OMT-lid: ‘Er is relatief weinig bekend nog over de veiligheid van het vaccin’

1 view

Zweet Voet

Bs"d

OMT-lid: ‘Er is relatief weinig bekend nog over de veiligheid van het vaccin’

https://www.ninefornews.nl/omt-lid-er-is-relatief-weinig-bekend-nog-over-de-veiligheid-van-het-vaccin/

OMT-lid: ‘Er is relatief weinig bekend nog over de veiligheid van het vaccin’

in Mens en Dier 25 november 2021 06:00 132 Reacties

Israël is inmiddels begonnen met het vaccineren van kinderen tussen vijf en 11 jaar. Is dat waar we in Nederland ook naartoe zullen gaan?

Het is maar de vraag of het verstandig is en of we het met z’n allen verstandig vinden om gezonde kinderen te gaan vaccineren die geen onderliggende ziektes hebben, zei kinderarts en OMT-lid Karoly Illy in Goedemorgen Nederland.

“Vooral omdat die gezonde kinderen zelf niet tot nauwelijks ziek worden van het virus,” vervolgde Illy. “En dan zou je dat eigenlijk alleen maar doen voor die beroemde vaccinatiegraad.”

‘Kans groot dat OMT adviseert kinderen onder de 12 jaar met zwakke gezondheid te vaccineren’ https://t.co/cbScG87d4p #WNL pic.twitter.com/V97zXUthPc

— WNL Vandaag (@WNLVandaag) November 23, 2021

“Dat vinden we, zoals de cijfers nu liggen, geen goed idee,” aldus het OMT-lid.

“Niet zozeer de cijfers van de samenleving als wel de cijfers van de veiligheid van het vaccin,” lichtte hij toe. “Er is relatief weinig bekend nog over de veiligheid van het vaccin. Dat betekent dat voordat je echt gezonde kinderen dat gaat aandoen, een vaccin gaat aandoen, je wel heel erg zeker moet weten dat het ook veilig is.”

“En op dit moment is er een hele kleine studie met ongeveer 1500 kinderen gedaan. Dat is echt heel weinig,” benadrukte Illy.

Gezondheidswetenschapper Yvonne Simons voegt toe: “Maar niet alleen bij kinderen, Karoly Illy. Ook de bijwerkingen en langetermijneffecten bij volwassenen zijn nog ‘relatief onbekend’.”

* * *

Er is vrijwel niks bekend over de veiligheid van het vaxxin wat geen vaxxin is maar gentherapie, waarbij je DNA wordt veranderd, maar laat je er gerust mee inspuiten.

Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.

https://tinyurl.com/no-exp-drugs