Weer dode door vaccinatie

Kees van den Doel

Sep 19, 2021, 5:00:42 PMSep 19
Leuk artiekeltje op geenstijl.nl. Voordat de Z8e Deler het potst pots ik het lekker.

De Nederlander die op het festival Extrema Outdoor in België onwel werd en overleed (b)lijkt Jean-Paul Roels te zijn, zo maken we op uit de rouwberichten en steunbetuigingen op zijn Facebookpagina. JP was een soort pocket-Willem Engel met een matige cameraradar. Hij streed tegen de QR-maatschappij, maar zat tevens vrij diep in het konijnenholletje met een actieve strijd tegen het 'onveilige' coronavaccin, wat zich uitte in onhebbelijk dedain richting wél gevaccineerden. Want sjonge jonge wat is het vaccin toch onveilig, sjonge jonge wat is ivermectine toch een wondermiddel, sjonge jonge wat zijn gevaccineerden toch superdomme idioten, en trouwens, als zo'n vaccin zo goed werkt: hoe verklaar je dan de 'onwel wordingen en andere vage klachten met desastreuze afloop?' U weet wel, een vaccin gemaakt door de knapste medische koppen ter wereld, getoetst door onafhankelijke medicijnautoriteiten, in klinische proeven getest op tienduizenden mensen, streng gereguleerd op het gebied van bijwerkingen. Vaccins ook die bewezen effectief zijn en voor 98% beschermen tegen ziekenhuis- en ic-opname, wat resulteert in een vijftig keer kleinere kans op ziekenhuisopname dan een niet-gevaccineerd persoon. Je ziet het pas als je het door hebt.

Wat Jean-Paul wél bij zich had, waren xtc-pillen met een gevaarlijke hoeveelheid MDMA, vage pillen die hij mogelijk in Pishokje 2 heeft overgekocht van een zwerver met vijf tanden en een bruine hand, want het wc-papier was op. Pillen gemaakt door Terence en Danny in een tot pillendrukkerij omgebouwde houtschuur aan een zandweg ergens in Oost-Brabant. Terence had op de mavo ooit een 6,2 voor Scheikunde dus is hij chef grondstoffen mixen, terwijl Danny weleens een eitje heeft gebakken en dat maakt ook van zijn persoontje de perfecte drugskok. Een kok van pillen die weliswaar lekker zijn, maarook kunnen leiden tot hoofdpijn, misselijkheid, braakneigingen, hartkloppingen, pijn in de hartstreek, hoge koorts, bewegingsstoornissen en het einde.

En nu is Jean-Paul dood. Misschien door pillen, misschien was hij stiekem tóch gevaccineerd. RIP JP.

PauL

Sep 19, 2021, 11:49:20 PMSep 19
Op Sun, 19 Sep 2021 14:00:41 -0700 (PDT) schreef Kees van den Doel:

> En nu is Jean-Paul dood. Misschien door pillen, misschien was hij stiekem tóch gevaccineerd. RIP JP.

Het Laatste Nieuws bericht daarover het volgende:

--->
In de pillen die de overleden vijftiger in zijn bezit had op het
dancefestival Extrema Extra, zijn de relatief onbekende maar uiterst
gevaarlijke stoffen methylone en 3-MMC gevonden. Dat bevestigt toxicoloog
Jan Tytgat van de KU Leuven. “We weten nog altijd niet goed wat de
gevolgen van zo'n stoffen zijn. Bovendien worden ze door
dealers gepromoot als ‘veilige' drugs.”
<---

Zo zie je maar weer hoe hypocriet die vaccinofoben zijn.

Kees van den Doel

Sep 20, 2021, 1:16:39 AMSep 20
On Sunday, September 19, 2021 at 8:49:20 PM UTC-7, PauL wrote:

> [...]
> Jan Tytgat van de KU Leuven. “We weten nog altijd niet goed wat de
> gevolgen van zo'n stoffen zijn. Bovendien worden ze door

Die Tietreet zegt eerst dat die stoffen "relatief onbekend" zijn dus hoe
weet die Tietenreet dan dat ze "uiterst gevaarlijk" zijn, ook in oog8ing
nemende dat "we nog altijd niet goed weten wat de gevolgen van zo'n
[SIC] stoffen zijn" behalve dan zeker dat het "uiterst gevaarlijke"
stoffen zijn.

Wetenschap op z'n Belgies zeker.

Pancho Sanza

Sep 20, 2021, 7:03:26 PMSep 20
PauL ha scrittu:

DOOD !!!

(Spelende vrouw, wat heb je nou geleerd?)

>Het Laatste Nieuws bericht daarover het volgende:

Ook wel een beetje een sensatiekrantje, eigenlijk.

>In de pillen die de overleden vijftiger in zijn bezit had op het
>dancefestival Extrema Extra, zijn de relatief onbekende maar uiterst
>gevaarlijke stoffen methylone en 3-MMC gevonden.

Dat is toch wel de ultieme ironie, de vaccivrezer die, hoort zegt het
voort! eenieder die het al dan niet wil horen waarschuwt voor de
gevolgen van de vermeende enge troep die je binnenkrijgt door zo'n
corona prikkie, maar intussen wel doodgemoedereerd rare pilletjes van
onbekende samenstelling naar binnen werkt.

En dat dan met de dood moet bekopen.

>Zo zie je maar weer hoe hypocriet die vaccinofoben zijn.

Ik heb sterk de indruk dat deze overjarige gabber gewoonweg te dom was
om zich zijn eigen hypocrisie te realiseren.

--
Pancho