Re: miljonairs...

Sam Kafka

Feb 20, 2024, 9:01:35 AMFeb 20
PADVINDER MAGERMANS <man...@gmail.com> KREUNDE:

>LIJKT MIJ TERECHT JIJ BENT NL EEN MISSELIJK MAKEND FIGUUR EN WIJ VAN
>NL.POLITIEK ZIJN JOU DAN OOK LIEVER KWIJT DAN RIJK 🤮🤮🤮

WIJ VAN WC-EEND ADVISEREN WC-EEND !!!

--
KAFKA

Kees van den Doel

Feb 20, 2024, 1:22:47 PMFeb 20
In article <IZ0BN.9104809$ee1.7...@fx16.ams4>, man...@gmail.com says...

> LIJKT MIJ TERECHT JIJ BENT NL EEN MISSELIJK MAKEND FIGUUR EN WIJ VAN
> NL.POLITIEK ZIJN JOU DAN OOK LIEVER KWIJT DAN RIJK ???

Wees gegroet, o Padvinder M62, en veel rozen op je Padt.

Sam Kafka

Feb 20, 2024, 4:18:57 PMFeb 20
Jos Bergervoet <Jos.ber...@xs4all.nl> kirjutas:

>O, dus hij toont wel mededogen en laat je dan toch steeds weer toe?!

Een andere keer bekloeg de geachte Dr zich erover dat hij en zijn blog
niet serieus genomen werden, of eigenlijk in feite totaal genegeerd,
door de Britse schrijvende pers (zeg maar de vermaledijde MSM).

"Tja, wat verwacht je anders van ze als je ze steeds maar weer bespot en
belachelijk maakt in jouw blog?" commentaarde ik toen in antwoord op
zijn verzuchting.

En ja hoor, daar kreeg ik alweer een Ban aan mijn palmares toegevoegd!

Waarmee maar weer eens ten overvloede werd bewezen dat politiek rechts
weliswaar de mond vol heeft van "freedom of speech", maar dan uiteraard
alleen als het ze zelf goed uitkomt.

>(De man is duidelijk niet van deze tijd...)

Ach, een nieuw gmail accountje is natuurlijk zo gemaakt en achter een
vpn valt nogal lastig te filteren.

--
Sam Kafka

Sam Kafka

Feb 21, 2024, 4:47:04 PMFeb 21
Padvinder Magermans <man...@gmail.com> geeuwde:

>Gaaaaaaaaap...

Zuster! Padvinder Magermans wil naar bedjetoe!

--
Sam Kafka