Zweden: 20 van de 23 doden zijn gevaccineerd

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Zweden: 20 van de 23 doden zijn gevaccineerd

https://dissident.one/2021/11/18/23428/

In week 42 waren slechts 3 van de 23 mensen die in covid-19 als dood waren geregistreerd, niet gevaccineerd. Dat blijkt uit het laatste wekelijkse rapport van de Swedish Public Health Agency, meldt Fria Tider.

Door de vertraging in de melding van bevestigde sterfgevallen richten de analyses in de weekrapportage zich vooral op gegevens over de overledenen tot twee weken geleden.

“In week 42 zijn tot nu toe 23 bevestigde gevallen dood gemeld. Daarvan waren er 3 niet gevaccineerd”, schrijft FHM.

In de voorgaande drie weken was het gemiddelde 40 sterfgevallen per week. Van de gemelde sterfgevallen in week 42 zijn 18 sterfgevallen gemeld onder mensen met thuiszorg of in verpleeghuizen. De gemiddelde leeftijd voor alle sterfgevallen was 83 jaar voor de weken 39-42 en 82 jaar voor de hele pandemie.

In week 42 lag de sterfte binnen de normale marge voor het seizoen volgens het oversterftemodel EuroMoMo, schrijft FHM.

* * *
Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.

https://tinyurl.com/Scotland-covid

PauL

Op Fri, 26 Nov 2021 02:35:43 -0800 (PST) schreef Eli Kesef:

> Zweden: 20 van de 23 doden zijn gevaccineerd

--->
Sciensano keek naar de vaccinatiestatus van 105 Belgen die in de periode
van 6 september tot 17 oktober 2021 stierven aan Covid-19. Van de dertien
Belgen tussen 18 en 54 jaar die in die periode bezweken, waren er twaalf
niet gevaccineerd. (---)

Wie tussen 55 en 64 jaar oud is en dubbel gevaccineerd, heeft maar 1 kans
op 1 miljoen om te sterven aan Covid-19, terwijl die kans bij de
niet-gevaccineerden 47 op 1 miljoen is.
<---

https://www.hln.be/wetenschap-en-planeet/niet-gevaccineerden-tussen-55-en-64-jaar-hebben-tot-vijftig-keer-meer-kans-om-te-sterven-aan-covid-19~a5ba88bf/

Je zal toch begrijpen dat, gezien ik in die laatste leeftijdscategorie val,
ik eens heel hard moet lachen met jouw oneindig gezwets?