2.620 dode baby’s na vaccinatie en meldingen van vreselijke bijwerkingen

nastyho...@gmail.com

Bs"d

2.620 dode baby’s na vaccinatie en meldingen van vreselijke bijwerkingen

https://dissident.one/2021/11/25/2-620-dode-babys-na-vaccinatie-en-meldingen-van-vreselijke-bijwerkingen/

Studie: Tot 91% miskramen indien gevaccineerd voor 20e week

Vanaf 12 november heeft het US Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) 2.620 fatale miskramen geregistreerd na vaccinatie met Covid 19. Met 2.015 gevallen is BioNTech/Pfizer de trieste leider, gevolgd door Moderna met 689 dode baby’s. Het Janssen-vaccin van Johnson & Johnson is in verband gebracht met 100 miskramen. Maar er zijn ook vreselijke berichten over misvormingen en de ernstigste gevolgen van vaccinatie bij baby’s – de soms ondraaglijk wrede foto’s van de arme, lijdende kleintjes zijn letterlijk hartverscheurend, meldt Wochenblick.

2.620 dode baby’s geregistreerd na Corona-vaccinaties in VAERS
Miskramen: momenteel (op 12 november) 2.015 sterfgevallen van baby’s na BioNTech/Pfizer en 689 na Moderna. Johnson & Johnson met 100 doden
Tot 91% miskramen indien gevaccineerd voor 20e week
Angstaanjagende berichten over ernstige bijwerkingen van vaccins bij baby’s
Britse begrafenisondernemer meldt tien keer zoveel dode baby’s

Op de website van Medalerts, die de VAERS-gegevens verwerkt, wordt erop gewezen dat sommige gevallen meerdere vaccinaties en symptomen hebben. Daarom kan één enkel geval meerdere vermeldingen in de tabel veroorzaken. Daarom is het totale aantal groter dan 2620 (het aantal gevonden gevallen) en is het totale percentage groter dan 100 procent.

Hier is het overzicht van miskramen na Corona vaccinatie:

Bron: Medalerts.org

In de afgelopen 11 maanden zijn er dus meer sterfgevallen bij baby’s na COVID-19-vaccinaties geweest dan de 2.225 gevallen die zich in meer dan 30 jaar na alle vaccins samen hebben voorgedaan. In oktober gaf het New England Journal of Medicine toe dat de oorspronkelijke studie op basis waarvan de Amerikaanse gezondheidsautoriteit CDC en de geneesmiddelenautoriteit FDA de vaccinaties voor zwangere vrouwen hadden aanbevolen, gebreken vertoonde.
CDC Wetenschappers hebben data gemanipuleerd om aan te tonen dat de Covid-19 vaccins veilig zijn voor zwangere vrouwen

Na vaccinatie tegen Corona: miskramen komen tot 8 keer vaker voor

Inmiddels hebben Nieuw-Zeelandse onderzoekers een nieuwe studie uitgevoerd met gebruikmaking van de oorspronkelijke gegevens en zijn tot de conclusie gekomen dat miskramen 7 tot 8 maal vaker voorkwamen dan uit de oorspronkelijke resultaten bleek. En toch blijven de CDC en de FDA vaccinatie van zwangere vrouwen aanbevelen, ook al blijkt uit een gedegen analyse van de oorspronkelijke gegevens dat 82% tot 91% van de zwangere vrouwen een miskraam krijgt als hun ongeboren kind nog geen 20 weken oud is.
Britse begrafenisondernemer: dode babys stapelen zich op in mortuaria

Begrafenisondernemer: nooit zoveel dode baby’s

Hier is nog een video van een begrafenisondernemer in het Verenigd Koninkrijk. Hij beweert dat de afgelopen herfst een van de traagste periodes was wat sterfgevallen betreft. Maar toen de COVID-19 injecties werden geïntroduceerd, begon het aantal sterfgevallen dramatisch toe te nemen, zegt hij. In het begin waren het oudere mensen, zegt hij, maar in april waren het veel mensen van in de 30 en 40. Velen van hen stierven aan myocarditis, zegt hij. Maar nu is er een ongekend aantal sterfgevallen onder pasgeborenen – tien keer zoveel. Sommigen zijn voldragen, anderen prematuur, meldt hij.

More Coincidences?? pic.twitter.com/roiJvbSulP

— Dr. Urso (@richardursomd) November 24, 2021

* * *
Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.

http://tiny.cc/prim-enemy

Loetje

Op 26-11-2021 om 11:46 schreef nastyho...@gmail.com:
> Bs"d
>
> 2.620 dode baby’s na vaccinatie en meldingen van vreselijke bijwerkingen
>
> https://dissident.one/2021/11/25/2-620-dode-babys-na-vaccinatie-en-meldingen-van-vreselijke-bijwerkingen/

Terwijl wereldwijd de samenleving in een onvoorstelbare crisis verkeert.
Terwijl toenemende chaos, ontreddering en paniek dreigt, verlustigen
(neo)fascistische groeperingen er zich in om verwarring, onzekerheid,
angst en paniek te zaaien.

Van welke fascistische organisatie ben jij lid en hoeveel betalen ze je
om deze uiterst kwetsbare samenleving te overspoelen met geruchten,
nepnieuws en complotdenken? Probeer eens iets positiefs te bedenken.

Paniek, angst en verwarring zaaien is fascistisch dus misdadig.

Loetje