Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Gordon voelt zich genaaid!

0 views
Skip to first unread message

Marc W

unread,
Sep 10, 2009, 10:23:00 AM9/10/09
to
http://www.telegraaf.nl/prive/4800046/__Gordon_voelt_zich_genaaid__.html?p=1,1

Super homo Gordon die zegt dat ie zich genaaid voelt....?

Het lijkt wel een voorzetje naar Koefnoen!

Django

unread,
Sep 10, 2009, 11:04:06 AM9/10/09
to

"Marc W" <myoso...@gmail.com> schreef in bericht
news:bc4be4dd-b09d-446b...@o41g2000yqb.googlegroups.com...

> http://www.telegraaf.nl/prive/4800046/__Gordon_voelt_zich_genaaid__.html?p=1,1
>
> Super homo Gordon die zegt dat ie zich genaaid voelt....?
>
> Het lijkt wel een voorzetje naar Koefnoen!


Die gordon is gewoon een smerige stink etter van het zuiverste water. Die
gozer moeten ze doodschieten. Wat een teringlul.

0 new messages