Scientists warn of new Covid variant with high number of mutations

Cohen

Fok! ...

<https://www.theguardian.com/world/2021/nov/24/scientists-warn-of-new-covid-variant-with-high-number-of-mutations>

--
Hate is like acid. It can damage the
vessel in which it is stored as well as
destroy the object on which it is poured.

Onderzoeker

Cohen schreef op 25-11-2021 :
> Fok! ...
>

> <https://www.theguardian.com/world/2021/nov/24/scientists-warn-of-new-covid-variant-with-high-number-of-mutations>

De vele mutaties zorgen juist ervoor dat het corona-virus steeds
gevaarlijker wordt. Hoog tijd dat mensen eens beseffen hoe belangrijk
de basis maatregelen zijn. En omdat velen zich hieraan niet storen of
willen aan houden, kunnen ouderen zich beter laten vacineren.
Nu is het zo dat meestal de ouderen hieraan kunnen sterven, echter het
virus kan nu terug slaan en ook zeer gevaarlijk en zelfs dodelijk
worden voor de jongeren.

Zoals tijdens de spaanse griep meestal alleen de jongeren hieraan
stierven. Mijn moeder heeft nog meegemaakt dat de lijken van de
jongeren overal op de hoeken van de straat opgestapeld lagen. Miljoenen
jonge levens zijn hierdooe verwoest. Ook zij lag op sterven echter
heeft het nog net gehaald. Echter haar zus van ongeveer 19 jaar is ook
gestorven aan de spaanse griep.
Vooral alle complot denkers en de niet gevaccineerden kunnen straks
hiermee te maken krijgen. :-(

--
Onderzoeker
https://www.worldcommunitygrid.org/

Pandora

On Thu, 25 Nov 2021 16:19:01 +0100, Onderzoeker
<analytisc...@onderzoeker.org> wrote:

> De vele mutaties zorgen juist ervoor dat het corona-virus steeds
>gevaarlijker wordt.

Een gevalletje van evolutie door natuurlijke selectie. Vanuit het
perspectief van het virus wordt het daardoor beter in het infecteren
van de gastheer en zich vermenigvuldigen.
Was jij niet van mening dat mutaties nooit iets goeds opleveren?
Is het virus soms intelligent ontwerp?

Cohen

De Chinezen zijn naar verluidt razend intelligent dus dat zou zomaar
kunnen! Die Wuhanni's en hun biolabs...

Pandora

On Thu, 25 Nov 2021 19:03:27 +0100, Cohen <co...@spin.aioe.org> wrote:

>De Chinezen zijn naar verluidt razend intelligent dus dat zou zomaar
>kunnen! Die Wuhanni's en hun biolabs...

Waarschijnlijk eerder de Wuhanni's en hun wet markets:
https://www.science.org/doi/10.1126/science.abm4454

Jos Bergervoet

Het kwam toch uit het bos?! China kon daar echt niets
aan doen hoor!

--
Jos

sobriquet

Pandora

De levende handelswaar op de Huananmarkt zou best afkomstig kunnen
zijn uit het bos:
https://www.nature.com/articles/s41598-021-91470-2

Onderzoeker

Pandora drukte met precisie uit :
Dus je bewering is dat het covid-19 virus een goede mutatie is?
Wat is er dan goed aan dit virus? Om veel mensen te besmetten zodat ze
ziek worden of dood er aan kunnen gaan?

Er zijn ook vele nuttige virussen,
https://www.technopolis.be/nl/blog/zijn-virussen-altijd-slecht/

Het leven past zich gewoon aan in de loop van de tijd, zo is het
vroeger en ook nu nog steeds. Echter een virus is en blijft een virus
netzoals een computer programma aangepast kan worden met of zonder ID.
De evolutie-theorie beweert dat soorten door kunnen blijven veranderen
tot een ander wezen of soort, dat is fictie. Die theorie is gewoon
verzonnen en tot een 'modern' geloof verheven.

Dit gedegenereerde condid-19 virus is op hol geslagen, wil wat anders
worden, een worm, kanarie, papagaai, echter het lukt niet en zal ook
nooit kunnen lukken. Kan niet denken en heeft ook geen informatie aan
boord om dat mogelijk te maken.

Weltrusten!

Onderzoeker

Cohen drukte met precisie uit :

> De Chinezen zijn naar verluidt razend intelligent dus dat zou zomaar kunnen!
> Die Wuhanni's en hun biolabs...

Goede opmerking, intelligentie kan 'wonderen' doen.

Pandora

On Fri, 26 Nov 2021 15:31:06 +0100, Onderzoeker
> [...]

>Dus je bewering is dat het covid-19 virus een goede mutatie is?
>Wat is er dan goed aan dit virus? Om veel mensen te besmetten zodat ze

Je hebt zelf gezien hoe snel dit virus zich kan vermenigvuldigen en
verspreiden, en replicatie is de raison d'etre van dit soort
genetische structuren. Het welzijn en/of de dood van de gastheer zijn
vanuit het virus gezien bijkomstigheden.

Onderzoeker

Pandora gebruikte zijn klavier om te schrijven :
Dat is bekend, zo'n virus doet er geen miljoenen jaren over.

[...]

Laat je daarom maar snel vaccineren!

Pandora

On Fri, 26 Nov 2021 17:47:25 +0100, Onderzoeker
Niet voor kleine veranderingen die de virulentie bij één gastheer
betreffen, dat kan van de ene op de andere generatie, maar als groep
hebben de Coronaviridae hun eigen stamboom die waarschijnlijk zo oud
is als die van hun uiteenlopende gastheren:

https://en.wikipedia.org/wiki/Coronaviridae

https://animaldiseases.biomedcentral.com/articles/10.1186/s44149-021-00005-9

>Het leven past zich gewoon aan in de loop van de tijd, zo is het
>vroeger en ook nu nog steeds.

Menigmaal sterft het uit.
Wat was er mis met de trilobieten en de pterosauriers?

> [...]
>tot een ander wezen of soort, dat is fictie. Die theorie is gewoon
>verzonnen en tot een 'modern' geloof verheven.

Vraag je eens af waarom we in een schepping leven waarin dat nodig is,
een wereld waarin we voortdurend worden bestookt met infectueuze
deeltjes.

Onderzoeker

Op 28-11-2021, heeft Pandora verondersteld :
Wat is er nu mis met de evolutie-theorie?

> Vraag je eens af waarom we in een schepping leven waarin dat nodig is,
> een wereld waarin we voortdurend worden bestookt met infectueuze
> deeltjes.

Dat hoef ik me niet af te vragen, het natuurlijk evenwicht is
duidelijk verstoort. Het gevolg van menselijk wanbeheer en het niet
luisteren naar goed raad die afkomstig van onze ontwerper/schepper.
Degeneratie van mens en dier maakt hun kwetsbaar voor dit alles. Je
kunt alles gaan verzinnen over evolutie (aanpassing) dat het een
positieve gevolg kan zijn door veel toeval, maar dat verzinsel is al
achterhaald. De wereld is één grote chaos en ellende. Die virussen zijn
aan het muiten geslagen en zullen uiteindelijk als God niet gaat
ingrijpen deze wereld zeker naar het einde van al het leven kunnen
voeren. Echter Gods belofte is dat het zover niet zal komen en dat hij
nooit zal toelaten dat mensen deze mooie planeet ten onder zal laten
gaan.

Deze wereld loopt op z'n eind. Daarna pas, zal als God heeft
ingegrepen zal een nieuwe wereldorde deze slechte wereld worden
vernietigd en worden overgenomen door een beter universeel bestuur.

Christenen bidden al eeuwen lang over dit bestuur, namelijk Gods
Koninkrijk!

Laat uw Koninkrijk komen. Laat uw wil gedaan worden op aarde net zoals
in de hemel. Mattheüs 6:10
Als dat koninkrijk alle regeringen gaat vernietigen, want vrijwillig
zullen zij dit niet doen, zal deze bijbeltekst in vervulling zijn
gegaan.

„In de ene plaats na de andere pestilentiën” (Luk. 21:11)
Aan het einde van de Eerste Wereldoorlog raasde de Spaanse griep de
aarde rond en eiste 20 miljoen mensenlevens. Ondanks de vorderingen van
de medische wetenschap eisen kanker, hartziekten, talrijke door
seksueel contact overgedragen ziekten, multiple sclerose, malaria,
rivierblindheid en de ziekte van Chagas elk jaar een zware tol.

Deze corona-pandemie is nog lang niet voorbij en het is afwachten wat
er verder zal gebeuren. Het zal een opeenvolging zijn van nog ergere
gebeurtenissen zoals het klimaat probleem, voordat het einde komt. Als
heel duidelijk is dat mensen deze problemen niet meer kunnen oplossen
zal het einde komen.
Uit arrogantie zullen zij beweren dat ze eindelijk vrede en veiligeid
hebben gebracht maar dan zegt de bijbel:

(1 Thessalonicenzen 5:3) Wanneer zij zeggen: „Vrede en zekerheid!”, dan
zal een plotselinge vernietiging ogenblikkelijk over hen komen zoals
het [barens]wee over een zwangere vrouw, en zij zullen geenszins
ontkomen.

Pandora

On Sun, 28 Nov 2021 16:54:54 +0100, Onderzoeker
De evolutietheorie heeft geen probleem met het uitsterven van soorten.
Creationisten, zoals jij, moeten zich echter afvragen waarom dat is
gebeurd lang voordat de mens op het toneel verscheen. Het lijkt er
erop te wijzen dat de schepping voor die tijd al niet volmaakt was.

Onderzoeker

Pandora bracht volgend idée uit :
Het lijkt er eerder op dat de mens alles heeft verpest van wat eens
goed was.

Tja, dan is die theorie ook nog heel asociaal. Laat de diersoorten
maar uitsterven want de evo-theorie zorgt wel weer voor nieuw leven. Zo
werkt het echt niet. Je blijft hangen in die evolutie-tunnel. Bewijs
eerst maar eens hoe heel toevallig en spontaan leven kan zijn ontstaan.
Als je dat niet kan dan kun je ook geen mening hierover hebben.
Bovendien is het maar wat je onder 'volmaakt verstaat'. Volgens Darwin
zou de mens verder naar 'volmaking' evolueren. Dat slaat nergens op.
Want volgens de theorie heeft het leven geen doel of richting. Eerder
als God niet zal ingrijpen, alle mensen uitsterven inclusief al het
leven hier op deze planeet.

Gelovigen in dat evolutie-sprookjes zijn en worden bedrogen het zijn
gewoon evolutie-wappies. Daar kun je ook een vaccinatie afspraak voor
maken, echter als je dat niet wil zul je ook uiteindelijk de gevolgen
moeten dragen.

Pandora

On Mon, 13 Dec 2021 11:01:51 +0100, Onderzoeker
De grootste periode van massa extinctie was aan het eind van het Perm:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Perm-Trias-massa-extinctie

De mens was toen nog in geen velden of wegen te bekennen, dus kunnen
wij dat niet hebben veroorzaakt. De onvolmaaktheid moet derhalve in de
Schepping zelf hebben gezeten.

Onderzoeker

Pandora beweerde :
Foute aanname, onvolmaaktheid zat niet in de schepping, maar in de
mens zelf. Ze hadden namelijk een vrijekeuze en konden zelf beslissen
of ze wel of niet wilden luisteren naar goede raad.
Helaas deze ze dat niet gedaan en hebben de slechte gevolgen moeten

Pandora

On Mon, 13 Dec 2021 16:06:37 +0100, Onderzoeker
Met zo'n uitspraak ondermijn je je eigen logica, want de mens is een
schepsel en daarmee een deel van de schepping. Dus als de
onvolmaaktheid in de mens zit dan zit zij per implicatie ook in de
schepping.

>Ze hadden namelijk een vrijekeuze en konden zelf beslissen
>of ze wel of niet wilden luisteren naar goede raad.
>Helaas deze ze dat niet gedaan en hebben de slechte gevolgen moeten
>dragen.

Onterecht, want als de vrije keuze gefunctioneerd zou hebben zoals
bedoeld door de Schepper dan zouden zijn schepsels in een volmaakte
schepping de juiste keuze hebben gemaakt. Het is daarom onbegrijpelijk
dat ze dat niet hebben gedaan, tenzij we aannemen dat er bij hun
schepping iets niet goed is gegaan en zij niet volmaakt waren. Dat is
de verantwoordelijkheid van de Schepper.

Onderzoeker

Het was een doelbewuste keuze van de mens, namelijk, opstand tegen God
vandaar de straf. De mens die eerst goed was is nu slecht geworden door
eigen keuze en ongehoorzaamheid. De keuze naar onafhankelijkheid van
God, netzoals tegen woordig mensen in opstand komen tegen tijdelijke
beperkingen in deze pandemie. Niet luisteren is een doodzonde, zeker
tegen onze schapper die het alleen maar goed met mensen voor heeft.
Beperkingen zijn voor hun bescherming niet om mensen hun vrijheid af te
pakken. Absolute vrijheid voor de mens bestaat niet, echter als ze dat
niet willen weten zullen ze het uiteindelijk moeten voelen.

(Romeinen 5:12, 13) Dus door één mens is de zonde in de wereld gekomen
en door de zonde de dood, en zo heeft de dood zich tot alle mensen
uitgebreid omdat ze allemaal hebben gezondigd. 13 Want er was al zonde
in de wereld voordat de wet er was, maar zonde wordt niemand
aangerekend als er geen wet is.

Het was in begin perfect, zonder enig gebrek. Bovendien was de mens
geen robot die deed zoals deze was geprogrammeerd. De schepping van de
mens beantwoorde aan het doel van de onwerper, inclusief met een vrije
wil. Niet meer maar ook niet minder.

Cohen

Kan je s.v.p. ophouden met die fantasieverhalen over een 'schepping',
[gG]od, etc.?

--
Cohen, a 400-year-old AI which manifests itself by shunting' through
people. It is featured in the novels Spin State (2003), Spin Control

Onderzoeker

Cohen heeft uiteengezet op 14-12-2021 :
Je kunt beter ophouden in nl.religie over dat er geen schepping is
geweest. Ontwerp is de basis van het ontstaan van leven.

Leven is niet ontstaan bij toeval volgens de evolutie-theorie. Vergeet
dat verhaaltje en ga eens verder nadenken.