Nog een waarschuwing tegen vaccinatie, met de dodelijke gifspuit.

Cor Huizer

Sep 19, 2021, 7:31:24 AMSep 19
Beste mensen zie het onderstaande artikel. Duidelijker kan het neit.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/directeur-brits-uitvaartbedrijf-alle-delta-doden-zijn-bijna-exclusief-vaxdoden/

Met vriendelijke groet,

Cor Huizer.

Thaora

Sep 19, 2021, 8:00:34 AMSep 19
Op 19-9-2021 om 13:31 schreef Cor Huizer:
Je weet je nep nieuws bronnen wel te vinden he?

F+

Sjoerd

Sep 19, 2021, 8:01:42 AMSep 19
Cor Huizer:
> Beste mensen zie het onderstaande artikel. Duidelijker kan het neit.
>
> www.xandernieuws.net/algemeen/directeur-brits-uitvaartbedrijf-alle-delta-doden-zijn-bijna-exclusief-vaxdoden/

Komt u, net als Kesef, ook al met valse nieuwssites aanzetten?
Zo'n site verspreidt opzettelijk valse berichten, want dat geeft een hoop
reuring, en dus een hoop reclame-inkomsten.
En dat is voor hen interessanter dan de waarheid.

Thaora

Sep 19, 2021, 8:04:29 AMSep 19
Op 19-9-2021 om 13:31 schreef Cor Huizer:
Das koren op jouw verderfelijke molen.

F+

Pandora

Sep 19, 2021, 8:17:40 AMSep 19
On Sun, 19 Sep 2021 13:31:23 +0200, Cor Huizer <c...@cor-huizer.nl>
wrote:
Netzo nep als de evangeliën.

Sjoerd

Sep 19, 2021, 9:00:51 AMSep 19
Pandora:
> Cor Huizer:

Nu sla je de plank mis. De evangeliën vormen nou juist de zuiverste
waarheid die er maar bestaat.

Pandora

Sep 19, 2021, 9:30:55 AMSep 19
Netzo zuiver als Xandernieuws.

nastyho...@gmail.com

Sep 19, 2021, 11:34:16 AMSep 19
Bs"d

We weten nu allemaal dat in de 20e eeuw goddeloze regeringsleiders, bv die goddeloze homo die NL bestuurt, dat die in de vorige eeuw zo'n 200 miljoen van hun eigen burgers uitgemoord hebben.

En nou hebben jullie moeite om te geloven dat jullie nu aan de beurt zijn?

Maak je borst maar nat, want het gaat wel erger worden, maar niet beter.

http://bit.do/prim-enemy

Cohen

Sep 19, 2021, 12:35:07 PMSep 19
On 19-09-2021 13:31, Cor Huizer wrote:
> Beste mensen zie het onderstaande artikel. Duidelijker kan het neit.
>
> https://www.xandernieuws.net/algemeen/directeur-brits-uitvaartbedrijf-alle-delta-doden-zijn-bijna-exclusief-vaxdoden/

Dit is geen serieus medium. Dit is overduidelijk nepnieuws.

> Met vriendelijke groet,
>
> Cor Huizer.

Heb jij de politie nog niet aan de deur gehad, Cor?

--
Cohen, a 400-year-old AI which manifests itself by 'shunting'
through people. It is featured in the novels Spin State (2003), Spin

Kees van den Doel

Sep 19, 2021, 12:47:58 PMSep 19
On Sunday, September 19, 2021 at 4:31:24 AM UTC-7, Cor Huizer wrote:

> Beste mensen zie het onderstaande artikel. Duidelijker kan het neit.

> https://www.xandernieuws.net/algemeen/directeur-brits-uitvaartbedrijf-alle-delta-doden-zijn-bijna-exclusief-vaxdoden/

Als klein jochie had ik altijd een geluks dubbeltje in mijn zak. Op die
manier wilde ik schat rijk worden net zoals Oom Dagobert dat deed in de
Donald Duck.

Ruim schoots voor mijn vrijlating van de lagere school had ik door dat
de Donald Duck wel leuk is, maar je moet niet alles geloven wat er in
staat.

Snap je waar ik heen wil? Vast niet, dat maakt het nog leuker!

Cor Huizer

Sep 20, 2021, 7:00:02 AMSep 20
Op 19-9-2021 om 14:00 schreef Sjoerd:
Xander onderbouwt zijn berichten met verwijzing van waar hij het heeft
gelezen, dus of het een valse mededeling is, is de vraag. Aangezien heel
veel websites, met onderbouwing, de waarschuwingen van onafhankelijke
wetenschapper publiceren, die precies hetzelfde zeggen, denk ik dat u
naar leugenaars en moordenaars luistert: de reguliere media en de regering.

Bovendien heb ik uit heel betrouwbare bron dat deze nep vaccinaties
dodelijk zijn: God! God heeft al 10 jaar geleden via een zieneres,
aangegeven dat deze wereldwijde vaccinatiegolf eraan zat te komen. Hij
heeft erbij verteld: Neem deze vaccinatie niet, want u gaat eraan dood.

Maar mensen die niet willen luisteren, noch naar God, noch naar
onafhankelijke wetenschappers, doen eigenlijk hetzelfde als in vroege
tijden koningen deden; Als een boodschapper/koerier hem een slecht
bericht kwam brengen, dan werd deze gedood in opdracht van die koning,
want hij wilde er niet naar luisteren.

Daarom, ook al wilt u wel naar leugens luisteren, maar de waarheid niet
weten, 'dood' dan nog niet de boodschapper niet, die u wel de waarheid
komt vertellen.

Rob

Sep 20, 2021, 7:26:02 AMSep 20
Cor Huizer <cor.h...@planet.nl> wrote:
> [...]
> aangegeven dat deze wereldwijde vaccinatiegolf eraan zat te komen. Hij
> heeft erbij verteld: Neem deze vaccinatie niet, want u gaat eraan dood.

Maar wie heeft gecontroleerd dat die "zieneres" een mededeling van die
God van jou overbracht en niet een van de bekende wappies is??

Cohen

Sep 20, 2021, 7:26:43 AMSep 20
On 20-09-2021 12:59, Cor Huizer wrote:

> [...]
> aangegeven dat deze wereldwijde vaccinatiegolf eraan zat te komen. Hij
> heeft erbij verteld: Neem deze vaccinatie niet, want u gaat eraan dood.

Heerlijk! Die religieuze waanzin die naar boven komt borrelen. Maar Cor
Huizer, je beseft dat je strafbaar of op z'n minst laakbaar bezig bent?
Juist in deze tijd van levens redden door vaccinaties kom jij met deze
middeleeuwse, op persoonlijke 'visioenen' gestoelde anti-vaxwaanzin. Wat
denk je dat die [gG]od van jou vindt van het opzettelijk in gevaar
brengen van mensenlevens, met dergelijke postings? Juist: je gaat
hiervoor naar de [hH]el Cor Huizer!

> KNIP
> Met vriendelijke groet,
>
> Cor Huizer.

Sjoerd

Sep 20, 2021, 9:22:55 AMSep 20
Rob:
> Cor Huizer:
Op berichten van God reageert je bewustzijn heel anders dan op berichten
van wappies. Maar ik vrees dat jij dat vanwege je autisme nooit zult
kunnen begrijpen.

Pandora

Sep 20, 2021, 9:36:13 AMSep 20
On Sun, 19 Sep 2021 08:34:15 -0700 (PDT), "nastyho...@gmail.com"
<nastyho...@gmail.com> wrote:

> [...]
>homo die NL bestuurt, dat die in de vorige eeuw zo'n 200 miljoen van hun eigen burgers uitgemoord hebben.

Net als jouw idool, YHWH, die alles uitmoordt wat niet in
overeenstemming met de doctrine leeft.

nastyho...@gmail.com

Sep 20, 2021, 10:06:35 AMSep 20
Bs"d

Hij die het leven geeft kan het ook weer nemen.

Hij die het leven alleen maar kan nemen, en niet kan geven, die mag het niet nemen.

https://tinyurl.com/7Noach

Pandora

Sep 20, 2021, 11:00:15 AMSep 20
On Mon, 20 Sep 2021 07:06:34 -0700 (PDT), "nastyho...@gmail.com"
<nastyho...@gmail.com> wrote:

>Bs"d
>
>Hij die het leven geeft kan het ook weer nemen.
>
>Hij die het leven alleen maar kan nemen, en niet kan geven, die mag het niet nemen.

De mens verwekt en schenkt het leven aan z'n kroost.

PauL

Sep 20, 2021, 3:06:59 PMSep 20
Op Mon, 20 Sep 2021 12:59:14 +0200 schreef Cor Huizer:

> Xander onderbouwt zijn berichten met verwijzing van waar hij het heeft
> gelezen, dus of het een valse mededeling is, is de vraag.

Die vraag is al lang beantwoord:

https://hoax.fandom.com/nl/wiki/Natural_News

Natural News is een website die complottheorieën, pseudowetenschap en
kwakzalverij verspreidt om onder valse voorwendsels de verkoop op haar
webshop "Natural News Store" te promoten. De website behoort tot één van de
meest internationaal bekende kwakzalverblogs op het internet. De website
werd opgericht door complotdenker, white supremacist[1] en kwakzalver Mike
Adams. Wie naturalnews.com als betrouwbare bron aanhaalt zit per definitie
vanzelfsprekend fout.

Kees van den Doel

Sep 20, 2021, 3:11:24 PMSep 20
On Monday, September 20, 2021 at 12:06:59 PM UTC-7, PauL wrote:

> [...]
> webshop "Natural News Store" te promoten. De website behoort tot één van de
> meest internationaal bekende kwakzalverblogs op het internet.

Nummer 11n is zeker nog steeds dat bijbel boekje.

Pancho Sanza

Sep 20, 2021, 6:44:33 PMSep 20
Sjoerd ha scrittu:

>Op berichten van God reageert je bewustzijn heel anders dan op berichten
>van wappies. Maar ik vrees dat jij dat vanwege je autisme nooit zult
>kunnen begrijpen.

Zo kan die wel weer.

--
Pancho

Cohen

Sep 21, 2021, 5:25:14 AMSep 21
Nee, dat is alleen te begrijpen voor mensen die last hebben van wanen.
Ik kan je echt aanraden om een psychiater te bezoeken bij het horen van
stemmen, e.d.

Sjoerd

Sep 21, 2021, 7:58:03 AMSep 21
Pancho Sanza verzuchtte:
Waar doel je nou op? De eerste zin of de tweede?

J. J. Lodder

Sep 21, 2021, 8:37:19 AMSep 21
Hij bedoelt dat je jezelf zo wel weer voldoende te kijk gezet hebt,

Jan

Kees van den Doel

Sep 21, 2021, 10:57:47 AMSep 21
On Tuesday, September 21, 2021 at 4:58:03 AM UTC-7, Sjoerd wrote:

> Waar doel je nou op? De eerste zin of de tweede?

Doel moet met een hoofDletter Dee, overgehaalde landkrab!

Sjoerd

Sep 21, 2021, 12:44:29 PMSep 21
kees van den doel schreef:
> Doel moet met een hoofDletter Dee, overgehaalde landkrab!

Dit is nl.religie. Hier past dee-moed, geen grootheidswaanzin.

Pancho Sanza

Sep 21, 2021, 1:28:52 PMSep 21
De tweede.

--
Pancho

Kees van den Doel

Sep 21, 2021, 1:41:31 PMSep 21
On Tuesday, September 21, 2021 at 9:44:29 AM UTC-7, Sjoerd wrote:

> Dit is nl.religie. Hier past dee-moed, geen grootheidswaanzin.

Sorry ik was even vergeten dat jij in het verleden de bijnaam "De
Wildeman van Borneo" had, en terecht.

Recept voor gekookt water: Zet de ketel op het fornuis en w8 tot-ie gaar
is ofzo. Smakelijk eten.

A. W.

Sep 22, 2021, 9:10:59 PMSep 22
Op zondag 19 september 2021 om 13:31:24 UTC+2 schreef Cor Huizer:
> Beste mensen zie het onderstaande artikel. Duidelijker kan het neit.

> [...]

Het nieuwsbericht wat jij citeert is ongeveer net zo lang als een artikel uit de Wachttoren; het wappiereliepreekblaadje van de JG :-) Wat een toeval zeg!

Ik heb begrepen dat het virus reliefreakquenties extra hard raakt omdat die toch al extra vatbaar zijn voor waanideeën en andere paranoïde denkbeelden en daardoor een beetje eenkennig zijn gemaakt en vaker NEE zeggen conform "wat-de-boer-niet-kent-dat-eet-ie-niet"-principe (omdat de dominee, predikant, pastoor, ouderling hem dat namens God vertelt heeft tijdens de preek/lezing).

Tja, als de overheid in de eerste plaats al die eeuwen niet hand in hand met dat probleem opgetrokken was, dan hadden ze daar nu minder problemen mee gehad.

Gelukkig zijn er nog de Jehovah's-Getuigen, Joden, Rooms-Katholieken, e.a. die allemaal op hun eigenwijze redding gaan brengen voor de mensheid via God en/of Jezus en/of een andere Godheid (al naar gelang de fantasie), dus hoeven we ons als mensheid nergens zorgen over te maken! Wel jammer dat bij alle ideologieën de andersdenkenden door diezelfde liefdevolle God/Jezus etc uitgeroeid worden tijdens Armageddon of indien mogelijk daarvoor. Fijn dat ik op deze wijze de schepper van hemel en aarde mag leren kennen die ook nog even het lampje (de zon) dat planeet aarde licht en leven geeft uit laat gaan voordat het melkwegstelsel botst met het Andromedastelsel; da's wel lief dan, toch?

Met dat alles in gedachte begrijp ik heel goed dat jij Cor een bericht van Xandernieuws citeert. Wat moet je anders, behalve dan de echte feiten tot je nemen?! Dat zou wel heel pijnlijk zijn voor alle religieuze betrokkenen, als in 'another inconveniënt truth'. Tja...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ontkenning_(psychologie)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)