‘Wij zijn labratten’: Israëlische vaccinslachtoffers willen hun leven terug vaccin

1 view

nastyho...@gmail.com

Bs"d

‘Wij zijn labratten’: Israëlische vaccinslachtoffers willen hun leven terug vaccin

https://www.ninefornews.nl/wij-zijn-labratten-israelische-vaccinslachtoffers-willen-hun-leven-terug/

“Ik wil mijn leven terug, maar er is geen weg meer terug,” zegt een wanhopige Israëlische vrouw. De coronavaccinatie heeft haar leven verwoest. Avital Livny zette ‘The testimonies project’ op om datgene te laten zien wat de mainstream media verbergen: vaccinatieschade.

Ze wilden naar de synagoge blijven gaan, naar hun werk gaan, vrij zijn. Nu kunnen ze dit alles niet meer doen. Ze hebben hevige pijn, zijn ernstig ziek geworden of rouwen om hun dierbaren.
De muren en trap zaten onder het bloed

“Ik ben 27, ik heb altijd gewerkt. Nu heb ik een hartaandoening. Waarom overkomt mij dit?” klaagt een jongeman. “Ik heb een miskraam gehad. De muren en trap zaten onder het bloed,” zegt een moeder die haar tweede kind verloor na de coronavaccinatie.

Een man verloor zijn zoon. Gezonde, jonge vrouwen zijn arbeidsongeschikt verklaard. “Wij zijn labratten. Het is een internationale catastrofe!” zegt een vrouw.

Myocarditis, miskramen, overlijden, in deze film vertellen 36 vaccinslachtoffers hoe hun leven verwoest is:

* * *
Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.

https://tinyurl.com/flu-kills-more