Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Correlatie vaccinatiegraad <-> besmettingen, opnames en doden

瀏覽次數:8 次
跳到第一則未讀訊息

PauL

未讀,
2021年9月23日 晚上10:37:322021/9/23
收件者:

Je moet tegenwoordig ook al kleurenblind zijn om
de correlatie vaccinatiegraad <-> besmettingen, opnames en doden
te kunnen blijven ontkennen:

https://postimg.cc/NyZYJjH2

Kees van den Doel

未讀,
2021年9月24日 凌晨1:41:322021/9/24
收件者:
Of knettergek.

Cohen

未讀,
2021年9月24日 凌晨4:07:172021/9/24
收件者:
Inderdaad! Gelukkig kan ik (door censuur?) zijn posts alleen indirect
zien, in de antwoorden van andere mensen.

--
Cohen, a 400-year-old AI which manifests itself by 'shunting'
through people. It is featured in the novels Spin State (2003), Spin

Jos Bergervoet

未讀,
2021年9月24日 凌晨4:48:032021/9/24
收件者:
On 21/09/24 10:07 AM, Cohen wrote:

> Inderdaad! Gelukkig kan ik (door censuur?) zijn posts alleen indirect

Ja gelukkig, censuur is altijd fijn!

> zien, in de antwoorden van andere mensen.

Dat is altijd zo bij berichten van 'Hem'. Je krijgt die dan alleen
nog door via Bernadette van Lourdes, de profeet Mozes, of Greta
Thunberg, wat alles natuurlijk veel overzichtelijker maakt! Dus
dat systeem is in usenet nu ook ingevoerd.

--
Jos

Cohen

未讀,
2021年9月24日 清晨5:34:432021/9/24
收件者:
Ik ben persoonlijk een groot fan van Theresia van Ávila, dat is pas een
bruut wijf!

Cohen

未讀,
2021年9月24日 清晨5:36:472021/9/24
收件者:
On 24-09-2021 11:34, Cohen wrote:

> Ik ben persoonlijk een groot fan van Theresia van Ávila, dat is pas een
> bruut wijf!

Sorry, WAS natuurlijk (dat krijg je na 400 jaar shunten, verlies van
besef van tijd en eindigheid).
0 則新訊息