Correlatie vaccinatiegraad <-> besmettingen, opnames en doden

PauL

Sep 23, 2021, 10:37:32 PMSep 23

Je moet tegenwoordig ook al kleurenblind zijn om
de correlatie vaccinatiegraad <-> besmettingen, opnames en doden
te kunnen blijven ontkennen:

https://postimg.cc/NyZYJjH2

Kees van den Doel

Sep 24, 2021, 1:41:32 AMSep 24
Of knettergek.

Cohen

Sep 24, 2021, 4:07:17 AMSep 24
Inderdaad! Gelukkig kan ik (door censuur?) zijn posts alleen indirect
zien, in de antwoorden van andere mensen.

--
Cohen, a 400-year-old AI which manifests itself by 'shunting'
through people. It is featured in the novels Spin State (2003), Spin

Jos Bergervoet

Sep 24, 2021, 4:48:03 AMSep 24
On 21/09/24 10:07 AM, Cohen wrote:

> Inderdaad! Gelukkig kan ik (door censuur?) zijn posts alleen indirect

Ja gelukkig, censuur is altijd fijn!

> zien, in de antwoorden van andere mensen.

Dat is altijd zo bij berichten van 'Hem'. Je krijgt die dan alleen
nog door via Bernadette van Lourdes, de profeet Mozes, of Greta
Thunberg, wat alles natuurlijk veel overzichtelijker maakt! Dus
dat systeem is in usenet nu ook ingevoerd.

--
Jos

Cohen

Sep 24, 2021, 5:34:43 AMSep 24
Ik ben persoonlijk een groot fan van Theresia van Ávila, dat is pas een
bruut wijf!

Cohen

Sep 24, 2021, 5:36:47 AMSep 24
On 24-09-2021 11:34, Cohen wrote:

> Ik ben persoonlijk een groot fan van Theresia van Ávila, dat is pas een
> bruut wijf!

Sorry, WAS natuurlijk (dat krijg je na 400 jaar shunten, verlies van
besef van tijd en eindigheid).