Re: Bijleveld treedt af onder druk CDA

Cees Camphuis

Sep 17, 2021, 2:54:01 PMSep 17
Op 17-9-2021 om 20:30 schreef R.Phillips:

> [...]
> het joodse deel van deze vermeende joodschristelijke samenleving
> Maar zoek het eens in: Superbia, Avaritia, Luxuria, Invidia, Gula,
> Ira of Acedia als delen van het complex van gevallen engelen.
> Dat is ook meer C-DA.
> Misschien is het wat van moslims of zo. Dan heb je
> Afgoden aanbidden, roddelen, kwaadspreken over onschuldige mensen,
> doden, stelen, het niet gehoorzamen van de ouders, het afleggen van
> valse verklaringen en seksuele promiscuïteit. Ook al niet helder.
> En dan de seculiere versie: Het non-sexuele me-too begrip.

Ik kan dit helaas niet goedkeuren R.
Bijbelteksten zijn overzichtelijk gerangschikt in Boeken, Hoofdstukken,
Versen ed.
Graag dus een duidelijk aanwijsbare geclassificeerde en genummerde
tekst, rechtstreeks uit het evangelie strekt uiteraard tot voorkeur,
waaruit duidelijk blijkt dat het mes van het Christen DA in de rug van
Ank volkomen rechtvaardig was.
Wellicht dat de rechtvaardigen van nl.religie er wél verstand van hebben?

Jos Bergervoet

Sep 17, 2021, 4:02:02 PMSep 17
On 21/09/17 8:53 PM, Cees Camphuis wrote:
> [...]

Doen Moslims dat dan?!

> Ik kan dit helaas niet goedkeuren R.

Hij nu is wel heel erg aan het discrimineren!

--
Jos