aan borstkanker lijdt; dus echt exclusief voor vrouwen is
borstkanker niet.

> Mooie boel, die mannen neuken maar,

Vrouwen neuken niet? Met wie doen al die mannen het dan?

Tom.


Anneke.A

unread,
Nov 11, 2009, 5:50:24 AM11/11/09
to

"Ximinez" <xim...@myown.mailcan.com> wrote in message
news:f03f2$4afa6491$3ec268af$33...@news.chello.nl...

> Viola wrote:
>>
>> "Ximinez" <xim...@myown.mailcan.com> wrote in message
>> news:84d30$4af9f0da$3ec268af$12...@news.chello.nl...
>>
>>>> Dus.. onze dochters krijgen baarmoederhalskanker, moeders borstkanker.
>>>> En die mannen dan?
>>>
>>> Prostaatkanker, teelbalkanker en peniskanker.
>>
>> maar geen bevolkingsonderzoek?
>
> Een bevolkingsonderzoek doen ze alleen als de kosten de baten overtreffen.
> Prostaatkanker treft vooral oudere mannen, die waarsch. toch regelmatig op
> het spreekuur verschijnen en dan even onderzocht kunnen worden.

Niks kosten/baten. Een jaarlijks anaal touch� is niet iedereens hobby.
Vooral stoer blijven doen jongere domme mannen. Bij oudere mannen groeien de
meeste prostaatkankersoorten veel langzamer dan bij jonge mannen.

A


Viola

unread,
Nov 11, 2009, 6:04:18 PM11/11/09
to

" Mdmeenken" <mdme...@hetnet.nl> wrote in message
news:4afa69c0$0$1651$703f...@textnews.kpn.nl...

>>> Mooie boel, bij deze begin ik een revolutie!! Wie doet er mee?
>
> maar vrouwen leven gemiddeld toch maar even langer dan mannen,
>
> dus ik zou nog maar even wachten met die revolutie!!


ja dat komt omdat ze taaier zijn.. dus maak je vrouwen flink ziek, ze gaan
door helse pijnen, ze worden er taaier van en leven vervolgens langer.

hee dat lijkt de zelfde filosofie als je kinderen een kut-jeugd bezorgen:
dan krijg je tenminste interessante kinderen

Viola

unread,
Nov 11, 2009, 6:05:23 PM11/11/09
to

"Faye" <divor...@invalid.gmail.com> wrote in message
news:divorytaur-14EFD...@fb1.euro.net...

> In article <4af9ec3d$1...@news4us.nl>, "Viola" <vi...@viola.invalid>

Faye.


> -------------------------
> wier zus op haar 25e baarmoederhalskanker kreeg.
>
> --

hoe liep dat af?

> My cat is trying quantum physics. He wants to be everywhere at once.

en hoe liep dat af? ;)

Viola

unread,
Nov 11, 2009, 6:06:48 PM11/11/09
to

"Tom" <geen...@ikgeenspam.invalid> wrote in message
news:hde1eq$1j9q$1...@nl-news.euro.net...
> Viola wrote:

>> Mooie boel, die mannen neuken maar,
>
> Vrouwen neuken niet? Met wie doen al die mannen het dan?
>
> Tom.
>
>


nou geloof me, het zijn altijd die kerels die hem zonder condoom er in
willen prikken


+daarom houden vrouwen hun kop ook altijd bij veel dingen tegelijk:
voorkomen van zwangerschap+

Hans Vosgezang

unread,
Nov 11, 2009, 7:07:55 PM11/11/09
to

"Viola" <vi...@viola.invalid> schreef in bericht
news:4af9ec3d$1...@news4us.nl...

> Vanaf je 30ste krijgen alle vrouwen een oproepje voor bevolkingsonderzoek,
> voor baarmoederhalskanker, je raadt het al.. Viooltje ook, pap3b ontdekt.
> Het schijnt dat 80% van alle vrouwen besmet worden met het HPV virus, en
> soms ruimt je lichaam dat zelf op, soms niet.
> Viooltje dus blijkbaar ook niet zelf (altijd zwak ziek misselijk ;)).
> 600 a 700 vrouwen krijgen per jaar baarmoederhalskanker, 200 gaan ervan
> dood.
>
> maarrr.. dus is dus een voorstadium, geen kanker zelf.
>
> krijgen mannen eigenlijk ook een bevolkingsonderzoek? mijn moeder miste
> haar laatste bevolkingsonderzoek borstkanker (vanwege dat het zo'n pijn
> deed je borsten in een mammografie te stoppen, ze kwam elke keer bont en
> blauw terug), daarom is de kanker al uitgezaaid, en is er geen behandeling
> meer mogelijk, ze is 59, fijn.
> 1 op de 8 vrouwen krijgt borstkanker.
>
> Dus.. onze dochters krijgen baarmoederhalskanker, moeders borstkanker. En
> die mannen dan?

Ja waarom wij niet? (bummer)

Wim van Bemmel

unread,
Nov 11, 2009, 7:14:11 PM11/11/09
to

Die krijgen, mits niet al te piepjong, jaarlijks minstens een keer een
vinger in hun reet om de prostaat te laten voelen. Arme huisarts die dat
telkens weer doet..
Maar was het alleen de huisarts maar...

--
Groet, salut, Wim.

Faye

unread,
Nov 12, 2009, 6:52:15 AM11/12/09
to
In article <4afb4336$1...@news4us.nl>, "Viola" <vi...@viola.invalid>
wrote:

> "Faye" <divor...@invalid.gmail.com> wrote in message
> news:divorytaur-14EFD...@fb1.euro.net...
> > In article <4af9ec3d$1...@news4us.nl>, "Viola" <vi...@viola.invalid>
>
> Faye.
> > -------------------------
> > wier zus op haar 25e baarmoederhalskanker kreeg.
> >
> > --
>
> hoe liep dat af?

Ze is nu veertig en kan met moeite halve dagen werken wegens
vermoeidheid. Haar darmen zijn door bestraling zodanig beschadigd dat ze
met sondevoeding leeft, kinderen kon ze wel vergeten want alles in qua
baarmoeder en dergelijke is kapotgestraald. Elk beetje virus of bacterie
dat de darmen of nieren aanvalt wordt ze heel ziek van.

Maar ze leeft nog een probeert van het leven te genieten.



> > My cat is trying quantum physics. He wants to be everywhere at once.
>
> en hoe liep dat af? ;)

Hij is nog steeds bezig. :-)

cheerIO,

Faye.
--------------------
tjonge wat kan zo'n jonge kat stuiteren.

--

Viola

unread,
Nov 27, 2009, 8:46:20 PM11/27/09
to

"Viola" <vi...@viola.invalid> wrote in message
news:4af9ec3d$1...@news4us.nl...

> Vanaf je 30ste krijgen alle vrouwen een oproepje voor bevolkingsonderzoek,
> voor baarmoederhalskanker, je raadt het al.. Viooltje ook, pap3b ontdekt.
> Het schijnt dat 80% van alle vrouwen besmet worden met het HPV virus, en
> soms ruimt je lichaam dat zelf op, soms niet.
> Viooltje dus blijkbaar ook niet zelf (altijd zwak ziek misselijk ;)).
>
> Mooie boel, bij deze begin ik een revolutie!! Wie doet er mee?

revolutie is even uitgesteld... tot ik me weer beter voel.

filmpje van de behandeling:
http://www.ifcpc.org/Healthcare_Professionals/Videos/
alleen was mijne baby roze en niet zo paars en ziek...
OJ mag ik ff invalidewagentje van je lenen??


Emagix

unread,
Dec 1, 2009, 2:37:30 PM12/1/09
to

Goh, ik heb heel wat gemist, geloof ik!

0 new messages