Re: USA: Sommige branden in de USA worden opzettelijk aangestoken om daar levende Bigfoots gevangen te nemen en te doden! Bigfoots nemen wraak!

Kees van den Doel

Feb 19, 2024, 1:11:33 PMFeb 19
In article <nnd$09f4c6e0$67cc935f@3de1d27c84e4fa84>, reije...@newsxs.nl says...

> USA: Sommige branden in de USA worden opzettelijk aangestoken om daar
> levende Bigfoots gevangen te nemen en te doden! Bigfoots nemen wraak!

> Een vrouw in de USA gaat naar hun oorspronkelijke familieblokhut! De
> overheid heeft echter het bosgebied omsingeld en midden in het gebied
> een ruime opening gemaakt om die brand te overleven voor die Bigfoots!
> Ze weten dus niet dat die vrouw er ook is. De Bigfoots hebben echter
> manieren om zo'n brand te overleven. De vrouw bevrijdt een Bigfoot
> door een wand van een gebouw te rammen en neemt die mee met haar
> [...]

Tjonge, wat een avontuur. Ik beleefde laatst ook een avontuur. Ik moest
schijten maar ipv een mooie zeppelin8ige drol kwam er wat 1/2 vloeibare
derrie, lijkende op de pots van Manok62, uit. No problem, d8 ik en
ritste kordaat mijn broeksriem dicht. Helaas toen ik terug kwam in het
dure restaurant met obers in livrei wilde ik een klein broekhoestje
uiten, net voordat ik in de buurt van mijn tafel met deftige heren en
dames kwam zodat ze het niet zouden ruiken, het was echter jammer maar
helaas scheet lucht vermengt met druppels vloeibare stront die een grote
bruine vlek ...

Word vervolgdt ...