CDC-studie: Gevaccineerden “niet minder besmettelijk” dan ongevaccineerden

nastyho...@gmail.com

Bs"d

CDC-studie: Gevaccineerden “niet minder besmettelijk” dan ongevaccineerden

https://www.frontnieuws.com/cdc-studie-gevaccineerden-niet-minder-besmettelijk-dan-ongevaccineerden/

Het maakt voor de infectiositeit niet uit of iemand tegen Covid-19 is ingeënt of niet. Dit wordt duidelijk gemaakt in een nieuwe studie van de Amerikaanse gezondheidsautoriteit CDC. Het concept van vaccinpassen wordt zo opnieuw tot absurditeit gereduceerd, bericht Report24.news.

Uit een deze week gepubliceerde voorpublicatie van een studie van het Covid Response Team van de Amerikaanse regering bij de Centers for Disease Control and Prevention (CDC) blijkt dat gevaccineerde mensen “niet minder infectieus” zijn dan ongevaccineerde mensen. In de studie werden gedetineerden in een federale gevangenis met een hoge vaccinatiegraad dagelijks getest tijdens een uitbraak van de SARS-CoV-2 Delta-variant.

Het onderzoek was zeer grondig. Gevangenen die positief testten op SARS-CoV-2 ondergingen, als zij daartoe bereid waren, gedurende 10 opeenvolgende dagen PCR-tests en rapporteerden hun symptomen op een vragenlijst. De onderzoekers voerden op een groot deel van de 978 verzamelde monsters een sequentieanalyse van het volledige genoom en een virale cultuuranalyse uit, waardoor zij de duur van de PCR-positiviteit en de en de positiviteit van de virus-cultuur konden beoordelen.

Er waren in totaal 95 deelnemers, van wie 78 (82%) dubbel waren gevaccineerd en 17 (18%) niet dubbel waren gevaccineerd. Twee deelnemers hadden slechts één dosis gekregen en 15 niet. Er werden geen significante verschillen gevonden tussen de dubbel gevaccineerden en de niet-dubbel gevaccineerden, noch in de duur van de PCR-positiviteit (13 dagen elk), noch in de duur van de kweek-positiviteit (5 dagen elk). Het maakte gewoon niet uit of ze gevaccineerd waren of niet.

De auteurs concluderen dat “professionals in de geneeskunde en de volksgezondheid gevaccineerde personen die besmet raken met SARS-CoV-2 niet als minder besmettelijk moeten beschouwen dan ongevaccineerde personen”. Deze studie bevestigt dus oudere Britse gegevens (cf. 1.7.1).
Extreme vaccin-schade: 74-jarige man verliest huid na Covid-19 vaccin

Vaccinpassen zijn volkomen nutteloos

Aan de ene kant klinkt dit als goed nieuws voor de strijd tegen vaccinpassen, vaccinatie-eisen en alle andere op vaccinatie gebaseerde beperkingen en discriminatie. Anderzijds is het misschien geen goed nieuws om een einde te maken aan algemene beperkingen en interventies. De auteurs stellen: “Deze bevindingen zijn van cruciaal belang, vooral in gemeenschapsomgevingen waar virale overdracht kan leiden tot grote uitbraken.” Dit suggereert dat zij van mening zijn dat het gebrek aan doeltreffendheid tegen overdracht een reden is om meer in het algemeen in te grijpen om “grote uitbraken” in “gemeenschapsmilieus” te voorkomen.

Het kan een lange winter worden. Covid-19 kan niet worden bestreden met de grotendeels nutteloze experimentele vaccins die overal worden verspreid. In plaats daarvan zou men moeten vertrouwen op natuurlijke immuniteit door normale infecties. Dit gaat lang mee en is ook veel effectiever.

* * *
Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.

https://tinyurl.com/blame-ineffective

Loetje

Op 26-11-2021 om 07:26 schreef nastyho...@gmail.com:
> Bs"d
>
> CDC-studie: Gevaccineerden “niet minder besmettelijk” dan ongevaccineerden

Terwijl wereldwijd de samenleving in een onvoorstelbare crisis verkeert.
Terwijl toenemende chaos, ontreddering en paniek dreigt, verlustigen
(neo)fascistische groeperingen er zich in om verwarring, onzekerheid,
angst en paniek te zaaien.

Van welke fascistische organisatie ben jij lid en hoeveel betalen ze je
om deze uiterst kwetsbare samenleving te overspoelen met geruchten,
nepnieuws en complotdenken?

Probeer eens iets positief te bedenken!

Paniek, angst en verwarring zaaien is fascistisch dus misdadig.

Loetje

Jos Bergervoet

On 21/11/26 11:12 AM, Loetje wrote:

> Terwijl wereldwijd de samenleving in een onvoorstelbare crisis verkeert.

Mag het CDC *daarom* geen studie meer doen? Je komt wat vreemd over..

> ..
> Probeer eens iets positief te bedenken!

Zou het niet verstandiger zijn om eerst die "onvoorstelbare crisis"
op te lossen waarover je schrijft, in plaats van een roze bril op
te zetten?

> Paniek, angst en verwarring zaaien is fascistisch dus misdadig.

Maar is jouw claim over een "onvoorstelbare crisis" dan fascistisch,
Loetje? (En dus misdadig? Zo'n opmerking zaait toch paniek, angst en
verwarring?!)

--
Jos

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Nuttige idioten noemen nu al onderzoeken van het CDC "nepnieuws". :(

Veel idioter wordt het niet...

http://tinyurl.com/stupidity-xxl

Pancho Sanza

Jos Bergervoet ha scrittu:

> [...]

>Maar is jouw claim over een "onvoorstelbare crisis" dan fascistisch,
>Loetje? (En dus misdadig? Zo'n opmerking zaait toch paniek, angst en

Het zijn potsen als deze waardoor ik sterk de indruk heb dat jij alleen
maar aan die Covid discussie meedoet om een beetje te zuigen en te
klieren.

Of je bent gewoon niet wijzer, dat kan natuurlijk ook.

--
Pancho

Jos Bergervoet

Ben jij dan in nl.religie actief omdat je zo'n oprecht religieus
mens bent, Cohen?

Dat zuigen en klieren is de essentie van de Socratische dialoog,
die aan de basis ligt van de wetenschappelijke integriteit.

> Of je bent gewoon niet wijzer, dat kan natuurlijk ook.

Niet wijzer zijn dan Socrates kan inderdaad natuurlijk ook, maar
zover zou ik in mijn geval toch niet willen gaan..

--
Jos

Jos Bergervoet

On 21/11/26 6:06 PM, Jos Bergervoet wrote:

> Ben jij dan in nl.religie actief omdat je zo'n oprecht religieus
> mens bent, Cohen?

Sorry Pancho, ik verwisselde jullie. Het was echt per ongeluk en
niet als belediging bedoeld!

Pancho Sanza

Jos Bergervoet ha scrittu:

>Dat zuigen en klieren is de essentie van de Socratische dialoog,
>die aan de basis ligt van de wetenschappelijke integriteit.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jouw discussiepartners niet op de
hoogte zijn van die Socratische dialoog techniek van jou. Dus wellicht
is het een idee om een soort disclaimer aan je potsen toe te voegen, als
.sig bijvoorbeeld: "Pas op! Socratische dialoog in uitvoering", of iets
in die geest. Je weet vast wel iets treffends te verzinnen.

>Niet wijzer zijn dan Socrates kan inderdaad natuurlijk ook, maar
>zover zou ik in mijn geval toch niet willen gaan..

Je wijzer voordoen dan Socrates in een nieuwsgroepje lijkt me hoe dan
ook niet erg verstandig.

--
Pancho

Jos Bergervoet

On 21/11/26 11:43 PM, Pancho Sanza wrote:
> [...]
> hoogte zijn van die Socratische dialoog techniek van jou. Dus wellicht
> is het een idee om een soort disclaimer aan je potsen toe te voegen,

Ja, dat vergat Socrates zelf ook maar al te vaak! (Daarom is hij
uiteindelijk ter dood veroordeeld. Maar in onze verlichte tijden
bestaat dat risico natuurlijk niet meer.)

Maar dit nieuwsgroepje is nl.religie!

--
Jos