Fake face verspreidt Fake news

PauL

Je laat eerst je gezicht verbouwen en regelmatig opspuiten met botox.
Vervolgens ontken je dat:
https://nickiminajsurgery.blogspot.com/2014/09/nicki-minaj-botox-plastic-surgery-butts-bump.html

En dan ga je zo maar wat fakenews verspreiden:

His testicles became swollen. His friend was weeks away from getting
married, now the girl called off the wedding. So just pray on it & make
sure you’re comfortable with ur decision

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/09/16/minister-uit-trinidad-reageert-op-tweet-van-nicki-minaj/

--->
"Er is geen wetenschappelijk bewijs gevonden dat een vaccin tegen COVID-19
impotentie veroorzaakt. We hebben zelfs tijd verloren met dit te
onderzoeken"
<---

Goed bezig, die vaccinofoben!

A. W.

Op vrijdag 17 september 2021 om 04:57:28 UTC+2 schreef PauL:
Helaas is dit een kernzwakte van de mens die standaard als gedrag vertoond wordt als er geen bewustzijn is gecreëerd op dat gebied; jezelf beter voor willen doen dan je bent en alle informatie die de ego-status aantast aanvallen c.q. ter discussie stellen en natuurlijk de boodschappers aanvallen allereerst.
De evolutie van dat gedrag icm het internet heeft 'fake news' veroorzaakt.

'Fake News' is dus eigenlijk een verdedigingsstrategie van geestelijke zwakkelingen die in een illusie leven omdat ze het werkelijke leven niet aan denken te kunnen blijkbaar.

In dat kader is "Nieuw Licht van Jehovah God" ook een mooie term om de pijnlijke werkelijkheid, dat eerdere door "het Genootschap" c.q Jehovah's-Getuigen gedane profetische uitspraken niet uit bleken te komen, te verhullen. Als de door een profeet gedane voorspelling immers niet uitkomt, dan is het een leugenaar. Vervelend woordje voor de club die beweert "in de waarheid" te zijn. En dus verzon men: "Nieuw licht" als opvolger van "Oud licht", om zo de feiten en daaraan verbonden terminologieën als Sekte en Leugenaars maar te omzeilen. Tja, de kapitein van de Titanic vertoonde ook zulk gedrag en hield zichzelf tegen beter weten in voor dat ZIJN schip onzinkbaar was.

Misschien dat Eli Kesef de leugens van zijn Joodse sekte in dit kader ook eens onder de loep durft te nemen? Ik vat het voor hem nog even samen: de Egyptenaren hebben dus de geschiedenis vervalst, want als ze dat niet hadden gedaan dan had de wereldomvattende zondvloed nooit plaats kunnen vinden, omdat de Egyptenaren destijds om een of andere reden druk bezig waren met het bouwen van de hoogste constructie waarmee ze blijkbaar uiteindelijk naar de onderwereld probeerden te komen. Om dit waanidee maar in stand te houden zijn volgens Eli Kesef ook archeologen betrokken die Wikipedia corrumperen met valse informatie ten nadele van de Joden.

Nou heb ik tegen wil en dank een hoop meegemaakt in mijn leven en het gezegde is: door schade en schande wordt men wijs. Laten de uitspraken/beweringen van zowel Onderzoeker als Eli kesef nou toch sprekend op elkaar lijken! Beiden beweren God's uitverkoren volk te zijn en beiden bestempelen feiten die hun niet uitkomen als (jaja, ik ben het topic niet vergeten hoor) FAKE NEWS.

Dat roept enkele vragen op:

Conform de übermenschtheorie kan er maar één religie de ware religie zijn. Maar ik zie twee ideologieën exact dezelfde redeneringen aanvoeren (ander sausje weliswaar). Watskeburt?
En hoe komt het eigenlijk dat geen van beide religies nederig durft te erkennen dat het allemaal toch niet klopt?

Als een buitenstaander deze informatie zou lezen, wat zou die er dan van vinden?

Ik doe het linkje nog een keer voor Onderzoeker (herhaling voor nadruk; was een aandachtspunt toch in de zogenaamde Theocratische Bedieningsschool van de Jehovah's-Getuigen ;-) ):

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ontkenning_(psychologie)

Kees van den Doel

On Saturday, September 18, 2021 at 8:13:56 PM UTC-7, A. W. wrote:

> Conform de übermenschtheorie kan er maar één religie de ware religie
> zijn.

Volgens de Kees van den Doel theorie kan er maar nul religie de ware
zijn. Of moet ik potsen "nul religies", met een 's' dus?

A. W.

Op zondag 19 september 2021 om 07:33:34 UTC+2 schreef kvd...@gmail.com:
Lol, dat had iets met de nasi's te maken en hoe die weer tegen de rest van de mensheid aankeken, of moet ik dat met een 'z' schrijven :-)