De prik werkt – 50 procent minder doden … onder de ongevaccineerden

1 view

nastyho...@gmail.com

Bs"d

De prik werkt – 50 procent minder doden … onder de ongevaccineerden

https://www.frontnieuws.com/de-prik-werkt-50-procent-minder-doden-onder-de-ongevaccineerden/

Eindelijk liggen er enkele echt betrouwbare cijfers op tafel. Deze keer van de Angelsaksen. Zoals altijd, gaat het over de netelige kwestie van de Covid-19 spuit. Aanvankelijk gingen de fabrikanten prat op een doeltreffendheid van meer dan 90 %, maar deze cijfers zijn natuurlijk allang achterhaald. De interessantste cijfers komen nu van het eiland. Van het Office for National Statistics. Zij lijken meer moeite te doen met de cijfers dan bijvoorbeeld bij ons, schrijft Qpress.de.

Het instituut vergeleek onder meer de sterfgevallen naar vaccinatiestatus. Zij creëerden een vergelijkingsperiode van 2 januari tot 24 september 2021. De gegevensbasis hiervoor is te vinden bij het genoemde instituut: Deaths by vaccination status, England … [ons.gov.uk]. Hier schijnt serieus bewezen te zijn dat de Covid-19 injectie “echt” werkt. De autoriteit voor de statistiek laat voor de bovengenoemde periode zien dat het sterftecijfer in de leeftijdsgroep van 10-59 jaar ongeveer 50% lager ligt. Zie ook de tweet hieronder van Stefan Homburg.

Auch die Angelsachsen diskutieren die gestern präsentierte Graphik zur Impfwirkung auf Jüngere; der Ton ist dort natürlich zivilisierter als hier.

Unten ein guter Einstieg. Steve Kirsch bot Mitgliedern der US-Impfbehörden 1 Mio. Dollar für eine bloße Diskussion. Alle lehnten ab. https://t.co/AKh9QmQnB3 pic.twitter.com/xlNrcIcM1S

— Stefan Homburg (@SHomburg) November 22, 2021

“Ook in Engeland wordt gediscussieerd over de gisteren gepresenteerde
grafiek over het effect van vaccinatie op jongeren; de toon is daar natuurlijk beschaafder dan hier.
Hieronder staat een goede inleiding. Steve Kirsch bood leden van de Amerikaanse vaccinatie-autoriteiten 1 miljoen dollar voor alleen maar een discussie. Allen weigerde. https://twitter.com/stkirsch/status/1462684281054978053
Bayer-directeur: mRNA-prikken zijn "gentherapie" die als "vaccins" op de markt wordt gebracht om het vertrouwen van het publiek te winnen

Minder ongevaccineerden sterven

Sommige lezers kunnen het enigszins verontrustend vinden dat het lagere sterftecijfer hier wordt vermeld voor de ongevaccineerden. Dit is geen empirische fout, maar statistische nauwkeurigheid. De bij de tweet gevoegde grafiek laat dit vrijwel perfect zien, volgens welke enkele maanden na het begin van de inentingen, d.w.z. vanaf medio april, het sterftecijfer per 100.000 voor de ongevaccineerden relatief stabiel blijft tussen 1 en 1,5 per 100.000. Intussen heeft het sterftecijfer van de tweemaal gevaccineerden zich ontwikkeld in de orde van grootte van 2,2-3,2. Ruwweg sterven er dus 50% meer dubbel gevaccineerden dan ongevaccineerden in de leeftijdscategorie 10-59 jaar.

Dit is een onweerlegbaar bewijs van de doeltreffendheid van de injectie ten opzichte van de ongevaccineerde controlegroep. Misschien is het daarom zo belangrijk om deze ongehoorde controlegroep zo snel mogelijk te elimineren. We zullen spoedig vergelijkbare verschijnselen in Duitsland zien. Toch is de statistische basis hier enigszins anders, niet in het minst vanwege de andere methode om sterfgevallen te registreren. Indien bijvoorbeeld een dubbel gevaccineerde persoon symptomen ontwikkelt, wordt hij geacht ongevaccineerd te zijn (SchAusnahmV, §2 definities – plus verdere voorschriften over apartheid van vaccinatie). De vaccinatie is immers niet effectief gebleken. Als iemand binnen twee weken na vaccinatie overlijdt, wordt deze persoon ook als ongevaccineerd beschouwd, omdat de vaccinatie een ander effect had dan bedoeld.

Overmatige sterfte in Duitsland

Daarom zijn de cijfers in Duitsland niet geschikt voor dergelijke overwegingen. De cijfers over de totale sterfte in Duitsland zijn nuttiger. Sterftecijfers 1990 tot 2020 … [Statista]. De laatste maanden is een sterfteoverschot van ongeveer 15 % aan het licht gekomen, met een toenemende tendens naar de winter. Volgens deze gegevens zullen we in 2021 voor het eerst rekening moeten houden met meer dan 1 miljoen sterfgevallen, wat decennialang niet is voorgekomen. Dit zijn echter omstandigheden die men officieel niet wil bespreken en becommentariëren. Het is voor de lezer voldoende om uit dit artikel op te maken dat de injectie dodelijk veilig is en werkt, zodat niemand onnodig onzeker wordt.

* * *
Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.

https://tinyurl.com/follow-nurse