Re: Asielbeleid erger dan we denken!

Sam Kafka

Feb 19, 2024, 3:36:44 PMFeb 19
Padvinder Magermans <man...@gmail.com> rochelde:

>Flikker op addergebroed...

Het blijft lachen met Padvinder Magermans in nl.scouting.

--
Sam Kafka

Manok62

Feb 19, 2024, 3:54:57 PMFeb 19
Op 19-2-2024 om 21:36 schreef Sam Kafka:
> Padvinder Magermans <man...@gmail.com> rochelde:

> Het blijft lachen met Padvinder Magermans in nl.scouting.

Wie het laatst lacht...

🤣🤣🤣

--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062

Baron

Feb 19, 2024, 4:12:17 PMFeb 19
Op 19-2-2024 om 21:54 schreef Manok62:

> Wie het laatst lacht...
>
> 🤣🤣🤣

<Q>

Poepers. :-)

Baron

Sam Kafka

Feb 19, 2024, 4:56:19 PMFeb 19
Padvinder Magermans <man...@gmail.com> pruttelde:

>Wie het laatst lacht...

>🤣🤣🤣

Niet om het 1 of ander, maar toen jij destijds, samen met Scheurkogel,
Slettenhaar enz Papoea's aan het uitmoorden was in Nieuw Guinea, bestond
ik nog niet eens!

Dus over de laatste lach hoeven we niet waarschijnlijk niet al te lang
te discussiëren, zeker als ik de verzameling ouwe knarren op de reünie
fotoos op jouw website zo eens bekijk.

--
Sam Kafka

Sam Kafka

Feb 19, 2024, 4:57:32 PMFeb 19
Bosaardbeitje <Saperd...@Asjemenou.nl> kirjutas:

>Poepers. :-)

Ach, Bosaardbeitje laat er ook weer eens eentje vliegen.

--
Sam Kafka

Sam Kafka

Feb 20, 2024, 7:37:34 AMFeb 20
Padvinder Magermans <man...@gmail.com> snotterde:

>Dan moet je je vetklep ook dicht houden, want je hebt een geheel
>verkeerd beeld over voormalig NNG dombo...

Welnee, ik zei dat alleen maar om jou te stangen, omdat ik weet dat je
dan pissig wordt en gaat schelden.

>Keurkorps van het Nederlands leger

Ja, dat was toen (meer dan 60 jaar geleden), nu is het meer het klaver-
jasclubje van Huize Avondrood.

>en nu maak ik aan jou voorlopig geen woorden meer vuil,

Dat zou jammer zijn. Dan zou ik jouw "Oprotten sukkel..." erg gaan
missen in nl.scouting.

>of je moet je toon veranderen...

Jij eerst.

--