16/7 Goedemorgen!

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Goedemorgen en prettig loofhuttenfeest!

https://tinyurl.com/fourth-dag5

https://tinyurl.com/Looft-God-alom

Pandora

On Tue, 21 Sep 2021 21:18:29 -0700 (PDT), "nastyho...@gmail.com"
<nastyho...@gmail.com> wrote:

>Bs"d
>
>Goedemorgen en prettig loofhuttenfeest!

De Schepping lacht je toe:
https://www.nhm.ac.uk/wpy/gallery/2020-the-snatch?tags=ed.current

Hou je ook van een varkenslapje op z'n tijd?
De Schepping maalt niet om halal of koosjer.

nastyho...@gmail.com

Bs"d

God maalt er wel om, dus voor mij geen varkenslapjes.

https://tinyurl.com/Deu10-12

Pandora

On Wed, 22 Sep 2021 21:55:31 -0700 (PDT), "nastyho...@gmail.com"
<nastyho...@gmail.com> wrote:

>Bs"d
>
>God maalt er wel om, dus voor mij geen varkenslapjes.

Alleen de religekkies en hun maffe goden maken daar een punt van.
De cheetah weet dat struisvogel net zo goed te eten is als kip.

https://youtu.be/pkhE14Rou-E?t=136

Kees van den Doel

On Thursday, September 23, 2021 at 7:02:39 AM UTC-7, Pandora wrote:

> Alleen de religekkies en hun maffe goden maken daar een punt van.
> De cheetah weet dat struisvogel net zo goed te eten is als kip.

Wat Heeft die God eigenlijk tegen varkens vlees? Vliegt Zijn Baard in De
Fik ofzo als-Ie een varkenslapje in Zijn Bek Propt? Wat een Loser!