Verpleegster legt gruwel bloot: mijn collega’s sterven na de prik

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Verpleegster legt gruwel bloot: mijn collega’s sterven na de prik

https://www.ninefornews.nl/verpleegster-legt-gruwel-bloot-mijn-collegas-sterven-na-de-prik/

De Amerikaanse verpleegster Tamra heeft besloten om zich uit te spreken over vaccinatieschade. Ze zei in de Stew Peters Show dat meerdere verpleegkundigen en tenminste één arts zijn overleden na de coronaprik.

Na de kerst bleek dat een arts van het ziekenhuis waar ze werkt een auto-ongeluk had gekregen en was overleden. Zijn vrouw had laten weten dat hij buiten bewustzijn was geraakt. “Hij viel flauw en crashte,” zei Tamra, die toevoegde dat zijn hele gezin op dat moment in de auto zat.

Ze wees erop dat hij zeven dagen voor het ongeluk zijn eerste coronaprik had gehaald. “We zullen nooit weten [of er een verband is] omdat er geen autopsie is uitgevoerd.”

Heel erg geschokt en boos

In februari stierf een verpleegkundige in haar slaap. “Ze was jong en oogde gezond,” zei Tamra. In maart overleden er nog twee verpleegkundigen. “Ik was heel erg geschokt en boos omdat niemand er onderzoek naar deed.”

“Een vriend van me is zijn moeder kwijtgeraakt,” zei ze. “Ze was volledig gevaccineerd. Ze zat in een ‘risicogroep’ en kreeg het advies om het vaccin te nemen omdat het haar leven zou redden.”
Gevaarlijk

De verpleegster heeft het geluk dat ze in de staat Texas woont en niet kan worden ontslagen als ze het vaccin niet neemt.

Ze zei ook dat een verpleegkundige na het vaccin het Guillain-Barré-syndroom kreeg. “Ik heb in de ruim 20 jaar dat ik verpleegster ben nog nooit iemand het Guillain-Barré-syndroom zien krijgen. Er kleven veel risico’s aan deze vaccins. Ze zijn gevaarlijk.”

https://tinyurl.com/say-no-2-pricks