Re: 'Nederlands trio slachtte Britse man (25) af voor ogen vastgebonden moeder'

Frank Zippo

Feb 15, 2024, 4:25:00 PMFeb 15
Bosaardbeitje <Saperd...@Asjemenou.nl> kirjutas:

>Gij zijt een Droogzwierder/ droogslingeraar/. :-)

Inderdaad. Als het jou boven de pet gaat post je gewoon 1 of ander
absurdistisch zinnetje. Maakt eigenlijk niet eens zoveel uit wat.
Als het maar lijkt alsof je iets heel diepzinnigs te berde brengt.

Eerst dacht ik dat je alleen maar niet erg slim was, maar ik heb mijn
mening moeten herzien. Niet alleen ben je niet erg slim, je spoort
ook nog eens niet helemaal. Met andere woorden: je hebt de kraaltjes
in jouw denkraampje niet allemaal op een rijtje.

Geeft niks hoor. Malloten moeten er ook zijn. En je bent hier zeker niet
de enige. Bert(AWRvB), dolf, jdewitte en nu ook Bosaardbeitje. Een fraai
kwartet!

--
Zippo

Frank Zippo

Feb 16, 2024, 7:20:35 AMFeb 16
Boasaardbeitje <Saperd...@Asjemenou.nl> kirjutas:

>Grappig taalgebruik kan er van genieten Zippo, vooral de naam voor een
>centrifuge, droogzwierder/ droogslingeraar, je zou haast denken aan een
>droogneucker. :-)

Die droogzwierder van jou zal me werkelijk aan m'n reet roesten,
Bosaardbeitje!

We hebben het hier over Onvoltooid Tegenwoordige Tijd, Derde Persoon
Enkelvoud, wat betekent dat het werkwoord "verloochenen", zoals
toegepast door Padvinder Magermans, met een letter "t" moet eindigen.
Zie maar wat onze kunstmatig intelligente vriend chatGT ervan zegt:

|Zippo: Benoem de fouten in het volgende zinnetje en schrijf een verbeterde versie ervan: Afkomst verloochend zich niet Cees...
|
|ChatGPT: Het zinnetje bevat een aantal fouten:
|
| "Verloochend" moet worden vervangen door "verloochent" omdat het een tegenwoordige tijd is.
| "Zich" moet worden vervangen door "zichzelf" voor correcte grammaticale constructie.
| Er moet een punt of komma komen na "Cees" om de zin correct af te sluiten.
|
|Een verbeterde versie van het zinnetje zou kunnen zijn:

|"Afkomst verloochent zichzelf niet, Cees."

Jouw taak is nu om dit Padvinder Magermans duidelijk te maken. Hij lijkt
namelijk op jouw intelligentie te vertrouwen om voor hem het denkwerk
(wat hemzelf nogal moeilijk valt) te verrichten. Als ik het zou doen
krijg ik alleen maar iets als "flikker op sukkel..." als antwoord, en
dat schiet natuurlijk niet erg op.

Als je in plaats van Magermans uitleggen weer eens komt aankakken met
een nieuw voorbeeld van "grappig taalgebruik" (haha) geef ik het
definitief op en zul je de rest van jouw dagen moeten sluiten in mijn
persoonlijke privé gekkengesticht.

Je bent gewaarschuwd!

--
Zippo

Frank Zippo

Feb 16, 2024, 1:38:17 PMFeb 16
Bosaardbeitje <Saperd...@Asjemenou.nl> kirjutas:

>Privé dolhuis is dat nl.scouting?

Nee, nl.scouting is voor de opvang van halve zolen, minkukels,
onverbeterlijke domoren, kortom Padvinders. Geheel op het lijf
geschreven van Padvinder Magermans dus.

Weet jij wat Padvinder Magermans vandaag in nl.scouting potste als
antwoord op mijn bericht?

"Optiefen Vlaamse sukkel 🤮🤮🤮"

Waaruit overduidelijk blijkt dat Magermans zich al geheel thuis voelt
in zijn mooie nieuwe verblijf!

--
Zippo