17/9 Zondag Zachte Delen Dag!

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Zondag Zachte Delen Dag!

Yep. Die zachte delen die zijn er en die blijven er, en die gaan nooit meer weg.

En ik zal jullie die zachte delen in jullie gezicht blijven wrijven net zo lang totdat ze door jullie hersenspoeling en cognitieve dissonantie heen breken.
En dan zullen ook jullie het licht zien.

Dan zullen jullie uitroepen: "Hoe hebben we ooit zo achterlijk kunnen zijn dat we geloofden dat een dinokarkas met daarin elastische pezen en soepele bloedvaten met daarin hemoglobine, dat dat 200 miljoen jaar onder de grond gelegen zou hebben?!
Hoe hebben we ooit kunnen geloven dat een kikker in een prins veranderd was?!
Voorwaar; we waren met totale waanzin geslagen!"

En dan is daar natuurlijk nog het feit dat ELK dinokarkas positief test voor C14, hetgeen onmogelijk is als ze ouder zijn dan 100.000 jaar.
Ze testen allemaal tussen de 22.000 en 39.000 jaar, helemaal binnen het normale bereik voor C14 testing.

Als je gezien deze feiten toch blijft volhouden dat die dingen al 200 miljoen jaar onder de grond liggen, dan ben je zo gek als een deur.

Geen dank. Ik doe slechts mijn plicht om een licht der wereld te zijn.

http://tiny.cc/licht-der-volkeren

En als bonus gooi ik er nog wat keiharde delen tegenaan.

Wees niet bang; jullie hoeven er niet extra voor te betalen. Dit is allemaal liefdewerk! Pro-Deo!

Diamanten. De hardste natuurlijke stof die er bestaat, harder dan het hardste staal, harder dan bijna alles.

Dus, als er C14 in diamanten zit, dan weten we dat dat er vanaf het begin in gezeten moet hebben, het lekt er niet in of zo.

Dus als er C14 in diamanten zit, dan is dat een KEIHARD bewijs dat die dingen jonger dan 100.000 jaar zijn, in plaats van de miljarden jaren die de evolutiepsychoten claimen.

Maar, zoals de evo's luidkeels beweren; die diamanten zijn miljarden jaren oud, dus daar kan totaal geen C14 in zitten. En daarom zullen zij die dingen nooit testen op C14.

Maar: Seek and ye shall find: creationists boldly go where no evolutionists have gone before.

Maar creationisten die weten wel beter, en die testen dus die diamanten vrolijk op C14, en zie hier de wonderbaarlijke resultaten, bevestigd in reguliere laboratoria:

Diamonds: a creationist’s best friend
https://creation.com/diamonds-a-creationists-best-friend

Diamonds Have Carbon-14; Why Is This Important?
https://jrcooper.org/2016/01/27/diamonds-have-carbon-14-why-is-this-important/

Carbon-14 in Fossils and Diamonds
https://answersingenesis.org/geology/carbon-14/carbon-14-in-fossils-and-diamonds/

Radiocarbon in Diamonds Confirmed
https://answersingenesis.org/geology/carbon-14/radiocarbon-in-diamonds-confirmed/

Dus wederom een kei en KEIHARD bewijs dat de tijdslijnen verzonnen door de evopsychoten van "miljarden jaren" het raam uit moeten.

De bijbel heeft toch weer gelijk.

HalleluJah!!

https://is.gd/world_C14

https://tinyurl.com/God-wint