Re: Dat smoelwerk zegt al genoeg.

Kees van den Doel

Feb 7, 2024, 11:22:27 AMFeb 7
In article <8XIwN.7073529$ee1.1...@fx16.ams4>, man...@gmail.com says...

> <https://www.bnnvara.nl/joop>
>
> ???

Brilajnte politieke analiese van aapje Manok62

Sam Kafka

Feb 7, 2024, 5:23:12 PMFeb 7
Kees van den Doel <kwak...@kulketlekkel.nl> kirjutas:

Padvinder Magermans mani...@gmail.com says...

>Brilajnte [sic] politieke analiese van aapje Manok62

Die Magermans is toch eigenlijk wel met afstand de domste deelnemer aan
nl.politiek, ondanks de geduchte concurrentie van Padvinder Kramphuis,
Wappie Edmund, Henk met of zonder Ingrid en Omni Buis.

Wat ik tot dusverre aan communicatie van Magermans heb meegekregen valt
uiteen in twee categorieën:

1) Drie emoijjjs op een rijtje, als Magermans zich ergens vrolijk over
maakt (zie boven).
2) Kreten als "Rot op sukkel..." en "ga je aftrekken sukkel...", als
Magermans zich ergert aan mensen die veel slimmer zijn dan hijzelf.

En dat is het wel zo'n beetje.

Ik heb geen idee hoe Magermans zo dom komt. Is het erfelijk? Is het de
leeftijd? (een kwaadaardige vorm van Alzheimer misschien?). Is het een
PTSDtje tengevolge van het Papoea's bestrijden in Nieuw Guinea in 1962?

Misschien is Magermans aldaar wel met kokosnoten enz bekogeld door Orang
Oetangs ofzo en is 1 van die kokosnoten boven op zijn knarretje geland
met alle gevolgen van dien!

Wie zal het zeggen? Magermans zelf misschien?

Kom op Magermans! Verlos ons van de twijfel en doe eens uit de doeken
waarom jij zo dom bent!

Bij voorbaat dank! (Ook namens de feestcommissie.)

--
Sam Kafka

Manok62

Feb 7, 2024, 5:42:00 PMFeb 7
Op 7-2-2024 om 23:23 schreef Sam Kafka:
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl

Henk

Feb 8, 2024, 3:33:48 AMFeb 8
Allemaal onzinnig Linx gescheld van kameraad Kafka...

--
Stop de omvolking

Sam Kafka

Feb 8, 2024, 7:08:58 AMFeb 8
Henk <Ingrid...@yahoo.com> kirjutas:

QED. Need I say more?

>Allemaal onzinnig Linx gescheld van kameraad Kafka...

Ja ja. Jij bent zeker jaloers, omdat ik Magermans de domste vind en niet
jou.

Maar wees gerust. Ik vind jou ook echt heel erg dom hoor! Alleen kan er
maar eentje de allerdomste zijn, en dat is nou eenmaal Padvinder Mager-
mans.

Domheid zit in het algemeen de mens ingebakken, dus ik denk niet dat het
je gaat lukken om Magermans in domheid te overtreffen, in normale
omstandigheden welteverstaan.

Maar misschien kun je het proberen door bijvoorbeeld van een trap naar
beneden te flikkeren, met je fiets tegen een boom aan te rijden of je
tijdens een vakantie in de tropen door apen enz te laten bekogelen met
kokosnoten.

Je ziet: mogelijkheden te over, je moet alleen inventief genoeg zijn om
deze ook tot werkelijkheid te laten worden. Maar helaas is inventiviteit
nou niet direct een eigenschap waar domoren om bekend staan, dus is je
beste kans waarschijnlijk als het je gewoon per ongeluk overkomt.

--
Sam Kafka

Manok62

Feb 8, 2024, 7:41:45 AMFeb 8
Op 8-2-2024 om 13:08 schreef Sam Kafka:
GAAAAAAAP.......

Henk

Feb 8, 2024, 10:07:59 AMFeb 8
On 2/8/24 13:08, Sam Kafka wrote:
> [...]
>
> Domheid zit in het algemeen de mens ingebakken, dus ik denk niet dat het
> je gaat lukken om Magermans in domheid te overtreffen, in normale

En weer typisch Linx geen argumenten maar schelden, tieren en vloeken...

> [...]
> nou niet direct een eigenschap waar domoren om bekend staan, dus is je
> beste kans waarschijnlijk als het je gewoon per ongeluk overkomt.

En weer typisch Linx wordt er mij een ongeluk toegewenst en ongetwijfeld
zal kameraad Kafka zelfs zijn kraakpand willen verlaten om daarbij een
handje te helpen.

--
Stop de omvolking

Sam Kafka

Feb 8, 2024, 3:00:58 PMFeb 8
Padvinder Magermans wrote:

>GAAAAAAAP.......

Bedtijd, opa.

--
Sam Kafka

Baron

Feb 8, 2024, 3:17:41 PMFeb 8
Op 8-2-2024 om 21:00 schreef Sam Kafka:

> Bedtijd, opa.

<Q>

Zeurmuts.

Baron

Manok62

Feb 8, 2024, 5:04:52 PMFeb 8
Op 8-2-2024 om 21:17 schreef Baron:
Stelletje etters Baron...

Sam Kafka

Feb 8, 2024, 6:45:53 PMFeb 8
Henk <Ingrid...@yahoo.com> kirjutas:

>En weer typisch Linx geen argumenten maar schelden, tieren en vloeken...

Dat is een volledig foute voorstelling van zaken.

"BEK DICHT, VIEZE VUILE STINKENDE NSB-ER !!! HALVE ZOOL !!! DEBIEL !!!
IK HEB GELIJK EN JIJ NIET !!! TYFUSHOER !!! KRIJG DE VLIEGENDE POKKE-
TERING !!! GODVERDOMME !!!"

Kijk, dàt is schelden, tieren en vloeken.

>En weer typisch Linx wordt er mij een ongeluk toegewenst en ongetwijfeld
>zal kameraad Kafka zelfs zijn kraakpand willen verlaten om daarbij een
>handje te helpen.

Begrijpend lezen; het valt helemaal niet mee voor de gemiddelde Regse
domoor.

Ik durf te wedden dat stel dat jij per ongeluk in de hondepoep gaat
staan met je schoen, dat je dan die hond er de schuld van geeft en het
"typisch Linx" van hem vindt dat hij precies dáár waar jij jouw voet
zojuist hebt neergezet een drol op het trottoir heeft gescheten.

Een boom waait om door de storm, en belandt op de motorkap van jóuw
autootje. "Typisch Linx van die boom om precies op míjn motorkap
terecht te komen! En de wind, typisch Linx dat die zo hard waait!"

--
Sam Kafka

Sam Kafka

Feb 8, 2024, 6:47:01 PMFeb 8
Baron <Saperd...@Asjemenou.nl> kirjutas:

>Zeurmuts.

piep Zei de muis in het voorhuis.

--
Sam Kafka

Sam Kafka

Feb 8, 2024, 6:57:32 PMFeb 8
Padvinder Magermans <man...@gmail.com> kirjutas:

>Bosaardbeitje:

>Stelletje etters Baron...

Ach gut, wat schattig. Opa zoekt steun.

Moest jij niet al lang onder de wol liggen, Magermans? Of mocht jij
vanavond van zuster extra lang opblijven om Reservoir Dogs te kunnen
kijken?

--
Sam Kafka

Baron

Feb 9, 2024, 3:22:38 AMFeb 9
Op 9-2-2024 om 00:46 schreef Sam Kafka:
> Baron <Saperd...@Asjemenou.nl> kirjutas:

> piep Zei de muis in het voorhuis.

<Q>

Dat kinderliedje kennen we nu wel Sammy, doe maar een ander deuntje.
b.v. slaap kindje slaap. :-)

Baron

Henk

Feb 9, 2024, 4:49:59 AMFeb 9
On 2/9/24 00:45, Sam Kafka wrote:
> [...]
> TERING !!! GODVERDOMME !!!"
>
> Kijk, dàt is schelden, tieren en vloeken.

Ah je achtergrond als madcrew'er komt bovendrijven !

> [...]
> "typisch Linx" van hem vindt dat hij precies dáár waar jij jouw voet
> zojuist hebt neergezet een drol op het trottoir heeft gescheten.

Inderdaad want in het algemeen zijn het juist Linxen zoals jij die
meestal te beroerd zijn om de hondepoep van hun hond op te ruimen.

> Een boom waait om door de storm, en belandt op de motorkap van jóuw
> autootje. "Typisch Linx van die boom om precies op míjn motorkap
> terecht te komen! En de wind, typisch Linx dat die zo hard waait!"

Ah nee als ik een auto zou hebben, zou ik verhaal bij de eigenaar van
die boom gaan halen.
Maar inderdaad als het een kraakpand betreft, wordt dat natuurlijk best
wel moeilijk...

--
Stop de omvolking

Sam Kafka

Feb 9, 2024, 7:44:53 AMFeb 9
Bosaardbeitje <Saperd...@Asjemenou.nl> kirjutas:

>Dat kinderliedje kennen we nu wel Sammy, doe maar een ander deuntje.
>b.v. slaap kindje slaap. :-)

Goede tip. Mocht Padvinder Magermans weer eens "GAAAAAAP..." posten, dan
beantwoord ik dat met: "Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een aap".

Dat vind hij vast heel leuk en slaapverwekkend en zal hem helpen snel in
dromenland te doen belanden.

--
Sam Kafka

Sam Kafka

Feb 9, 2024, 8:00:03 AMFeb 9
Henk <Ingrid...@yahoo.com> kirjutas:

>Inderdaad want in het algemeen zijn het juist Linxen zoals jij die
>meestal te beroerd zijn om de hondepoep van hun hond op te ruimen.

Ik had het over de hond zelf als boosdoener, maar vooruit. Een Linx
baasje voldoet natuurlijk ook als kop van jut voor het Regse volksdeel.
Als er maar met het beschuldigende vingertje kan worden gewezen en een
etiketje "Typisch Linx" op kan worden geplakt.

>Ah nee als ik een auto zou hebben, zou ik verhaal bij de eigenaar van
>die boom gaan halen.

En als je geen auto hebt, wie geef je dan de schuld?

>Maar inderdaad als het een kraakpand betreft, wordt dat natuurlijk best
>wel moeilijk...

Een kraakpand dat op de motorkap van jouw auto, als jij een auto zou
hebben, valt? Een boom die op een kraakpand valt? Een boom die in een
kraakpand groeit?

Btw, in ons kraakpand kweken we voornamelijk nederwiet. De stroom tappen
we af bij de buren en van de opbrengsten houden we "Typisch Linxe"
feestjes met veel drank, drugs en sex.

"Money for nothing and our kix for free", zo luidt ons "Typisch Linxe"
motto.

--
Sam Kafka

Manok62

Feb 9, 2024, 8:16:09 AMFeb 9
Op 9-2-2024 om 13:59 schreef Sam Kafka:
Zo sukkel, nu ben je weer toe aan je middagdutje doeiii...

Henk

Feb 9, 2024, 8:26:04 AMFeb 9
On 2/9/24 13:59, Sam Kafka wrote:
> [...]
> etiketje "Typisch Linx" op kan worden geplakt.

> En als je geen auto hebt, wie geef je dan de schuld?

Dan is het mijn zaak toch niet ?
En als die boom stond bij jouw kraakpand dan zou ik zeggen zie je wel
typisch Linx !

> [...]
> feestjes met veel drank, drugs en sex.
>
> "Money for nothing and our kix for free", zo luidt ons "Typisch Linxe"

Een uitkering vangen, geen huur betalen, geen GWL betalen en handel in
drugs om leuke dingen van te doen...
Inderdaad heel Linx !!!

--
Stop de omvolking

Frank Zippo

Feb 9, 2024, 9:59:06 AMFeb 9
Manok62 <man...@gmail.com> kirjutas:

>Zo sukkel, nu ben je weer toe aan je middagdutje doeiii...

Zelf dingen verzinnen blijft erg lastig voor regse minkukels.

--
Zippo

Frank Zippo

Feb 9, 2024, 10:10:21 AMFeb 9
Henk <Ingrid...@yahoo.com> kirjutas:

[Boom waait om op de motorkap van de auto die Henk niet heeft (maar
Ingrid misschien wel?)]

>Dan is het mijn zaak toch niet ?

En als het jouw boom is, ben jij dan, als bezitter van de boom, ook
"Typisch Linx", of is in dat geval, ondanks dat, alleen maar jouw boom
"Typisch Linx"?

>En als die boom stond bij jouw kraakpand dan zou ik zeggen zie je wel
>typisch Linx !

Ja ja. En op wat voor afstand moet die boom staan van het kraakpand om
niet meer door jou "Typisch Linx" te worden genoemd?

>Een uitkering vangen, geen huur betalen, geen GWL betalen en handel in
>drugs om leuke dingen van te doen...
>Inderdaad heel Linx !!!

Waaruit maar weer eens blijkt dat "Typisch Linxen" gemiddeld een veel
leuker leven hebben dat regse domoren, die overal spoken zien, zich aan
alles & iedereen ergeren en altijd anderen overal de schuld van geven.

--
Zippo

Ruud Harmsen

Feb 9, 2024, 3:51:22 PMFeb 9
Fri, 09 Feb 2024 13:59:58 +0100: Sam Kafka <samgreg...@gmail.com>
scribeva:
>"Money for nothing and our kix for free", zo luidt ons "Typisch Linxe"
>motto.

Ik hoorde die plaat toevallig vanmorgen, toen ik wegens omstandigheden
even in de auto zat te wachten, en ik meende toch echt te horen en
herinner me ook ".. and the chicks for free". Gratis geile wijven dus,
ofwel groupies. Eén nacht alleen, dat soort dingen.

Mark Knopfler, Dire Straits. Zoek het zelf maar op.

Manok62

Feb 9, 2024, 4:16:02 PMFeb 9
Op 9-2-2024 om 21:51 schreef Ruud Harmsen:
MADCREW FIGUREN FANTASEREN D'R MAAR EEN END OP LOS OFTEWEL--STEEKJE LOS...

Frank Zippo

Feb 9, 2024, 4:24:57 PMFeb 9
Henk <Ingrid...@yahoo.com> kirjutas:

[Boom waait om op de motorkap van de auto die Henk niet heeft (maar
Ingrid misschien wel?)]

>De eigenaar zou in principe de schade moeten vergoeden.

Dat was niet de vraag. De vraag was of, naar jouw oordeel, het de boom
is die "Typisch Linx" gedrag vertoont door op jouw imaginaire motorkap
te landen, of dat de eigenaar van de boom "Typisch Linx" is, omdat het
zijn boom is die op jouw imaginaire motorkap valt.

Dus in wezen een heel simpele vraag, die zelfs door "Typisch Regse"
minkukels met een gemiddeld Regs iquqelequ eenvoudig te beantwoorden zou
moeten zijn.

>De erfgrens...

Dus de politieke oriëntatie van de boom hangt wat jou betreft af van de
erfgrens, Staat hij op het terrein van het kraakpand, dan is het een
"Typisch Linxe" boom, staat hij net over de grens, in een gemeenteperkje
ofzo, dan is het een "Typisch Regse" treurwilg.

>Door opeenvolgende Linxe regeringen worden uitvreters als jij niet
>aangepakt.

Ja, die lieten ons lekker in onze luxe, van alle gemakken voorziene
kraakpanden zitten, waar wij onbekomkommerd onze nederwiet konden
blijven kweken zonder dat er ooit een haan naar kraaide. Een heerlijk
lui luizenleventje, dat kan ik u verzekeren!

>We hopen op een regering over rechts om uitvreters als jij aan te pakken !
>Hup Geert !

Waarschijnlijk gaat Geert het veel te druk krijgen met proberen alle
moslims en asielzoekers te deporteren (Ruanda dealtje met Britse
regering?), wat hem van ze lang zal ze leven niet gaat lukken. Daarna
komt pas het aanpakken van onnozele uitvreters, kwaakblazen op niks af
en nutteloze bejaarden, zoals het nl.politiek kliekje, aan bod. Wat hem
eveneens niet gaat lukken.

Jij, Padvinder Magermans en de overige nietsnutten die dagelijks
nl.politiek met hun domme regse geblaat vullen kunnen dus voorlopig nog
even opgelucht blijven ademhalen!

--
Zippo

Ruud Harmsen

Feb 9, 2024, 4:47:25 PMFeb 9
Fri, 9 Feb 2024 22:16:02 +0100: Manok62 <man...@gmail.com> scribeva:

>MADCREW FIGUREN FANTASEREN D'R MAAR EEN END OP LOS OFTEWEL--STEEKJE LOS...

Ik ben nooit madcrew geweest en weet zelfs niet waddad da is. Future
Crew, die ken ik wel.

Manok62

Feb 9, 2024, 5:03:13 PMFeb 9
Op 9-2-2024 om 22:47 schreef Ruud Harmsen:
Ik doel ook op die inboorlingen zippo e.d...

Sam Kafka

Feb 9, 2024, 5:22:13 PMFeb 9
Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> kirjutas:

>Altijd al gedacht dat Frank Zippo en Sam Kafka één en dezelfde persoon
>zijn, nee is, maar nu is het wel HEEL opzichtig, niet?

Typisch Linx, dat jij er al na amper een klein half jaartje achter ben
gekomen dat achter deze twee pseudoniemen 1 en dezelfde persoon schuil
gaat!

Daar is de typisch Regse nl.politiek populatie nog lang niet aan toe, en
de allerdomste onder hen, Padvinder Magermans, zal het naar alle waar-
schijnlijkheid zelfs helemaal nooit snappen, zelfs al zou ik het per-
soonlijk in zijn dove oortjes komen brullen.

--
Sam Kafka

Frank Zippo

Feb 9, 2024, 5:24:03 PMFeb 9
Padvinder Magermans <man...@gmail.com> kirjutas:

>MADCREW FIGUREN FANTASEREN D'R MAAR EEN END OP LOS OFTEWEL--STEEKJE LOS...

BATTERIJTJES VAN JE GEHOORAPPARAAT WEER EENS OP, OPA ?!?!?!

--
Zippo

Frank Zippo

Feb 9, 2024, 5:27:36 PMFeb 9
Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> kirjutas:

>Altijd al gedacht dat Frank Zippo en Sam Kafka één en dezelfde persoon
>zijn, nee is, maar nu is het wel HEEL opzichtig, niet?

Typisch Linx, dat jij er al na amper een klein half jaartje achter bent
[...]

Frank Zippo

Feb 9, 2024, 5:57:45 PMFeb 9
> [...]

>ofwel groupies. Eén nacht alleen, dat soort dingen.

>Mark Knopfler, Dire Straits. Zoek het zelf maar op.

Typisch Linx, dat jij weet dat die text van Dire Straits afkomstig is
en dat het "chicks" moet zijn.

Naar het schijnt wordt dat lied trouwens tegenwoordig in bepaalde
kringen als politiek incorrect, racistisch en/of discriminerend
beschouwd. Met name door dit fragment:

See the little faggot with the earring and the make up
Yeah, buddy, that's his own hair
That little faggot got his own jet airplane
That little faggot, he's a millionaire

(Waarmee Mark Knopfler volgens mij refereert aan het popicoon Prince.)

Nou is het natuurlijk zo dat Money For Nothing vanuit het perspectief
van Jan Met De Pet wordt gezongen. Met koelkasten, kleurenteevees en
magnetrons moeten slepen, terwijl die artiesten zomaar, alsof het niks
kost, op MTV gitaar mogen komen spelen en bakken geld verdienen.

Het is ahw De Stem van het Typisch Regse deel van nl.politiek, zeg maar.

Als je het zo beschouwt is er wat mij betreft absoluut niks fout aan die
text, wat sommige moraalridders ook mogen beweren.

--
Zippo

Kees van den Doel

Feb 10, 2024, 3:30:17 AMFeb 10
In article <kCwxN.7776816$ee1.5...@fx16.ams4>, man...@gmail.com says...

> MADCREW FIGUREN FANTASEREN D'R MAAR EEN END OP LOS OFTEWEL--STEEKJE LOS...

> Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
> Ned Nieuw Guinea 030162-301062
> www.mariniersnieuwguinea61-62.nl

Op die website lees ik dat jouw bijnaam bij die marines "Aapje
Giechelgak" was. Leg ons eens uit hoe jij daar aan kwam want ik vind het
passend genoeg om hier te adopteren als standaard als iemand begript wat
ik beDoel.

Kees van den Doel

Feb 10, 2024, 3:31:28 AMFeb 10
In article <zixxN.7776820$ee1.2...@fx16.ams4>, man...@gmail.com says...

> Ik doel ook op die inboorlingen zippo e.d...

Doel met een hoofD letter GODVERDOMME aangeklede aap!!!

Manok62

Feb 10, 2024, 3:56:49 AMFeb 10
Op 10-2-2024 om 09:31 schreef Kees van den Doel:
> In article <zixxN.7776820$ee1.2...@fx16.ams4>, man...@gmail.com says...

> Doel met een hoofD letter GODVERDOMME aangeklede aap!!!

Jij bent er dus OOK een van sukkel...

Manok62

Feb 10, 2024, 3:58:05 AMFeb 10
Op 10-2-2024 om 09:30 schreef Kees van den Doel:
Is niet uit te leggen aan een S5je...

Manok62

Feb 10, 2024, 4:00:49 AMFeb 10
Op 9-2-2024 om 23:57 schreef Frank Zippo:

> See the little faggot with the earring and the make up
> Yeah, buddy, that's his own hair
> That little faggot got his own jet airplane
> That little faggot, he's a millionaire

nl.politiek sukkel...

Ruud Harmsen

Feb 10, 2024, 5:52:22 AMFeb 10
Fri, 9 Feb 2024 23:03:13 +0100: Manok62 <man...@gmail.com> scribeva:

>Ik doel ook op die inboorlingen zippo e.d...

Dan moet je niet op mijn reageren.
Doe anders een Usenet-cursus.
--
Ruud Harmsen, https://rudhar.com

Manok62

Feb 10, 2024, 8:41:39 AMFeb 10
Op 10-2-2024 om 11:52 schreef Ruud Harmsen:
Kort lontje 🤮

Ruud Harmsen

Feb 10, 2024, 8:46:31 AMFeb 10
Sat, 10 Feb 2024 14:41:40 +0100: Manok62 <man...@gmail.com> scribeva:
>Kort lontje ?

Nee, tip.

Manok62

Feb 10, 2024, 8:59:25 AMFeb 10
Op 10-2-2024 om 14:46 schreef Ruud Harmsen:
Vertel?

Ruud Harmsen

Feb 10, 2024, 12:43:56 PMFeb 10
Sat, 10 Feb 2024 14:59:27 +0100: Manok62 <man...@gmail.com> scribeva:
Ignored.

Enige zelfwerkzaamheid mag van de bezoekers wel verwacht worden.

Frank Zippo

Feb 10, 2024, 1:19:19 PMFeb 10
Padvinder Magermans <man...@gmail.com> kirjutas:

>nl.politiek sukkel...

Gelukkig weet je nog waar je bent. Op jouw leeftijd zeker niet per
definitie een vanzelfsprekendheid!

--
Zippo

Kees van den Doel

Feb 10, 2024, 1:19:33 PMFeb 10
In article <%iLxN.7919718$ee1.2...@fx16.ams4>, man...@gmail.com says...

> Vertel?

Servetje in duur restaurant is voor mond, niet om reet af te vegen!

Frank Zippo

Feb 10, 2024, 1:43:37 PMFeb 10
Henk <Ingrid...@yahoo.com> kirjutas:

>Wel Kafka je komt met nogal idiote vragen.

Tja. Ik pas mij nou 1maal aan bij mijn publiek... Als dat betekent dat
ik door de knieën moet en in kleutertaal praten doe ik dat gewoon. Als
service aan jou en jouw geestverwantjes. Snappez vouz?

>Ongetwijfeld naar boven gekomen in jouw door flink drugsgebruik
>verruimde geest.

Nee hoor! Die ruime geest heb ik gewoon van nature al! Dit in schrille
tegenstelling tot de "typisch regse" enggeestige miezemuizen die in dit
nieuwsgroepje hun naargeestig regse pruttelgeluidjes als borrelende &
walmende beerputten uitscheiden.

>Bomen die Linx zouden zijn...

Ja, helemaal zelf bedacht! Goed he? Dat is natuurlijk vanwege mijn ruime
geest, dat ik met allerlei originele invalshoeken op de proppen kom om
het domme regse publiek van repliek te dienen.

Zelf verzinnen: een concept waar jouw "typisch regse" clubje nog een
mooi puntje aan kan zuigen!

>Niet gaan posten Kafka als je flink aan het blowen bent.

Het is Zippo en waarom niet?

>Of blow je de hele dag door, dan beter helemaal niet meer posten !

De hele dag en ook nog s'nachts bovendien. Ik heb zoveel van die stuff,
hoeveel ik ook gebruik, ik krijg het gewoon nooit op!

>Hopelijk is het voor jullie professionele uitvreters toch wel snel voorbij !

En wat stel jij je daarbij voor? Persoonlijk? Deportatie? Opsluiting in
con^H^H^Hwerkkampen? Of toch maar gewoon een nekschot om meteen overal
van af te zijn?

--
Zippo

Frank Zippo

Feb 10, 2024, 2:07:04 PMFeb 10
Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> kirjutas:

>Padvinder Magermans:

>Ignored.
>Enige zelfwerkzaamheid mag van de bezoekers wel verwacht worden.

Ik vind dat je voor Padvinder Magermans een uitzondering mag maken. Die
is zo dom, die heeft echt OVERAL hulp en ondersteuning bij nodig, zelfs
bij de simpelste en voor de handst liggendste zaken.

Zie bijvoorbeeld de pots waarin Magermans er blijk van geeft niet zeker
te weten of er in Friesland alleen maar Fries wordt gesproken.

--
Zippo

Manok62

Feb 10, 2024, 2:23:23 PMFeb 10
Op 10-2-2024 om 19:19 schreef Kees van den Doel:
🤮🤮🤮

Sam Kafka

Feb 10, 2024, 5:31:46 PMFeb 10
Ruud Harmsen <r...@rudhar.com> kirjutas:

>Ik weet dat wel: ook Stadsfries, en dat is geen Fries, maar Hollands
>op een Fries substraat.

Typisch Linx dat jij weet dat er in steden als Leeuwarden een ander
soort Fries wordt gesproken dan in bv de Sûdwesthoek.

Voor dat soort interessante informatie zul je helaas tevergeefs aan-
kloppen bij het domme regse kliekje dat het nieuwsgroepje nl.politiek
zit te vervelen & vervuilen met hun nietszeggende populistiese regse
geblaat.

--
Sam Kafka

Kees van den Doel

Feb 11, 2024, 2:33:57 AMFeb 11
In article <J2QxN.7926407$ee1.7...@fx16.ams4>, man...@gmail.com says...

> ???

REET AFVEGEN OP SCHIJTHUIS NIET AAN TAFEL IN RESTAURANT MET SERVETJE!!!

Baron

Feb 11, 2024, 3:14:47 AMFeb 11
Op 11-2-2024 om 08:33 schreef Kees van den Doel:
<Q>

En de scouts hebben overal schijt aan . :-)

Baron

Sam Kafka

Feb 11, 2024, 3:37:14 AMFeb 11
Manok62 <man...@gmail.com> kirjutas:

>Flikker dan op stuk vulnis...

>🤮🤮🤮

Dat vind ik nou zo leuk aan padvinder Magermans; houd een brandend
lucifertje bij hem in de buurt en gegarandeerd dat hij in de fik
vliegt.

Succes verzekerd!

--
Sam Kafka

Frank Zippo

Feb 11, 2024, 10:26:14 AMFeb 11
Bosaardbeitje <Saperd...@Asjemenou.nl> kirjutas:

>Padvinder Magermans:

Zwarte Band Derde Dan Karate, opa.

>Laat die lamlullen Jo.

Jo? Volgens zijn website heet Padvinder Magermans van voren Carol
(wat natuurlijk, net als Jo, voornamelijk in het algemeen feitelijk
een meisjesnaam is.

--
Zippo (Jo met de banjo en Carol met de toiletrol)

Sam Kafka

Feb 11, 2024, 11:20:30 AMFeb 11
Henk <Ingrid...@Yahoo.com> kirjutas:

>Anders post je van die onzin zoals boven...

Beweren dat ik de hele dag zit te blowen doe ik met opzet, om jouw
ingesleten, "typisch regse" denkpatroontjes te ontregelen. Zodat jij
niet meer weet of ik nou serieus ben of niet. Beetje de boel in dat
bovenkamertje van jou opschudden als het ware, snap je wel?

>Je hebt inmiddels de status van clown bereikt door al dat drugsgebruik...

Dat vind ik zo lief van je, dat je dat zegt. Dankjewel!

>Gewoon ontruiming en teruggave aan de rechtmatige eigenaar...

Maar dan wel met inzet van ME, traangas en waterkanonnen, natuurlijk. Er
moet ons wel een lesje geleerd worden!

--
Sam Kafka

Kees van den Doel

Feb 11, 2024, 12:13:42 PMFeb 11
In article <S00yN.8150128$ee1.3...@fx16.ams4>, man...@gmail.com says...:

> 84 kg bij 181 cm sukkel...

Dat is een lekker malse Padvinders bout!

Ingredienten:
- 70kg God
- Padvindershopman
- 10 Liter Padvindersbloed (3 Padvinders voldoen hiertoe)

Redelijk Verse God is te Verkrijgen in Kerken, Bidvereenigingen,
Gekkengestichten, en andere Christelijke organizaatsies. Als men God
zelf wil Slachten neem acht dat dit minstens een waterstofbom
Vereist. God is namelijk als een kakkerlak; zelfs als je met je hak Op
Hem Trapt, Kraakt Hij Weerzinwekkend, maar Blijft toch Smerig Krioelen.

Maak God schoon met een goede harde Borstel, want Hij Wast Zich nooit,
die Smeerpijp.

Hak God in Stukjes met een Hakbijl, en gooi de Stukjes in een Grote Pan,
die op een vuur staat.

Dit vuur moet worden Aangestoken door een Padvinders Hopman met benzine
te overgieten en hem in brand te steken op de brandstapel van het
kampvuurtje en als het hout lekker brandt zet je de Pot met God op het
vuur.

Neem de 3 Padvinders, en vermoord ze op gruwelijke wijze met een botte
bijl. Laat een hongerige Sint Bernhards hond het Padvinderbloed
resulterende uit deze slachtpartij oplikken en toon de hond een foto van
Prins Bernhard, zodat de hond moet braken uit weerzin en het
Padvindersbloed uitkotst en vang het bloed (10 liter) op en gebruik dit
als Saus voor de bakkende God.

Verorber de God op barbaarse wijze onder het uiten van Godverdomme Klote
Jezus Stinkende Kakkerlak-God Zoon van typhus-David, Mozes is een
Kinderlokker en dergelijke.

Smakelijk Eten, beMINde Gelovigen!