Spijkers van Van Leeuwen teruggevonden

Euker Voorn

http://www.nu.nl/wetenschap/2490492/mogelijk-spijkers-kruis-van-jezus-herontdekt----.html

Voor het kruisigen werden destijds spijkers van spijkerfabriek Van
Leeuwen gebruikt.

Ze hadden in die tijd een commercial op TV waarin je een skelet aan
een kruis zag hangen, met de slogan:

"Dankzij de spijkers van Van Leeuwen hangt Jezus hier al eeuwen"

Toen later bleek dat ze het lijk na een paar dagen al weghaalden werd
dat veranderd in een commercial waarin je het lijk voor het kruis op
de grond zag liggen, met de slogan:

"Jezus is van het kruis gepleurd, met de spijkers van Van Leeuwen was
dat niet gebeurd"

Pietje & Rietje

Naar spijkers van Van Leeuwen verlangen
doet hij die lekker lang wil blijven hangen

Jan Ras

"Nico" <m...@privacy.net> wrote in message
> Euker Voorn krabde zich op het hoofd en verklaarde te 15-4-2011:
> Precies.

Fatwah uitroepen tegen die zuiderlijke Infidels die geen respect hebben voor
een ander zijn geloof,

Ja, die tyfus katolieken, die hebben hem tegen de muur gespijkerd met
Nederlandse Spijkers verdomme. zij hadden een beetje respekt moeten tonen en
Duitse Spijkers gaan gebruiken.
JR.

Euker Voorn

On Sat, 16 Apr 2011 11:52:40 -0700, "Jan Ras" <mika...@operamail.com>
wrote:

Hee Jan, hoe is het met Richard en Rowdi?

Jan Ras

"Euker Voorn" <eu...@voorn.com> wrote in message
Wie zijn dat?..........

Euker Voorn

On Sat, 16 Apr 2011 12:21:12 -0700, "Jan Ras" <mika...@operamail.com>
wrote:

De broers van de Jan Ras die ik ken. Rijdt of reed in een Ford F150.

Pietje & Rietje

Een echte Ras rijdt in een Spijker.

Jan Ras

"Pietje & Rietje" <pietjeenrietje...@ziggo.nl> wrote in message
Blijkbaar niet de Jan Ras die jij bedoelde, deze Janoscz Rasmankofsky
(languit) rijdt wel in een Ford, maar het is een 1997 F250 XLT Diesel
Powerstroke met Banks Turbo, die ding heeft 3 keer de kracht van mijn oude
vrachtschip (friese maatkast met DAF 1260 175 PK) Ik heb Helaas geen broers
en dat is niet zo geslaagd als je moet klussen, een stuk of 3 zou best
handig zijn!
JR

Euker Voorn

On Sat, 16 Apr 2011 14:01:55 -0700, "Jan Ras" <mika...@operamail.com>
wrote:

De Jan Ras die ik ken doet niet alleen klussen met zijn broers, ze
sloegen ook regelmatig gezamenlijk de kroeg leeg.

Jan Ras

"Euker Voorn" <eu...@voorn.com> wrote in message
Ik moet eerlijk zeggen Euker, Ik heb een andere manier gevonden om een kroeg
leeg te krijgen zonder de gasten aan te raken, alleen, als Ik daarmee klaar
bent krijg je mij ook niet meer weg.... jawel.... horizontaal!
nee, grapje hoor, Ik drink altijd met maat.
JR

Nieuws

Maar bij Van Leeuwen Spijkers
Zijn het verschrikkelijke zeikers!

Edje & kadetje

On 19-04-11 22:58, Nieuws wrote:
> Maar bij Van Leeuwen Spijkers
> Zijn het verschrikkelijke zeikers!
>
> "Nico"<m...@privacy.net> schreef in bericht

Jij bent ook een zeikert
Message has been deleted

Euker Voorn

On Wed, 20 Apr 2011 07:59:14 +0200, Nico <m...@privacy.net> wrote:

>Nieuws krabde zich op het hoofd en verklaarde te 19-4-2011:

Bij Van Leeuwen rekenen ze 2 euro per spijker
Op die manier worden ze zeker snel rijker

Palmisano

On Wed, 20 Apr 2011 16:47:32 +0200, Euker Voorn <eu...@voorn.com>
wrote:

Dat kan wel zijn maar bij van Leeuwen duurt de levering eeuwen.

Pietje & Rietje

Dit klopt niet.
Zie het oorspronkelijke bericht:

joop g

Euker Voorn wrote:

Erg leuk allemaal. En nu iets over Mohammed. Wie durft?

R@msterdam

"joop g" <jj...@xs4all.nl> schreef in bericht

Mohammed zit in de klas. Hij heeft zojuist een 8 gehaald voor Nederlands.
Vol trots vraag hij aan de leraar "Menir, wanner ben ik Nederlander?" De
leraar zegt "Nou, Mohammed, eerst volgende keer dat je een 10 haalt, ben je
een Nederlander". Mohammed gaat hard aan het studeren (hoe bestaat het) en
haalt de volgende toets een 10. Vol trots rent ie naar huis, en verteld blij
tegen zijn vader "Pappa! Ik heb 10 gehaald, nou ben ik Nederlander!" Zijn
vader heft zijn hand en slaat zijn zoon in het gezicht "Jij bent Marokkaan!
Vergeet dat niet!". Huilend rent Mohammed naar zijn moeder..."Mamma, pappa
heeft mij geslaag!" Moeder vraagt waarom hij dat zou doen..."Nou omdat ik 10
heb gehaald, nou ik ben Nederlander". Ook zijn moeder heft d'r hand en slaat
hem er 1 aan. "Jij bent niet Nederlander jij bent Marokkaan!".
Mohammed komt de volgende dag op school met 2 blauwe ogen en de leraar
vraagt "Wat is er dan met jou gebeurd?" waarop Mohammed zegt:
"Nou, menir, ik nog maar net 1 dag Nederlander zijn en ik al in elkaar
geslagen worden door 2 kut Marokkanen!"

Message has been deleted

Pietje & Rietje

José wrote:

> Hij heeft kennelijk geen spellingstest gedaan.

Spellingstest?

André, PE1PQX

Pietje & Rietje bracht volgend idée uit :

> Spellingstest?

t zit em in die 's' van Spijkers...

post2u

Mohammed kwam met twee maagden van de berg gesurft, zonder sandalen van
de Bata had hij dat nooit gedurfd.

Pietje & Rietje

Mohammed zag eens vijgen hangen,
O! als eieren zo groot.

Euker Voorn

Mohammed werd eens wakker met een stijve leuter
En stopte hem op heilige wijze in een kleuter

cyber-T

On Fri, 15 Apr 2011 19:06:53 +0200, Euker Voorn <eu...@voorn.com>
wrote:

> [...]
>de grond zag liggen, met de slogan:
>
>"Jezus is van het kruis gepleurd, met de spijkers van Van Leeuwen was

Ik heb begrepen dat juist daarom de st. Pieter in Rome van de van
Leeuwen spijkers aan elkaar hangt, al eeuwen.

cyber-T

<Ramst...@Nomail.com> wrote:

> [...]
>haalt de volgende toets een 10. Vol trots rent ie naar huis, en verteld

verteld met een "d", dat moet toch met een "t", of ben ik nou gek?

cyber-T

On Fri, 22 Apr 2011 11:55:01 +0200, "R@msterdam"
<Ramst...@Nomail.com> wrote:

toch wel bijzonder dit soort discriminatie, gisteren was ik toevallig
in Amsterdam en maakte in hetverkeer een foutje. Plotseling stond ik
op een taxistandplaats, een smal baantje met een weerszijden
betonblokken. Ik begreep niet meteen waarom het busje voor mij niet
ging rijden toen het verkeerslicht op rood sprong en dit tot 2x toe.
Net toen ik aanstalten maakte om achteruit te rijden parkeert er een
mercedes achter mij. Ik stap uit en zie dat het om 2 taxi's gaat.
wachtend op klanten. Ik begrijp het en loop naar de taxi achter mij
en vertel de Nederlandsche chauffeur in hawaibloesje dat ik een
foutje heb gemaakt, niet uit de buurt kom en of hij zo vriendelijk wil
zijn even achteruit te rijden zodat ik weg kan. De man zegt met rood
hoofd, ik ga echt niet achteruitrijden hoor (gaat om 10 meter), veel
te gevaarlijk, nee, je vraagt het maar aan hem daar en wijst op het
busje voor mij waarin een Islamitische landgenoot zit. Ik loop naar de
chauffeur in het busje en vertel hem ook dat ik een foutje heb gemaakt
en of hij zo vriendelijk wil zijn mij te laten passeren. Zonder
aarzeling zegt hij, dat is goed en geeft zelfs advies over hoe ik het
beste kan passeren.
Zo zie je maar, in tijden van nood leert men zijn vrienden kennen.
-
een brabander uit de polder.

cyber-T

<Ramst...@Nomail.com> wrote:

>"joop g" <jj...@xs4all.nl> schreef in bericht

Message has been deleted

Limbabwaan

Op 22-5-2011 10:10, cyber-T schreef:

> verteld met een "d", dat moet toch met een "t", of ben ik nou gek?

Jij zoekt (Van Leeuwen) spijkers op laag water.

--
Met vriendelijke groet,

Limbabwaan (weet dat nl.taal drie deuren verder is)

joop g

Erg leuk allemaal, maar volgens mij verkoopt van Leeuwen geen spijkers, maar
buizen.

R@msterdam

"cyber-T" <cyber...@hotmail.com> schreef in bericht

> verteld met een "d", dat moet toch met een "t", of ben ik nou gek?

Yep gek

R@msterdam

"cyber-T" <cyber...@hotmail.com> schreef in bericht

hetverkeer
mercedes
hawaibloesje
brabander

Pietje & Rietje

Ha! Rijtjes!

Nederlandsche
Amsterdam
gevaarlijk
aarzeling

Euker Voorn

foutje
baantje
hawaibloesje
busje
zieje

Euker Voorn

On Sun, 22 May 2011 10:19:30 +0200, cyber-T <cyber...@hotmail.com>
wrote:

>betonblokken. Ik begreep niet meteen waarom het busje voor mij niet
>ging rijden toen het verkeerslicht op rood sprong en dit tot 2x toe.

Ik heb dit iedere dag dat ik niet begrijp waarom auto's niet gaan
rijden wanneer het verkeerslicht op rood springt :-(

Limbabwaan

Op 22-5-2011 18:52, Euker Voorn schreef:

Dat komt door je Franse inslag.

Palmisano

wrote:

>On Fri, 22 Apr 2011 11:55:01 +0200, "R@msterdam"

Ik zie zelf taxichauffeurs uit de grote steden als een aparte
bevolkingsgroep. In NL zul je mij niet in een taxi zien.

En ja, op een behoorlijk percentage is waarschijnlijk niets aan te
merken, maar het gaat om die anderen.

Lanoo

On 22 mei, 10:10, cyber-T <cybert_...@hotmail.com> wrote:
> On Fri, 22 Apr 2011 11:55:01 +0200, "R@msterdam"

> verteld met een "d", dat moet toch met een "t", of ben ik nou gek?

@Cyber-T,

In dit geval heb je 100% gelijk.

Lanoo

Spook van Rook

Lanoo wrote:

Wat?? Geef jij zomaar iemand gelijk. En dan nogwel honderd procent. Owh, pffoew,
ik zag net op tijd nog dat nl.humor er tussen zat.

--
gruweltjes
Sp(oo)k van Rook

Edje & kadetje

Op 27-05-11 23:03, Spook van Rook schreef:
Hij gaf gewoon aan dat die 100% gek is meer niet, wat is daar mis mee ??

--
angsthazen hebben de halve wereld, en ik heb de rest.

Pietje & Rietje

Edje & kadetje wrote:

> angsthazen hebben de halve wereld, en ik heb de rest.

Dan ben jij een brutaal mens.

Spook van Rook

Edje & kadetje wrote:

Lanoo is niet gek, hoor. Hij is een doordenker.

> --
> angsthazen hebben de halve wereld, en ik heb de rest.

Hmmm.. dat geeft te denken. Edje & kadetje worden een 'ik'. Dat duidt op iemand met
meerdere persoonlijkheden. Bevallen die pilletjes?

--
gruweltjes
Sp(oo)k van Rook

cyber-T

als je het op tijd zou hebben gezien, zou je niet gereageerd hebben,
flapdrol

cyber-T

hij ligt gewoon te wippen

Spook van Rook

cyber-T wrote:

Had je dat niet eerder kunnen zeggen, voordat ik het postte?